Die Lisette is er al een tijdje. Ik kan me herrineren dat ze 'n keer in de slaapkamer liep om een van de dames naar 'achter' te brengen na een grote ruzie. Ze is een ietwat forse dame. Frans Jan is volgens mij een producent, redelijk nieuw, en staat vrij dicht bij Flens.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En wie zijn dan Lisette en Frans Jan bijgenaamd Mr T.
Daar gaan Huub en Lieke dus verhaal morgen halen.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die Lisette is er al een tijdje. Ik kan me herrineren dat ze 'n keer in de slaapkamer liep om een van de dames naar 'achter' te brengen na een grote ruzie. Ze is een ietwat forse dame. Frans Jan is volgens mij een producent, redelijk nieuw, en staat vrij dicht bij Flens.
Ja, dat begreep ik ook. Maar wat wil Huub daarmee bereiken ? Wat voor waarde heeft het antwoord van iemand, die niet eerlijk is, als je hem beschuldigd niet eerlijk te zijn ?quote:Op woensdag 12 december 2007 00:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daar gaan Huub en Lieke dus verhaal morgen halen.
Beetje warrig allemaal met die arts. Enerzijds zeggen ze allemaal dat ze er veel aan gehad hebben en aan de andere kant geloven ze niet zoveel van hem ....... Een soort dealer van z'n eigen merk pillen.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:35 schreef Prospera het volgende:
Lieke: volgens hem zit ik tegen een ondergewicht aan.
Dank, maar ik vind het erg verwarrendquote:Op woensdag 12 december 2007 00:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, dat zijn twee verschillende personen.
Marco (alias Polo) kwam voor het eerst ter sprake toen hij nog een assistent was in het hokje. Hij was degene die de gitaar-taart voor Huub had aangenomen en via Palma aan Brian had laten afgeven. Marco werd toen vaak genoemd omdat hij alle e-mail deed met Nowlive.
Ik heb hm in 2006 al gezien.. de premiere op internet..quote:Op woensdag 12 december 2007 00:38 schreef Prospera het volgende:
Ik heb vanavond the Secret gezien vanavond
Ik zou acuut weg zijn daarquote:Op woensdag 12 december 2007 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Plasma-bericht : Over een kwartier bedtijd .......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |