Ik zie verbazing, verontwaardiging. Wat zie jij ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die blik in de ogen van Huub zegt me genoeg .......
[ afbeelding ]
Yes, reminds me: Ik vind het maar een kutprogramma geworden. Ik ga een filmpje kijken en slapen. Welterusten fokkertsquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch, gezeur en gezemel, geklef en gebef, dit alles ten faveure van Brain en Amanda.
Opzouten of ophokken.
Wie schreef Slenne? Oeh, als ze dat leest jongen! Dan gaat ze als een boze Belg tekeer.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:03 schreef Mokum020 het volgende:
Slenne
Selène
Selene
excuses, het waren er 3....
Hou je taai tipschquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Yes, reminds me: Ik vind het maar een kutprogramma geworden. Ik ga een filmpje kijken en slapen. Welterusten fokkerts
Over het paard getild kutkind, dan doe ik het juist lekker nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Who cares??![]()
Ik vind haar iig niet de moeite om haar naam te googlen om het correct te gaan schrijven. Er moet ergens een streepje op, dat weet ik wel want daar wordt ze altijd boos om als mensen dat niet doen.
Ik ben geen verraderquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie schreef Slenne? Oeh, als ze dat leest jongen! Dan gaat ze als een boze Belg tekeer.
Verbazing, verontwaardiging en ook bang voor het verlies van grip op Liekequote:Op dinsdag 11 december 2007 23:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik zie verbazing, verontwaardiging. Wat zie jij ?
Ikke niet, maar nu dan even: Slenne Slenne Slenne. Laat ze maar komen, ik lust haar rauwquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie schreef Slenne? Oeh, als ze dat leest jongen! Dan gaat ze als een boze Belg tekeer.
Dat zou je wel willen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke niet, maar nu dan even: Slenne Slenne Slenne. Laat ze maar komen, ik lust haar rauw
de streamlock knop is zeker kapot...quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:10 schreef Eg_Wel het volgende:
Ik voel eens streamlock aankomen op 1 of ander manier.....
Heerlijk!!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:13 schreef sander-3 het volgende:
[..]
de streamlock knop is zeker kapot...
fair enoughquote:
Volgens mij doelde Huub op een situatie destijds met wereldreizigerquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:13 schreef akveor het volgende:
Dus wereldreiziger is terug?
Blijkbaar. Iemand enig idee waar dit over ging tussen Huub en Lieke? Klonk als over achter en weetikveel wat?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:13 schreef sander-3 het volgende:
[..]
de streamlock knop is zeker kapot...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |