En nu die neus een minuut of tien dichtknijpen!quote:
Zou me niks verbazen, vreemd gedoe met dat rare apparaat en Dr. Sanchez's nog vagere uitleg.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja maar die dames van HOB waren toen toch vol lof over de beste man?
Volgens mij was het toch een acteur...
Vandaar zijn voorkeur voor B&A?quote:Op woensdag 12 december 2007 10:40 schreef ericahysterica het volgende:
ik vind de kakkerlak meer ontwikkeld dan een mens want die kan maandenlang zonder eten (uberslimme opmerking van Laffe Luc)
quote:Op woensdag 12 december 2007 11:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Vandaar zijn voorkeur voor B&A?
Misschien vind de febo het weer tijd voor een goed gesprek tussen Huub en Amanda?quote:Op woensdag 12 december 2007 11:28 schreef noekje het volgende:
Wat is dit nu voor onzin? Er staat een limo klaar voor Brian en Lieke.
Of is Brian wel weer toe aan zijn uitje en moeten Brian en Lieke toch samenwerken.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien vind de febo het weer tijd voor een goed gesprek tussen Huub en Amanda?
Het zou me idd niets verbazen als het verband heeft met Huub zijn jaardag, natuurlijk krijgt Brian ook een stem in het kapittel, je bent een kindje van God of je bent het niet.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Of is Brian wel weer toe aan zijn uitje en moeten Brian en Lieke toch samenwerken.
Huub kreeg nog geen bloemetje gisteren.
Ken jij die dan?quote:Op woensdag 12 december 2007 11:29 schreef Vinamp het volgende:
Ja dat is Peter de chauffeur!
Joris heeft alles geregeld voor Huub, daar hebben Brian en Lieke niks mee te maken.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het zou me idd niets verbazen als het verband heeft met Huub zijn jaardag, natuurlijk krijgt Brian ook een stem in het kapittel, je bent een kindje van God of je bent het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |