We zitten je dwars he?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Daar moet je nog geen minuut van wakker liggen. Hier veranderen ze nog erger als het weer. Dit is bij sommige bij het zielige af. Ik lach me helemaal rot soms.
Ja maar dat is 't rare juist, van H&J begrijp ik 't wel, duh. Maar het is helemaal niet hun zet, het is Lieke's zet. En die snap ik dan weer totaal niet, én het geeft Brian en Amanda voer. Niet alleen tégen Lieke hoor, denk je nou echt dat alleen Lieke hier als de sjaak uit komt? Lieke Jaap én Huub maken nu gewoon 'n rare keuze die nergens goed voor is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Slimme zet juist van Huub en Jaap.Zo krijgen ze mooi Selene van Lieke af.![]()
Ruim jij het even op schat?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
(_____________)
|_____________|
|_____________|
|_____________|
|_____________|
|_____________|
|_____________|
|_____________|
|_____________|
Net op tijd hoop ik?
Het is een statement naar de gastspelers toe, dat het backfired is weer een streek van dat manipulerende kutwijf van een Flens.quote:
Lieke is gewoon voor het blok gezet.Werd ook tijd ook.Die Selene deugt toch niet en kan alleen maar meer vergif aan Lieke geven.En dat is nu mooi voorbij.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja maar dat is 't rare juist, van H&J begrijp ik 't wel, duh. Maar het is helemaal niet hun zet, het is Lieke's zet. En die snap ik dan weer totaal niet, én het geeft Brian en Amanda voer. Niet alleen tégen Lieke hoor, denk je nou echt dat alleen Lieke hier als de sjaak uit komt? Lieke Jaap én Huub maken nu gewoon 'n rare keuze die nergens goed voor is.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:03 schreef Katewalker het volgende:
Brian en Amanda zijn gewoon pissig omdat die door hebben dat ze Lieke niet kunnen weg sturen eind van de maand..haha dat vind ik dan wel leuk..
Dat eerste snap ik inderdaad ook niet, maar dat laatste vat ik heel anders op. Brian en Amanda zijn echt niet pissig hoor, die staan te juichen>quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:03 schreef Katewalker het volgende:
Ik begrijp er helemaal niks van..Lieke heeft zich in een rare move laten drukken door Huub en Jaap..ze is nu dus een vriendin kwijt..dat snapt ze toch wel?...Ze had gewoon moeten blokken of voor stemmen inclusief Selena..dus dit betekent dat ze voor Huub en Jaap kiest..?
Brian en Amanda zijn gewoon pissig omdat die door hebben dat ze Lieke niet kunnen weg sturen eind van de maand..haha dat vind ik dan wel leuk..
Als vriendin zou ze Lieke's argument begrijpen, maar dat is ze niet dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:03 schreef riri het volgende:
Wat zo raar is is dat iemand zich een vriendin noemt en zegt alles gedaan te hebben voor iemand en dan als ze iets niet krijgt zegt van...."'Ik heb toch zoveel voor jou gedaan"
Als je iets doet voor een vriendin dan doe je dat zonder dat je er iets voor terug hoeft te krijgen
Wat ze in 3 weken heeft opgebouwd heeft ze in een minuutje verknalt.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:03 schreef Katewalker het volgende:
Ik begrijp er helemaal niks van..Lieke heeft zich in een rare move laten drukken door Huub en Jaap..ze is nu dus een vriendin kwijt..dat snapt ze toch wel?...Ze had gewoon moeten blokken of voor stemmen inclusief Selena..dus dit betekent dat ze voor Huub en Jaap kiest..?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:05 schreef schatje het volgende:
Dit is juist goed voor Lieke. Is ze van een vriendin af die stookt en dan ook nog pissig wordt als Lieke verhaal gaat halen om het e.e.a. te verifiëren. Het moet niet gekker worden zeg.
eensquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:06 schreef 2live het volgende:
[..]
Als vriendin zou ze Lieke's argument begrijpen, maar dat is ze niet dat is wel duidelijk.
Snap het nu toch schat, dit is weer een briljante opzet van die KutFlens. De toneelhaak voor Lieke staat al klaar en Brian en Amanda spelen vrolijk mee. En we hebben het nu over een gastspeler......snap jij het nog?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:03 schreef Katewalker het volgende:
godzijdank !quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:02 schreef grazygirl het volgende:
goeie zet van jaap en huub, lieke is weer alleen dus minder bedreiging op een 3 BAL tegen 2 HJ
dit gaat toch niet om de popoquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Helemaal niet. Als de PoPo echt zou zijn, zou ze zakken...
Ze doet dus waarvoor ze erin zit...quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:08 schreef schatje het volgende:
Vies wijf die Selene met haar gestook. Opzouten, de villa uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |