Zit 2 minuten van Centraal af. Dus op zich moet 't wel lukken. Ben erg benieuwd naar Studay, alleen heb ik nog een baan in Nederland die ik donderdag moet doen, dus ik weet niet of ik erbij kan zijn.
Ben ook erg benieuwd naar het onderwijssysteem. Tot nu toe ben ik alleen verbaasd over de efficiëntie van het systeem. Mensen op de HU kregen van de week (al) hun collegepas, terwijl ik 'm 6 dagen nadat ik me ingeschreven had al op de deurmat had liggen. Ook het inschrijven zelf ging 100000x beter dan in Nederland. Een ware verademing moet ik zeggen.
Ga maandag bij de jaaropening eens wat rondvragen wat de bedoeling is, want ik heb er werkelijk geen idee van hoe 't nu zit met 't rooster van de komende week. Door omstandigheden kon ik niet naar de inkom dus die info heb ik alvast niet m gekregen. Wel heb ik van Mmach info gekregen en een forum van school, dus daar ga ik morgen maar 's op grasduinen.
Denk dat ik maandag en dinsdag gewoon op en neer reis, hopelijk begint 't niet meteen om half 9 's morgens want dat betekend om 05.57 de trein hier in Utrecht en daar wordt een mens niet blij van!

Ej ik zie dat die donderdag alles geschorst is. Ben benieuwd naar die vrijdag dan (lessen beginnen om 9.30)
* zwahiel doet overigens het voorprogramma van Communicatiewetenschappen bij PSW.quote:
Schorsing onderwijsactiviteiten - 25 september 2008
Aan de leden van de universitaire gemeenschap
Graag laat ik u weten dat op donderdag 25 september 2008 gedurende de gehele dag alle onderwijsactiviteiten (colleges, practica, oefeningen, etc.) worden geschorst, dit naar aanleiding van de openingsplechtigheid van het academiejaar in de voormiddag en de activiteiten in het raam van StuDay in de namiddag.
Zo heeft iedereen de gelegenheid om bij de opening van het nieuwe academiejaar aanwezig te zijn. Ik reken dan ook op een grote opkomst.
Met dank voor uw medewerking,
Francis Van Loon
Rector
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss