Voorzover je dezelfde specs kunt krijgen. Exact 1:1 gelijk is waarschijnlijk niet mogelijk, maar de hoofdcomponenten (CPU, Chipset, Videokaart, geheugen) gelijk wel. En de Sony heeft weer dingen die de Apple niet heeft.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:01 schreef Apparaatkaart het volgende:
[..]
Mjah je kan nog steeds geen medion met een apple of sony vergelijken hoor.
Boeiuh. Jij zegt dat je bij een apple dezelfde hardware krijgt voor meer geld. Dat is gewoon weg niet waar. Dat JIJ bv 802.11n en BT2.0 + EDR, optical out, etc allemaal van geen belang vind doet niets af aan het feit dat het er wel inzit.quote:802.11n is leuk maar daar moet de rest van de infrastructuur wel op voorbereid zijn. In een omgeving als in de TS te zien is zal het meestal weinig zin hebben.
Echt wel. Sony en Apple zijn ook niet te vergelijk met MSI. Zij schrijven alles voor, gebruikte materialen, componeneten, etc. In de regel kan je ervan uitgaan dat a+ merken echt de beste kwaliteit leveren.quote:Medion is inderdaad niet Apple of Sony (niet positief maar ook niet negatief) maar merken zeggen dus niet per defintie iets over de kwaliteit van de hardware want die kan behoorlijk wisselvallig zijn.
Heb je het origineel van die foto nog ? mijn vade ris mac fan vind hij vast leuke fotoquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn altijd van die opvallertjes die lopen te klagen over windows ... echt ik heb er zo`n hekel aan ..
Quasi interlectuelle raspaupers ...
En dan vraag je ze .. waarom heb je een Mac .. zeggen ze ja voor fotoshop enz , dus ik vraag ok wil je dan iets voor me maken .. en dan kunnen die paupers het allemaal niet ..gvd ..
MAC users
Ik geef toe dat helemaal gelijk niet kan; jij hebt gewonnen:quote:Op woensdag 12 december 2007 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou zet alle specs dan maar eens op een rijtje en probeer maar eens zo dicht mogelijk bij elkaar te komen en ga dan weer prijzen vergelijken.
[..]
Boeiuh. Jij zegt dat je bij een apple dezelfde hardware krijgt voor meer geld. Dat is gewoon weg niet waar. Dat JIJ bv 802.11n en BT2.0 + EDR, optical out, etc allemaal van geen belang vind doet niets af aan het feit dat het er wel inzit.
Ik denk wanneer je echt vergelijkbare specs zoekt de prijzen ook ngenoeg gelijk zijn. Echt... zoek maar eens en verbaas je. Mac is niet overdreven duur.
[..]
Echt wel. Sony en Apple zijn ook niet te vergelijk met MSI. Zij schrijven alles voor, gebruikte materialen, componeneten, etc. In de regel kan je ervan uitgaan dat a+ merken echt de beste kwaliteit leveren.
Is dat bij normaal gebruik direkt merkbaar. Wellicht niet, maar het is nog steeds zo dat alle waar naar zijn geld is.
Eh nee, dat is WEL van belang. JIJ bent degen die opeens appels met peren gaat vergelijken en dan gaat roepen dat je voor een mac meer betaald voor dezelfde hardware.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:35 schreef Apparaatkaart het volgende:
[..]
Ik geef toe dat helemaal gelijk niet kan; jij hebt gewonnen:![]()
Bluray en 80 GB meer HD space is ook niet van belang.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |