abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55203929
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:17 schreef b.a.s. het volgende:
[ afbeelding ]
Talk to the hand, not to the face..
Om vervolgens snel weg te rennen zonder resultaat.*O*
Go hard or go home
pi_55203935
brian sist weer
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:20:21 #203
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_55203942
Ik vind het op zich wel hilarisch dat Lieke maar blijft zemelen over de 'vriendschap' tussen haar en selene
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_55203943
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:18 schreef akveor het volgende:

[..]

Wat ik begrijp is dat ze wel voor het uitje heeft gestemt maar tegen dat Selene mee mocht.... uit principe....
En wel voor Amanda en zichzelf, wat uiterst onhandig
pi_55203948
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:11 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik snap het niet. Het is toch helemaal van de baan nu? Uitje gaat toch gewoon niet door?
Dat is het debiele er aan. Alleen Selene mag niet mee en daar heeft Lieke voor gekozen

Kortom, 1-0 voor Amanda en Brian
pi_55203950
als het aan brian ligt is betekent dit de ontslagronde voor lieke
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:20:51 #207
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_55203957
Huub zit te lang met Brian opgesloten.
Hij gebruikt nu al de brianese uitdrukking "De pot verwijt de kachel"
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_55203960
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:19 schreef diedirk het volgende:
DIt was wel het meest zielige voorbeeld dat ze gewoon ruzie moeten maken.

En Lieke is wel heel erg dom om zo met vrienden om te gaan en stoot wel alles af zo
Selene is geen vriendin. Ze is er op uit om HJL uit elkaar te drijven.
pi_55203964
Wat een gelul ook. Een gastspeler krijgt zo wel een behoorlijke rol in het spel, door die stemming om haar te laten draaien.
Terwijl ze juist als argument geven dat dit zuiver met het spel te maken heeft. Nou dan zou de aanwezigheid van een gastspeler dus niet uit mogen maken en geen invloed op een stemming mogen hebben.
pi_55203965
quote:

En Lieke is wel heel erg dom om zo met vrienden om te gaan en stoot wel alles af zo
goh wat een vriendschap.......ze kennen elkaar 4 dagen hou toch op
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:21:19 #211
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_55203979
quote:

Vrienden???
pi_55203985
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:20 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat is het debiele er aan. Alleen Selene mag niet mee en daar heeft Lieke voor gekozen

GVD, wanneer doet ze nou eens iets in 1 keer helemaal strak. Dan had ze nog beter Selene mee kunnen nemen en Amanda uitsluiten. Dat lelijk varken Amanda gaat er dus weer met een uitje vandoor.
pi_55203989
What goes around comes around, inderdaad mijn principes zijn de jouwe niet!
pi_55204002
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:20 schreef Taurus het volgende:

[..]

Niks 1-0.Ze was toch al voor Amanda en Brian.Lieke verliest er niks aan.
pi_55204005
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Vals alarm
Ze mogen niet meer of willen ze niet meer?
pi_55204030
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:13 schreef noekje het volgende:

[..]

Je windt je altijd zo op, over de streamers en hun gedachten. Het kan toch niet zo zijn dat wij interessanter zijn dan de bewoners? De storm, ik voel nog geen briesje. Lighten up, we zijn allemaal liefdevolle zuivere wezens.

Mooie stemming trouwens. Beetje reuring in de tent
Nee hoor troost je, intresanter ben je echt niet, wel grappiger. En ik windt me echt niet op over de steamers, dat is een behoorlijke denkfout van je. Wat ik minder vind van sommige streamers is, dat ze de realiteit niet meer normaal onder ogen kunnen zien. Hebben we eerst tijden moeten lezen hoe slecht Dennis wel niet is, toen was het weer Jaap. Vervolgens is Jaap weer het mannetje en is het Brain weer. Dan is Nadia aan de beurt en nou Lieke weer. Het hokje heeft al vele beurten gehad en nou zien we weer tig keer eene Flens een kut vinden. O, ja en Amanda is weer een hoer. Zeer liefdevol , het straalt er van af
pi_55204041
En die Luc staat erbij als een figuur uit Harry Potter, Carlo Kannewasser
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:24:20 #218
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55204051
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:17 schreef joanie het volgende:

[..]

Of je begrijpt het niet omdat jezelf te stom bent
Ik begrijp dat Selene niet mee mag omdat Lieke afgelopen vrijdag op Selene's verjaardag moest wachten op de kapper omdat Selene's haar eerder gedaan werd.
Nu wil ze geen gastspeler mee omdat ze bang is dat die gastspeler eerder geholpen kan worden bij de kapper?
Uit principe vind Lieke dat Selene niet mee mag op een uitje omdat Lieke 10.000 euro borg heeft betaald en zij dat soort uitjes privileges vindt die alleen voor de miljonairs zouden moeten gelden.
Wat snap ik niet precies?

Huub: "Misschien had je hiervoor wel je principes aan de kant kunnen zetten, want helemaal ongelijk hebben ze niet"

Door zulk soort uitspraken vind ik Huub zo gemeen, bah
pi_55204080
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:23 schreef joanie het volgende:
En die Luc staat erbij als een figuur uit harry potter, Carlo Kannewasser
Hij wil dat Selene meegaat naar de kapsalon, maar ze wil niet
het water roept
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:25:44 #221
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55204085
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:20 schreef tipsch het volgende:

[..]

En wel voor Amanda en zichzelf, wat uiterst onhandig
Het is Selene's eigen schuld hoor... had ze maar niet voor moeten dringen bij de kapper....
Op dinsdag 11 december 2007 22:24 schreef Taurus het volgende:
Wat is dit nou weer?

Huub: "Misschien had je hiervoor wel je principes aan de kant kunnen zetten, want helemaal ongelijk hebben ze niet"

Ja dat haat ik ook. Als je het over "backstabben" hebt......
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
pi_55204107
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:24 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik begrijp dat Selene niet mee mag omdat Lieke afgelopen vrijdag op Selene's verjaardag moest wachten op de kapper omdat Selene's haar eerder gedaan werd.
Nu wil ze geen gastspeler mee omdat ze bang is dat die gastspeler eerder geholpen kan worden bij de kapper?
Uit principe vind Lieke dat Selene niet mee mag op een uitje omdat Lieke 10.000 euro borg heeft betaald en zij dat soort uitjes privileges vindt die alleen voor de miljonairs zouden moeten gelden.
Dat uitje met de kapper, snap je niet. Want dat geloof je, maar zeker weten doe je het niet.
pi_55204110
enige winnaars hier zijn huub en jaap;)

popo??
pi_55204112
quote:

[..]

Dt is toch niet zo gek gedacht van Lieke. Wat moeten die logées daar? Maar waarom Amanda dan wel mee moet naar haar zoveelste uitje
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:26:46 #226
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_55204115
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:23 schreef joanie het volgende:
En die Luc staat erbij als een figuur uit Harry Potter, Carlo Kannewasser
Carlo Kannewasser was anders wel een hele goeie, aardige en knappe tovenaar die treurig aan zijn einde is gekomen

te veel eer dus voor Luc, deze vergelijking
pi_55204122
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:23 schreef coldstar het volgende:

[..]

Nee hoor troost je, intresanter ben je echt niet, wel grappiger. En ik windt me echt niet op over de steamers, dat is een behoorlijke denkfout van je. Wat ik minder vind van sommige streamers is, dat ze de realiteit niet meer normaal onder ogen kunnen zien. Hebben we eerst tijden moeten lezen hoe slecht Dennis wel niet is, toen was het weer Jaap. Vervolgens is Jaap weer het mannetje en is het Brain weer. Dan is Nadia aan de beurt en nou Lieke weer. Het hokje heeft al vele beurten gehad en nou zien we weer tig keer eene Flens een kut vinden. O, ja en Amanda is weer een hoer. Zeer liefdevol , het straalt er van af
mensen worden over het algemeen afgerekend op het gedrag dat ze vertonen. Heel realistisch vind ik. Denk vooral niet dat je een haar beter bent als "sommige streamers". Wij streamers reageren slechts op wat die manipulatieve kutflens ons laat zien
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:27:18 #228
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55204123
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:24 schreef Taurus het volgende:
Wat is dit nou weer?

Toch gewoon eerlijk.... en Lieke is toch zo verschrikkelijk goed in het spel.....
Dit zag toch iedrreen aankomen....
Amanda was vrijdag ook de eerste die riep ik heb betaald om hier te mogen zitten en nu gaan gastspelers naar de kapper. Wie is er hier nu hypocriet?? Lieke heeft ook Ben & Jerry's ijs gekregen van een gast die ze had, ze heeft dat in de vriezer gezet en anderen hebben dat opgegeten, sorry hoor, dat ze dan een sticker erop doet als het weer binnenkomt. En ja ik ben niet voor Lieke. Maar vind haar nu meesterlijk. Verder mag ze van mij ook naar huis, misschien is dat beter voor haar.
pi_55204140
Huub noemt Selene Gretha Hofmans
het water roept
pi_55204149
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:23 schreef coldstar het volgende:

[..]

Dan nog, dit zeggen heeft geen zin. Niemand voelt zich hiertoe aangesproken omdat niemand dit gedrag erkent. En dan krijg je zometeen weer commentaar dat COS commentaar op de streams is en niet op streamers Ik zou er gewoon achter je PC om lachen en 't vooral voor je houden, of open een klaagbaak topic. Denk alleen niet dat veel streamers daar zin in hebben, is nooit leuk om met 'n zwakte geconfronteerd te worden
pi_55204181
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:26 schreef Johnny_Berra het volgende:

[..]

Ja dat haat ik ook. Als je het over "backstabben" hebt......
welnee dit is toch uitgebreid door jaap lieke en huub doorgesproken om de zaak op de spits te drijven. En er zijn altijd verschillende invalshoeken als het om het spel en spelprincipes gaat.
pi_55204182
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:27 schreef akveor het volgende:

[..]

Toch gewoon eerlijk.... en Lieke is toch zo verschrikkelijk goed in het spel.....
Ja, dit is ff lekker. Lieke doet dit voor zichzelf én omdat Huub en Jaap dit zo'n briljante beslissing vonden, gaat Huub toch nog even z'n straatje schoonvegen en daarna nog ff drie keer zeggen "ja maar je had best je principes aan de kant kunnen zetten" Huub kan echt niets fout doen he
pi_55204183
pi_55204196
veel zin om nu nog te stoken tussen HJ&L zal seleen niet meer hebben.

moooooi.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_55204202
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:27 schreef akveor het volgende:

[..]

Maar om dat nou op dat moment te zeggen.... Hij kon beter even wachten tot ze met z'n driëen waren en haar steunen bij die anderen. Hij doet dat wel vaker.
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
pi_55204204
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:28 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dan nog, dit zeggen heeft geen zin. Niemand voelt zich hiertoe aangesproken omdat niemand dit gedrag erkent. En dan krijg je zometeen weer commentaar dat COS commentaar op de streams is en niet op streamers Ik zou er gewoon achter je PC om lachen en 't vooral voor je houden, of open een klaagbaak topic. Denk alleen niet dat veel streamers daar zin in hebben, is nooit leuk om met 'n zwakte geconfronteerd te worden
pi_55204207
  dinsdag 11 december 2007 @ 22:29:55 #239
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55204210
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:26 schreef tipsch het volgende:

[..]

Dt is toch niet zo gek gedacht van Lieke. Wat moeten die logées daar? Maar waarom Amanda dan wel mee moet naar haar zoveelste uitje
Sommige dingen zijn nu eenmaal niet belangrijk..... en helemaal niet in deze stemming.... Ik dacht dat Lieke zich aan het losmaken was van Huub.... nou dat kan ze nu wel vergeten. Speltechnisch had ze dit aan moeten zien komen.... Maar dat realiseert ze zich morgen.... en dan voelt ze zich weer geplayed.
Op dinsdag 11 december 2007 22:26 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Carlo Kannewasser was anders wel een hele goeie, aardige en knappe tovenaar die treurig aan zijn einde is gekomen

te veel eer dus voor Luc, deze vergelijking
Laat Selene dan de vrouwelijke Voldemort zijn
pi_55204229
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:29 schreef Dreamboy het volgende:
[ link | afbeelding ]
4-3, hoe triest. Laat die logées eens oprotten.
pi_55204263
seleen niet naar film ole ole
  † In Memoriam † dinsdag 11 december 2007 @ 22:31:53 #243
135305 beequeen
Lost.
pi_55204268
quote:

Misschien snapt ze zichzelf niet.
Wat een gezeik over iets wat weer een duidelijlke opzet is van die manipulatieve KutFlens.
Het resultaat is wel dat H/L en J weer een team vormen. Jammer Flens , opzet mislukt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55204269
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 22:29 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Ja dit raad ik dus juist af, je aangesproken voelen. Jij ziet het toch allemaal nog nuchter en clear mag ik hopen?
pi_55204280
Ik denk dat Selene beter die sigaret kan bestellen die `nooit uitgaat` ...

Wat rookt dat mens veel. Zenuwpees.
pi_55204284
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:38 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ze zal moeten offeren, terecht na al die ellende die ze heeft gebacht.
Beetje objectiviteit begint hier wel op zijn plaats te mogen komen!!
Tjonge jonge. Is Huub nu echt jullie Heiland geworden????
Stop met dat idiote afzeiken van Lieke.
Neem die ongelofelijke engerd van een Brain nog maar eens onder de loep.
Flens krijgt steeds meer haar zin.
Alle ogen op Lieke en Brain wordt ontzien
Tjonge wat opzichtig zeg. En niemand doet iets. Kijkt toe hoe een agressieveling straks die tent wint.
Huub doet niet lang meer mee als hij zo door gaat. Hij is echt gek op Lieke, maar moet zijn dominantie eens intomen.
Er gebeurt nu precies hetzelfde als destijds met Eric. Flens dwingt de speler naar de overkant waardoor Huub vals wordt en zijn spelers weg speelt.
Applaus
pi_55204294
quote:

[..]

Dat is toch iets wat van Huub afkomt. Huub was degene die als eerst zei, waarom een gastspeler nieuwe kleding krijgt terwijl ze geen borg ingebracht heeft. Ik vind dat ze daar wel gelijk in hebben. Je kan volgens mij geen gastspeler zijn en wel van alle gemakken voorzien worden.
pi_55204297
huub moet 2 uur in de sauna op 40 graden per dag om koorts te insinueren en zo beter te worden,
zijn lichaam heeft koorts nodig
pi_55204306
maar hij gaat het niet doen
pi_55204307
het water roept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')