Belachelijk suggestieve OP. Het gaat om 'n uitje, waar Lieke mee mag en Amanda. Waarom moet zij nou weer haar solidariteit aan Huub tonen, ik zou ook zeggen, fuck 'n eind op zeg. Lieke gaat nooit weg, Huub wekelijks.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:31 schreef akveor het volgende:
Volgt
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:32 schreef diedirk het volgende:
Wat een verschrikkelijke moeilijke gast die Huub.
Hij is helemaal doorgeslagen, alles ziet hij als een aanval, echt alles wordt achterdochtig opgevat
En wie doen dat.....Jaap en Huub.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:34 schreef ericahysterica het volgende:
heerlijk ............laten ze het spel weer eens ouderwets spelen
hear hearquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wie doen dat.....Jaap en Huub.
Kom op Lieke, stem tegen Selène, ze is maar een gastspeler.
En het probleem is?quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:33 schreef Kinga het volgende:
Wat heeft Joris een oude vriendin trouwens... of ze ziet er gewoon oud uit..
nou dat ze er gewoon oud uitziet het lijkt wel.......quote:
Let op mijn sig, standaard aanwezig vanaf nu.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hear hear
(let je op manipulatieve kutflens!)
Ze zal moeten offeren, terecht na al die ellende die ze heeft gebacht.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Belachelijk suggestieve OP. Het gaat om 'n uitje, waar Lieke mee mag en Amanda. Waarom moet zij nou weer haar solidariteit aan Huub tonen, ik zou ook zeggen, fuck 'n eind op zeg. Lieke gaat nooit weg, Huub wekelijks.
Idiotie.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Let op mijn ondertitel, standaard aanwezig vanaf nu.
ja boeten zal zequote:Op dinsdag 11 december 2007 21:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze zal moeten offeren, terecht na al die ellende die ze heeft gebacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |