Je selecteert je verdedigers op scoren kwaliteiten?quote:Op woensdag 12 december 2007 10:43 schreef -J-D- het volgende:
Uit pure verveling heb ik mijn basiself online gegooid.
http://www.johan-derksen.com/team
Bevestigt mijn theorie dat matig verdedigen 5.5* is.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:06 schreef TheVulture het volgende:
Mijn jongste aanwinst in de jeugd die op dit moment matig verdedigen heeft haalde vanavond 5,5 ster
Iemand zijn/tijd om een database aan te leggen? Als iedereen hier z'n pulls doorgeeft en zo'n beetje het gemiddelde sterren ervan, kom je een aardig eind.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:11 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Bevestigt mijn theorie dat matig verdedigen 5.5* is.
Nu kijken of we het kunnen doortrekken naar andere stats.
mijn postgeschiedenis wat doe jequote:Op woensdag 12 december 2007 23:28 schreef Destron het volgende:
zo ook hier efe een nieuw jasje aangetrokken
quote:Op woensdag 12 december 2007 20:09 schreef Kingstown het volgende:
Ronde 7 van de beker behaald met pic en voor volgende week zie ik geen behoorlijke kansen om met pic nog een ronde verder te komen.
quote:
Hele baan was toch anders qua inhoud dan ik dacht, en dus heb ik ook verkeerde achtergrond. Helaas, maar met die nieuwe inhoud wist ik toch niet meer zeker of ik het zelf dan wel wilde... In ieder geval vriendin weer even gezien in de twee dagen nederlandquote:
cheater!quote:Op donderdag 13 december 2007 10:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je moet de balletjes die bij de loting gebruikt worden ook een beetje opwarmen van te voren....
Oh, da's jammer, maar het Is toch nuttig geweest dan.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Hele baan was toch anders qua inhoud dan ik dacht, en dus heb ik ook verkeerde achtergrond. Helaas, maar met die nieuwe inhoud wist ik toch niet meer zeker of ik het zelf dan wel wilde... In ieder geval vriendin weer even gezien in de twee dagen nederland
De woorden "balletjes" en "opwarmen" doen mij aan redelijk wat verschillende zaken denken, maar lotingen horen daar niet bij.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat heet "optimaal gebruik maken van de mogelijkheden die HT je biedt"
ik denk aan de zweedse warme gehaktballetjes van de ikeaquote:Op donderdag 13 december 2007 13:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
De woorden "balletjes" en "opwarmen" doen mij aan redelijk wat verschillende zaken denken, maar lotingen horen daar niet bij..
2 weken geleden gepopt, afgelopen 2 zondagen basisplaats IMquote:Jadran Krsnik (178263054)
19 jaar en 61 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 02-02-2008
Nationaliteit: flag Bosna i Hercegovina
Total Skill Index (TSI): 1 300
Loon: 396 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: SC diepFries
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed +2 Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:Op donderdag 13 december 2007 13:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
De woorden "balletjes" en "opwarmen" doen mij aan redelijk wat verschillende zaken denken, maar lotingen horen daar niet bij..
heuj?quote:Op donderdag 13 december 2007 13:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jeetje....jij hebt zeker een leven buiten hattrick dan....belachelijk.
ook alleen maar wanneer het netwerk plat ligt hoor, maar wel fijn die paar uur frisse lucht per maand.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jeugd? Mijn hele leven is traumatischquote:Op donderdag 13 december 2007 15:46 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Wat een traumatisch jeugd moet jij gehad hebben zeg
ik verheujg me nu al op je autobiographieuj van je jeuhgd.quote:Op donderdag 13 december 2007 16:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Jeugd? Mijn hele leven is traumatisch
Om niet te spreken over de biografie over zijn gehele traumatische leven...quote:Op donderdag 13 december 2007 16:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik verheujg me nu al op je autobiographieuj van je jeuhgd.
maar daar kon ik geen heuj van makenquote:Op donderdag 13 december 2007 16:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Om niet te spreken over de biografie over zijn gehele traumatische leven...
beter voor je aanvalsratingsquote:Op donderdag 13 december 2007 00:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je selecteert je verdedigers op scoren kwaliteiten?
Heuj!!!!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
maar daar kon ik geen heuj van maken
me nieuwe middenvelder :4quote:TSI = 2 180, 28 jaar en 108 dagen, redelijk in vorm
Heeft matig ervaring en is een matig leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
geheujle trheujmheujtische lheujven....quote:Op donderdag 13 december 2007 16:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
maar daar kon ik geen heuj van maken
Sjit, ik heb me verlheujld.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aheuj en ja.quote:Op donderdag 13 december 2007 13:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik denk aan de zweedse warme gehaktballetjes van de ikea![]()
Of ben ik nu ook raar?
Mijn goed winger met multistats maar 100kquote:Op donderdag 13 december 2007 22:44 schreef Yurzinho het volgende:
Mn mooie pull uit mn jeugdopleiding bracht me maar 255k op...
Ik ben ook tussen de regels door aan het zoeken naar zo'n gast... Wat kostte hij?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:00 schreef MacMauser het volgende:
Tevree met mijn nieuwe spits!![]()
Christian Martinez +2
TSI=35 290, 24 jaar en 25 dagen, redelijk in vorm
Zijn ervaring is zwak en zijn leiderschap redelijk.
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: slecht
1 977 000 ¤quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:45 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ik ben ook tussen de regels door aan het zoeken naar zo'n gast... Wat kostte hij?
Mijn 5,5 ster keep die ik net voor 9k heb verkocht was ook matig in keepen!quote:Op donderdag 13 december 2007 00:11 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Bevestigt mijn theorie dat matig verdedigen 5.5* is.
Nu kijken of we het kunnen doortrekken naar andere stats.
Das mooi, ik heb nog 2 verdedigers in jeugdopleiding die 16 zijn 5,5 ster en 6 sterren halen, en 2 16-jarige middenvelders die 4,5 sterren halen. Train dan ook met 1ste training verdedigen en met 2de training positiespel.quote:Op vrijdag 14 december 2007 02:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn 5,5 ster keep die ik net voor 9k heb verkocht was ook matig in keepen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |