quote:
En wel voor Amanda en zichzelf, wat uiterst onhandigquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat ik begrijp is dat ze wel voor het uitje heeft gestemt maar tegen dat Selene mee mocht.... uit principe....
Dat is het debiele er aan. Alleen Selene mag niet mee en daar heeft Lieke voor gekozenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Het is toch helemaal van de baan nu? Uitje gaat toch gewoon niet door?
Selene is geen vriendin. Ze is er op uit om HJL uit elkaar te drijven.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:19 schreef diedirk het volgende:
DIt was wel het meest zielige voorbeeld dat ze gewoon ruzie moeten maken.
En Lieke is wel heel erg dom om zo met vrienden om te gaan en stoot wel alles af zo
goh wat een vriendschap.......ze kennen elkaar 4 dagen hou toch opquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:19 schreef diedirk het volgende:
En Lieke is wel heel erg dom om zo met vrienden om te gaan en stoot wel alles af zo
Vrienden???quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:19 schreef diedirk het volgende:
GVD, wanneer doet ze nou eens iets in 1 keer helemaal strak.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat is het debiele er aan. Alleen Selene mag niet mee en daar heeft Lieke voor gekozen![]()
Kortom, 1-0 voor Amanda en Brian
Niks 1-0.Ze was toch al voor Amanda en Brian.Lieke verliest er niks aan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:20 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat is het debiele er aan. Alleen Selene mag niet mee en daar heeft Lieke voor gekozen![]()
Kortom, 1-0 voor Amanda en Brian
Nee hoor troost je, intresanter ben je echt niet, wel grappiger. En ik windt me echt niet op over de steamers, dat is een behoorlijke denkfout van je. Wat ik minder vind van sommige streamers is, dat ze de realiteit niet meer normaal onder ogen kunnen zien. Hebben we eerst tijden moeten lezen hoe slecht Dennis wel niet is, toen was het weer Jaap. Vervolgens is Jaap weer het mannetje en is het Brain weer. Dan is Nadia aan de beurt en nou Lieke weer. Het hokje heeft al vele beurten gehad en nou zien we weer tig keer eene Flens een kut vinden. O, ja en Amanda is weer een hoer. Zeer liefdevol , het straalt er van afquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Je windt je altijd zo op, over de streamers en hun gedachten. Het kan toch niet zo zijn dat wij interessanter zijn dan de bewoners? De storm, ik voel nog geen briesje. Lighten up, we zijn allemaal liefdevolle zuivere wezens.![]()
Mooie stemming trouwens. Beetje reuring in de tent
Ik begrijp dat Selene niet mee mag omdat Lieke afgelopen vrijdag op Selene's verjaardag moest wachten op de kapper omdat Selene's haar eerder gedaan werd.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:17 schreef joanie het volgende:
[..]
Of je begrijpt het niet omdat jezelf te stom bent
Hij wil dat Selene meegaat naar de kapsalon, maar ze wil nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:23 schreef joanie het volgende:
En die Luc staat erbij als een figuur uit harry potter, Carlo Kannewasser
Het is Selene's eigen schuld hoor... had ze maar niet voor moeten dringen bij de kapper....quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
En wel voor Amanda en zichzelf, wat uiterst onhandig
Ja dat haat ik ook. Als je het over "backstabben" hebt......quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:24 schreef Taurus het volgende:
Wat is dit nou weer?
Huub: "Misschien had je hiervoor wel je principes aan de kant kunnen zetten, want helemaal ongelijk hebben ze niet"
Door zulk soort uitspraken vind ik Huub zo gemeen, bah
Dat uitje met de kapper, snap je niet. Want dat geloof je, maar zeker weten doe je het niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Selene niet mee mag omdat Lieke afgelopen vrijdag op Selene's verjaardag moest wachten op de kapper omdat Selene's haar eerder gedaan werd.
Nu wil ze geen gastspeler mee omdat ze bang is dat die gastspeler eerder geholpen kan worden bij de kapper?
Uit principe vind Lieke dat Selene niet mee mag op een uitje omdat Lieke 10.000 euro borg heeft betaald en zij dat soort uitjes privileges vindt die alleen voor de miljonairs zouden moeten gelden.
Wat snap ik niet precies?
Dt is toch niet zo gek gedacht van Lieke. Wat moeten die logées daar? Maar waarom Amanda dan wel mee moet naar haar zoveelste uitjequote:Op dinsdag 11 december 2007 22:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Selene niet mee mag omdat Lieke afgelopen vrijdag op Selene's verjaardag moest wachten op de kapper omdat Selene's haar eerder gedaan werd.
Nu wil ze geen gastspeler mee omdat ze bang is dat die gastspeler eerder geholpen kan worden bij de kapper?
Uit principe vind Lieke dat Selene niet mee mag op een uitje omdat Lieke 10.000 euro borg heeft betaald en zij dat soort uitjes privileges vindt die alleen voor de miljonairs zouden moeten gelden.
Carlo Kannewasser was anders wel een hele goeie, aardige en knappe tovenaar die treurig aan zijn einde is gekomenquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:23 schreef joanie het volgende:
En die Luc staat erbij als een figuur uit Harry Potter, Carlo Kannewasser
mensen worden over het algemeen afgerekend op het gedrag dat ze vertonen. Heel realistisch vind ik. Denk vooral niet dat je een haar beter bent als "sommige streamers". Wij streamers reageren slechts op wat die manipulatieve kutflens ons laat zienquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee hoor troost je, intresanter ben je echt niet, wel grappiger. En ik windt me echt niet op over de steamers, dat is een behoorlijke denkfout van je. Wat ik minder vind van sommige streamers is, dat ze de realiteit niet meer normaal onder ogen kunnen zien. Hebben we eerst tijden moeten lezen hoe slecht Dennis wel niet is, toen was het weer Jaap. Vervolgens is Jaap weer het mannetje en is het Brain weer. Dan is Nadia aan de beurt en nou Lieke weer. Het hokje heeft al vele beurten gehad en nou zien we weer tig keer eene Flens een kut vinden. O, ja en Amanda is weer een hoer. Zeer liefdevol , het straalt er van af![]()
Toch gewoon eerlijk.... en Lieke is toch zo verschrikkelijk goed in het spel.....quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:24 schreef Taurus het volgende:
Wat is dit nou weer?
Huub: "Misschien had je hiervoor wel je principes aan de kant kunnen zetten, want helemaal ongelijk hebben ze niet"
Door zulk soort uitspraken vind ik Huub zo gemeen, bah
Dan nog, dit zeggen heeft geen zin. Niemand voelt zich hiertoe aangesproken omdat niemand dit gedrag erkent. En dan krijg je zometeen weer commentaar dat COS commentaar op de streams is en niet op streamersquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nee hoor troost je, intresanter ben je echt niet, wel grappiger. En ik windt me echt niet op over de steamers, dat is een behoorlijke denkfout van je. Wat ik minder vind van sommige streamers is, dat ze de realiteit niet meer normaal onder ogen kunnen zien. Hebben we eerst tijden moeten lezen hoe slecht Dennis wel niet is, toen was het weer Jaap. Vervolgens is Jaap weer het mannetje en is het Brain weer. Dan is Nadia aan de beurt en nou Lieke weer. Het hokje heeft al vele beurten gehad en nou zien we weer tig keer eene Flens een kut vinden. O, ja en Amanda is weer een hoer. Zeer liefdevol , het straalt er van af![]()
welnee dit is toch uitgebreid door jaap lieke en huub doorgesproken om de zaak op de spits te drijven. En er zijn altijd verschillende invalshoeken als het om het spel en spelprincipes gaat.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:26 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ja dat haat ik ook. Als je het over "backstabben" hebt......
Ja, dit is ff lekker. Lieke doet dit voor zichzelf én omdat Huub en Jaap dit zo'n briljante beslissing vonden, gaat Huub toch nog even z'n straatje schoonvegen en daarna nog ff drie keer zeggen "ja maar je had best je principes aan de kant kunnen zetten"quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch gewoon eerlijk.... en Lieke is toch zo verschrikkelijk goed in het spel.....
Dit zag toch iedrreen aankomen....
Maar om dat nou op dat moment te zeggen.... Hij kon beter even wachten tot ze met z'n driëen waren en haar steunen bij die anderen. Hij doet dat wel vaker.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch gewoon eerlijk.... en Lieke is toch zo verschrikkelijk goed in het spel.....
Dit zag toch iedrreen aankomen....
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dan nog, dit zeggen heeft geen zin. Niemand voelt zich hiertoe aangesproken omdat niemand dit gedrag erkent. En dan krijg je zometeen weer commentaar dat COS commentaar op de streams is en niet op streamersIk zou er gewoon achter je PC om lachen en 't vooral voor je houden, of open een klaagbaak topic. Denk alleen niet dat veel streamers daar zin in hebben, is nooit leuk om met 'n zwakte geconfronteerd te worden
Sommige dingen zijn nu eenmaal niet belangrijk..... en helemaal niet in deze stemming.... Ik dacht dat Lieke zich aan het losmaken was van Huub.... nou dat kan ze nu wel vergeten. Speltechnisch had ze dit aan moeten zien komen.... Maar dat realiseert ze zich morgen.... en dan voelt ze zich weer geplayed.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:26 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dt is toch niet zo gek gedacht van Lieke. Wat moeten die logées daar? Maar waarom Amanda dan wel mee moet naar haar zoveelste uitje![]()
Laat Selene dan de vrouwelijke Voldemort zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:26 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Carlo Kannewasser was anders wel een hele goeie, aardige en knappe tovenaar die treurig aan zijn einde is gekomen![]()
te veel eer dus voor Luc, deze vergelijking
Misschien snapt ze zichzelf niet.quote:
Ja dit raad ik dus juist af, je aangesproken voelen. Jij ziet het toch allemaal nog nuchter en clear mag ik hopen?quote:
Beetje objectiviteit begint hier wel op zijn plaats te mogen komen!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze zal moeten offeren, terecht na al die ellende die ze heeft gebacht.
Dat is toch iets wat van Huub afkomt. Huub was degene die als eerst zei, waarom een gastspeler nieuwe kleding krijgt terwijl ze geen borg ingebracht heeft. Ik vind dat ze daar wel gelijk in hebben. Je kan volgens mij geen gastspeler zijn en wel van alle gemakken voorzien worden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |