Nee. http://alltid.org geeft een hoop informatie ook.quote:Op maandag 17 december 2007 17:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Is 139 HatStats veel voor in de VIII?
Nee toch?
Ik heb firefoxquote:
Door die goed passen en hij echt vandaag pas 17 is geworden! Dat wordt een toppertje!quote:Op maandag 17 december 2007 14:44 schreef MacMauser het volgende:
Tnx Outpost!
Met de helft zou ik ook wel tevree zijn
Ik ben bang dat je er niks aan hebt Outpost met zo'n conditie... en aangezien ie al 30 is is het uberhaupt bijna niet te doen om hem op uitstekend conditie te krijgenquote:Op maandag 17 december 2007 18:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Door die goed passen en hij echt vandaag pas 17 is geworden! Dat wordt een toppertje!
Kep ff een tijdelijke mid gekocht ivm blesure en 2 belangrijke wedstrijden :
[ afbeelding ]
Vond m zelf wel redelijk. Zeker voor deze prijs!!
[ afbeelding ]
Naar al die dure spelers
Tja ik weet t probleem. Met mn backs op verdedigend ipv aanvallend kan ik zijn aanval opvangen. En dan maar hopenquote:Op maandag 17 december 2007 19:22 schreef Lennox het volgende:
Wat je speelt hangt van je tegenstander af. 9 vd 10 keer counter ik, omdat ik toch het middenveld van vele VI clubs niet haal. Haal zelf net zwak(laag). Heb wel 3x goed/soms uitstekend aanvalskanten en een flinke def, dus dat maakt het makkelijker. Met alleen een rechteraanval die heerst over def van tegenstander is het toch lastig.
Conditie zal die met zn 30 jaar niet snel meer bijkrijgen. Of je moet hem naar 30/40% zetten, wat ook zonde is.
Zoals mn reactie hier boven tis een tijdelijke en voor mn B team dus t komt allemaal wel goed.quote:Op maandag 17 december 2007 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je er niks aan hebt Outpost met zo'n conditie... en aangezien ie al 30 is is het uberhaupt bijna niet te doen om hem op uitstekend conditie te krijgen
Leef jij ook nog johquote:Op maandag 17 december 2007 20:19 schreef KaheemSaid het volgende:
Kaheem hier staat tweede in de VI
Ik zou nooit zo'n speler kopen voor zoveel geld voor enkel mijn B-team but hey, it's your moneyquote:Op maandag 17 december 2007 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik weet t probleem. Met mn backs op verdedigend ipv aanvallend kan ik zijn aanval opvangen. En dan maar hopen
Tis voor mn B team hoor dus al stijgt ie langzaam of niet. T maakt niet zo veel uit. Was r wel content meeHad nl al 1 mid tekort en dankzij die blesure nu helemaal. Vandaar een tijdelijke gedeeltelijke waailap.
[..]
Zoals mn reactie hier boven tis een tijdelijke en voor mn B team dus t komt allemaal wel goed.
misschien moet je even bij de opties kijken of het vinkje wel aanstaat enzo...quote:Op maandag 17 december 2007 17:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ook met foxtrick komen de HatStats er nog niet bij te staan?
Ik zit ook in VIII en haal 85 hatstats, maar sta dan ook onderaan, onze komend kampioen haalt ook ong 140 hatstats rest tussen 110 en 130 geloof ikquote:Op maandag 17 december 2007 17:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Is 139 HatStats veel voor in de VIII?
Nee toch?
Ik zit ook in de VIII en ik haal gemiddeld zo'n 160/170 Hatstats. De laatste 2 wedstrijden haalde ik 144 en 162 Hatstats, maar dat is omdat m'n mid een waardeloze vorm heeftquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:16 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Ik zit ook in VIII en haal 85 hatstats, maar sta dan ook onderaan, onze komend kampioen haalt ook ong 140 hatstats rest tussen 110 en 130 geloof ik
Met die ratings moet je toch makkelijk eerste kunnen worden in de 8e....quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zit ook in de VIII en ik haal gemiddeld zo'n 160/170 Hatstats. De laatste 2 wedstrijden haalde ik 144 en 162 Hatstats, maar dat is omdat m'n mid een waardeloze vorm heeft
Nou....niet bij mij in de poule hoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 12:15 schreef nicomart het volgende:
idd.. met die stats zou je zelfs kunnen vechten voor een plek boven de degradatiestreep in mijn VI
Check, bij mij is die gast het lachertje na het botje.quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:47 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Nou....niet bij mij in de poule hoor
Hé geen verkeerd woord over mensen die onder een bot staan hèquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Check, bij mij is die gast het lachertje na het botje.
Bedanktquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:21 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Heb je de foxtricks taal hetzelfde staan als je hattrick taal? anders doet ie het niet
Voor 10k op de lijst.quote:Ewoud van der Brom (186041608)
17 jaar en 70 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 29-01-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 150
Loon: 290 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:49 schreef Ruudt het volgende:
Jawel, dat zijn gewoon prutsers.
Hier ook niet hoor. Nummer laatst haalt er 180quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:47 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Mijn nieuwe keeperquote:Alberto Gardoqui (148365889)
19 jaar en 106 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 24-12-2007
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 30 040
Loon: 9 900 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: hapoel haon
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: wereldklasse
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
quote:Op dinsdag 18 december 2007 17:39 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Mijn nieuwe keeper
Morgen centraal in de verdediging
Daaromquote:Op dinsdag 18 december 2007 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga je die verder trainen op verdedigen? dat zou erg leuk zijn ivm de nieuwe ME volgend seizoen.
Leuke spelert hoor!quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:36 schreef DeHovenier het volgende:
Weer een speler gepromoveerd, deze haalde 5 sterren als spits, hem heb ik niet getraind.
[..]
Voor 10k op de lijst.
Jah met slechts 5 sterenquote:Op dinsdag 18 december 2007 19:21 schreef DeHovenier het volgende:
Dit was m'n eerste redelijk speler
Hattrick is traag btw
Nooit problemen gehad. Heb kabel internet.quote:Op dinsdag 18 december 2007 20:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Doet het gewoon. Heb je een slome server ofzo?
quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2007 21:59 schreef nicomart het volgende:
oh... heuj!!!
Bij mij ook niet. Ik sta met 183 hatstats op de 7e plaats in mijn 6e divisie...quote:Op dinsdag 18 december 2007 12:47 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Het ligt hem niet alleen puur aan de stats, maar ook aan hoe je ze inzet. Neem als voordeel het Nederlandse elftal (in het echt) stuk voor stuk toppers (de afgelopen jaren), individueel behorend tot de top van de wereld, maar in team verband dit nooit waar kunnen maken.quote:Op woensdag 19 december 2007 08:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Ik sta met 183 hatstats op de 7e plaats in mijn 6e divisie...
quote:Op woensdag 19 december 2007 10:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het ligt hem niet alleen puur aan de stats, maar ook aan hoe je ze inzet. Neem als voordeel het Nederlandse elftal (in het echt) stuk voor stuk toppers (de afgelopen jaren), individueel behorend tot de top van de wereld, maar in team verband dit nooit waar kunnen maken.
Hetzelfde geldt voor teams die met 183 hatstats op de 7e plaats in de VI staan.
Bij mij wordt het gigantisch spannend. Ik schat mijn kans op winst op 1/3e vanwege mijn voorkeur om te piccen en trainies op te stellen.quote:Op woensdag 19 december 2007 12:24 schreef Kingstown het volgende:
Iedereen die nog in de beker zit heel veel succes vanmiddag....zelf ga ik piccen en heb een behoorlijke kans om ronde 8 te bereiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |