Ik vind in de jeugd individueel idd beter als 2e training maar dat moet ieder voor zich weten.quote:Op zondag 16 december 2007 20:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds 18 november, maar hij heeft pas 3 wedstrijden gespeeld. Ik train nu keepen en verdedigen, maar kan ik dan beter keepen en individueel trainen?
Controlerend spel is toch een andere training dan verdedigen
Da's dan wel wereldklasse met voor de rest rampzalige bijstats? Wat ik denk dat je met 1.8 niet verder komt dan wonderbaarlijk, momenteel...quote:Op maandag 17 december 2007 00:00 schreef DeHovenier het volgende:
5-1 winst, ik sta nog steeds 1e met 4 punten voorsprong door een gelijkspel van de nummer 3 tegen nummer 4
Komende 2 weken tegen de nummer 5 dus dat moet lukken, nu alleen een goede spits zien te vinden voor een schappelijk prijsje! Heb nu 800k, en met de verkoop van een spits heb ik 1,8 miljoen. Net niet genoeg voor een wereldklasse spits dus
En m'n spits heeft vandaag zijn 5e hattrick gemaakt
Alleen zijn karakter hequote:Jochum den Turk (128794663)
21 jaar en 64 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 03-02-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 22 890
Loon: 4 950 ¤/week
Eigenaar: T.V.K.
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
Jow!quote:Op zondag 16 december 2007 23:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Traineetje verkocht aan AirRaid (Destron Elsloo FC) tegen martkwaarde 300k.. Ik had eerlijk gezegd nog wel een paar hogere boden verwacht, maar afijn.. goed rendement gedraaid met zo'n 230k winst (na aftrek makelaarskosten ed) in 2 maanden, valt me niet tegen.
Daarnaast in de competitie 7-1 gewonnen van nummer 2. Die speelt nu 2x tegen nr. 3, dus het kampioenschap is binnen. Omdat hij het spelletje al eerder gespeeld heeft en enigszins had ingekocht deze week voor de zekerheid geMotst, dat bleek met zwak (hoog, 45HatStats) vs rampzalig (zeer hoog, 12 HatStats) nu ook weer niet nodig, maar afijn.. Ik stond al op kalm (met m'n slecht leider), nu 2x PICcen tegen een rampzalig (laag) middenveld en ben weer bedaard/kalm voor de rematch. En ondanks de regen (alwéér) nog 11437 toeschouwers in m'n net verbouwde stadion, beetje jammer, maar toch niet slecht, misschien tegen nr. 4 over 2 weken wel iets meer...
Jeugd met 3-4 verloren van The New Vintages, beetje sneu dat degene die voor hem 4x scoort huilend het veld af loopt omdat 'ie de minste sterren heeft gehaald en dus 'de slechtste man van het veld was...'
Morgen eens kijken wat ik ga pullen, iemand nog een jeugdfriendly btw?? Ik mag weer deze week...
Ik nodig je morgen even uit, andersom mag natuurlijk ookquote:Op maandag 17 december 2007 00:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jow!
Jong Dynamo Delft (398342)
Dat ga je denk ook al niet halen, die gaat wel voor meer dan 1.8 weg. Ik heb zelf onlangs onderstaande gekocht voor 1.8 en volgens de TC is-ie dat nog steeds waard.quote:Op maandag 17 december 2007 00:14 schreef DeHovenier het volgende:
Idd, ik zat net ook al te kijken.
Deze lijkt me wel leuk:
[..]
Alleen zijn karakter he
quote:Niels-Jan Cannegieter (135231186) [Add this player to your bookmarks]
21 years and 106 days, inadequate form, healthy
A controversial person who is balanced and honest.
Has poor experience and wretched leadership abilities.
Speciality: Technical
Next birthday: 23-12-2007
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 14 840
Wage: 4 130 ¤/week
Owner: JHMWMJZMN
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: excellent (uitstekend) Goalkeeping: disastrous (rampzalig)
Playmaking: poor (slecht) Passing: weak (zwak)
Winger: poor Defending: weak
Scoring: magnificent (wonderbaarlijk) Set Pieces: passable (redelijk)
oef.. dat is wel heel erg lang geleden..quote:Op maandag 17 december 2007 09:51 schreef Ruudt het volgende:
4-3 verloren van de nummer zes, ik sta nu 9 punten achter dus ik ga vrijwel zeker degraderen..
Mijn laatste competitiewinst werd geboekt op 14-10-2007.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |