Het is wel te wijten aan Lieke's eigen spelkwaliteiten.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:54 schreef maril het volgende:
er is weinig veranderd huub heeft lieke weer in zijn macht.
Dan gaat hij zichzelf dus gek maken, zo werkt dat bij Brianquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:56 schreef Varen het volgende:
Brian wil Jaap helemaal gek maken; mafkees; gek.
Amanda kan Jaap er uitspelen met zijn haar vrouwelijke uitspraken.
Selene gaat Jaap ook afmaken
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:56 schreef Varen het volgende:
En nu dit ook uitzenden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:56 schreef Lady-night het volgende:
Brian verteld dat Jaap makkelijk te breken is met Cora> we praten hem zelfs en zelfmoord aan die klojo, gek
Zo dan, een gastspeler gaat Jaap wegpesten? Go Selène, je komt van een koude kermis thuis.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:56 schreef Varen het volgende:
Berust dit op waarheid.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:48 schreef ericahysterica het volgende:
brian heeft in de gaten dat jaap afluisterde. Helaas heeft jaap niet veel kunnen horen. Selene heeft een gesprek morgen om een nieuwe bewoner te worden
Hoe heet dat kind nou eigenlijk...ik lees wel 4 verschillende versiesquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:51 schreef noekje het volgende:
Wiens idee was het eigenlijk om Selene niet te laten gaan?
Zich niet gedragen als gast. Dus: gast, je weet waar het gat van de deur is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:58 schreef riri het volgende:
Ik dacht dat Selene steeds zo hardop heeft geroepen dat ze nooit informatie door zou spelen van bewoners onderling...wat deed ze net dan
kutlogéesquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zich niet gedragen als gast. Dus: gast, je weet waar het gat van de deur is.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoe heet dat kind nou eigenlijk...ik lees wel 4 verschillende versies
Eensch, gezeur en gezemel, geklef en gebef, dit alles ten faveure van Brain en Amanda.quote:
Who cares??quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoe heet dat kind nou eigenlijk...ik lees wel 4 verschillende versies
Het is numero duo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:03 schreef Mokum020 het volgende:
Slenne
Selène
Selene
excuses, het waren er 3....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |