Ik heb werkelijk geen fláuw idee wat je nu zegtquote:Op woensdag 12 december 2007 13:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Mac OS X is officieel een POSIX Unix flavour en dus volledig UNIX compatible (je kunt KDE en GNOME gewoon draaien via een Xserver binnen je gewone OSX interface)
het is gebaseerd op een van BSD afgeleidde mach-kernel.
OSX is dus géén 'linux'.. maar wél UNIX
Wat een vaag gelul joh, ik snap het wel, maar het slaat nergens op!quote:Op woensdag 12 december 2007 13:00 schreef santax het volgende:
[..]
Beetje domme opmerking. Ik draai geen 386 hier, maar ik zou jou waarschijnlijk met gemak eruit werken met dagelijkse taken zoals emailen, internetten en tekstverwerken. Jij op een moderne pc ik op een 386.
Mensen die iets meer van pc's weten hebben met eigen ogen gezien dat je 99% van de tijd slechts 2% van je rekenkracht gebruikt met de huidige pc's. Met spellen, foto's, video en 3d-bewerkingen is het wat anders. Maar dat hebben de meeste mensen echt niet nodig om hun werk te doen.
Hmmz, denk je dat MS word sneller is dan VI of TEX?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat een vaag gelul joh, ik snap het wel, maar het slaat nergens op!
Iemand eruit werken kun je bij een bedrijf doen, of desnoods een klas, maar hier raakt het kant noch wal.quote:maar ik zou jou waarschijnlijk met gemak eruit werken met dagelijkse taken zoals emailen, internetten en tekstverwerken
nee ik vind mezelf niet intellectueel, mocht ik dat wel vinden ga ik dat ook niet verkondigenquote:Op woensdag 12 december 2007 13:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heerlijk die generalisering, ik werk zelf voor mijn centen en heb daarom ook zelf m'n MacBook gekocht.
[..]
You lost me there! Je laat hiermee wel blijken dat je het zelf niet bent dus.Intellectueel, bedoel ik dan hè
amenquote:Op woensdag 12 december 2007 13:08 schreef santax het volgende:
[..]
Hmmz, denk je dat MS word sneller is dan VI of TEX?
Als je een taak hebt. Een verslag schrijven. Tegenwoordig doen we dat met Word. Of openoffice. Ziet er mooi uit, gelikt etc. Maar je hebt wel een de computerkracht nodig waarmee je op zijn minst 1000 raketten naar de maan kunt sturen.
Nu pak je de eyecandy weg. En gebruik je in plaats van windows iets dat lijkt op dos. Daar start je VI op of Emacs. En dan zet je er iemand achter die daar mee kan werken... Je zult je verbazen over het resultaat en deze opmerking waarschijnlijk heel snel inslikken![]()
Maargoed, ik heb geeb zin in een wedstrijdje 'ik heb de langste lul op internet'. Dus gebruik rustig windows, doe ik ook. Gebruik rustig linux, doe ik ook. En gebruik je mac, die heb ik dan weer niet. Maar ik gebruik hem zeker als ik bij vrienden ben die er wel eentje hebben.
heeft daar helaasch niets mee te maken, bekijk liever een mens als individu als je het zo wil bekijken. Wat mij altijd stoort is dat de mensen die het hardst hun best doen anders te zijn, vaak de grootste kudde dieren zijn en juist zelf persoonlijkheid missen.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:47 schreef Maidenfan het volgende:
Schrijnend hoe de mensheid altijd klaarstaat om mensen die net iets anders zijn met de grond gelijk te maken.
Uhhquote:Op woensdag 12 december 2007 13:01 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Mac OS X is officieel een POSIX Unix flavour en dus volledig UNIX compatible (je kunt KDE en GNOME gewoon draaien via een Xserver binnen je gewone OSX interface)
het is gebaseerd op een van BSD afgeleidde mach-kernel.
OSX is dus géén 'linux'.. maar wél UNIX
[..]
Grappig dat je zegt dat wat ik zeg er niets te maken mee heeftquote:Op woensdag 12 december 2007 13:54 schreef Brun0 het volgende:
[..]
heeft daar helaasch niets mee te maken, bekijk liever een mens als individu als je het zo wil bekijken. Wat mij altijd stoort is dat de mensen die het hardst hun best doen anders te zijn, vaak de grootste kudde dieren zijn en juist zelf persoonlijkheid missen.
jij lult echt ontzettend slap. uberhaupt, een verband leggen tussen "persoonlijkheid" en computers, wat echt heel veel mensen doen op internet, is te sneu voor woorden. ik gebruik een mac omdat ik het ontzettend chill vind werken en het ziet er nog strak uit ook. jij loopt hier alleen maar te zeiken en te janken omdat je zo nodig je eigen "identiteit" wil hebben en als mensen een mac gebruiken bestempel je hun als kuddedier. terwijl die kneuzen die alleen maar lopen af te geven op mac omdat het mac is juist de grootste schapen zijn.quote:Op woensdag 12 december 2007 13:54 schreef Brun0 het volgende:
[..]
heeft daar helaasch niets mee te maken, bekijk liever een mens als individu als je het zo wil bekijken. Wat mij altijd stoort is dat de mensen die het hardst hun best doen anders te zijn, vaak de grootste kudde dieren zijn en juist zelf persoonlijkheid missen.
Je vergeet de groep die over crashende mac's beschikt, niet geheel onbelangrijkquote:Op woensdag 12 december 2007 14:22 schreef Fluxi het volgende:
Je hebt in mijn ogen 3 verschillende Apple gebruikers.
De creatievelingen die al sinds 1984 een Apple hebben en hier altijd mee zijn blijven werken.
De niet zo handige computer gebruiker die ooit eens bij vrienden of familie een Apple zagen en daar ontdekten dat het allemaal wel erg makkelijk is en dat je geen ontzettende nerd moet zijn om een computer te kunnen gebruiken. Maar gewoon ergens op klikken en het werkt.
En de ontzettende computer nerd die z'n linux open source dingetjes wil compilen. gebruik maken van krachtige unix tools en een strak stabiel systeem willen hebben.
Tussen die laatste 2 zitten dan vaak de windows gebruikers die zichzelf helemaal de computernerd vinden omdat ze helemaal zelf hun nlite windows xp cd'tje hebben gemaakt en ooit eens een keer ubuntu hebben geinstalleerd maar wat uiteindelijk natuurlijk heel hard suckte want hun hippe nvidia kaartje deed het niet in 1 keer. Vaak zijn dit ook de mensen die het hardste schreeuwen hoe kut een Apple is.
Dat is toch ook precies wat zo'n apparaat moet doen.quote:Op woensdag 12 december 2007 14:22 schreef Fluxi het volgende:
Maar gewoon ergens op klikken en het werkt.
ik ga niet constant in de verdediging hoor, btw zo gek is het toch ook niet. Het gaat niet over persoonlijkheid en computers. Maar merknamen etc kun je zeker wel in verband leggen met persoonlijkheid / levenstijl, kijk maar naar muziek en kleding, ik vind zeker dat je Apple ook in zekere zin daarbinnen kan plaatsen. Niks mis mee, als je op school rondkijkt, zie je toch ook verschillende stijlen!quote:Op woensdag 12 december 2007 14:39 schreef de_sapje het volgende:
[..]
jij lult echt ontzettend slap. uberhaupt, een verband leggen tussen "persoonlijkheid" en computers, wat echt heel veel mensen doen op internet, is te sneu voor woorden. ik gebruik een mac omdat ik het ontzettend chill vind werken en het ziet er nog strak uit ook. jij loopt hier alleen maar te zeiken en te janken omdat je zo nodig je eigen "identiteit" wil hebben en als mensen een mac gebruiken bestempel je hun als kuddedier. terwijl die kneuzen die alleen maar lopen af te geven op mac omdat het mac is juist de grootste schapen zijn.
serieus gast, doe gewoon fokking normaal
Dus kwade mensen komen niet op straat? Verklaar dan eens waar het geweld vandaan komt op straat?quote:Op woensdag 12 december 2007 12:25 schreef Brun0 het volgende:
[..]
Windows gebruiker niet nee, maar je kan er wel vanuit gaan dat de gemiddelde alto een MAC gebruikt, ik vrees dat ik meer de straat op kom als jij, aangezien je jezelf nogal kwaad maakt lol
ik heb gewoon een mening daarover, kan het niet beter verwoorden sorryquote:Op woensdag 12 december 2007 16:09 schreef RM-rf het volgende:
Brun0, voor iemand die beweert niet in de verdediging te zitten doe je toch veel moeite uit te leggen hoe het nu kan dat je enerzijds zegt mensen als persoon te be-oordelen, maar vervolgens toch enkel kijkt naar merkjes en zulke onzin ..
overigens niet erg overtuigend
Boh, ik koop al aardig lang mijn spullen zelfquote:Op woensdag 12 december 2007 01:21 schreef Brun0 het volgende:
eens met TS, MACbook heeft geen voordeel, ziet er leuk uit en kost alleen meer. Meestal zijn het dan ook nog die kut hippies ook, die teveel geld van pappie krijgenafschaffen, fotosjop draait ook op windows
Als het nederland zou zijn zouden de notebooks al gejat zijn...quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:08 schreef admiraal_anaal het volgende:dat is nederland helemaal niet want ik zie geen hoofddoekjes
*zich meldquote:Op woensdag 12 december 2007 16:19 schreef Dorkquemada het volgende:
[..]
Hippies zijn trouwens nogal werkschuw, ik denk niet dat die een computer kunnen kopen
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:52 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Mac is voor vegetariers
Hoer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |