abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206924
Wie weet er een leuke weekopdracht? Vooral de laatste was een beetje duf.
Zou het niet leuk zijn als wij er een verzinnen en dat we Veronica (Lees BB) zo ver krijgen dat de opdracht ook wordt gegeven?
Ik ben al hard aan het nadenken maar er nog niet helemaal uit. Suggesties??
Greetz Tina

zaterdag 23 oktober 1999 @ 19:12:00 #2
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_206925
Misschien een eigen Domino-record-poging doen, voor het Guiness Book of Records!

Moet toch te doen zijn: Opgesloten zitten en met 7 man het record proberen te verbreken!!

Ook kun je proberen of ze een week willen proberen om elkaar niet te betasten of vast te pakken ofzoiets

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_206926
Elkaar niet vastpakken is een idee, maar dan ben ik bang dat alleen Mona, onze zuivelste verwenner (Ruud:"Dat mag je niet zeggen") genoeg reserve heeft om de week erna te overleven.

Maurice zou kunnen proberen om een dag niet te zeggen "Ik geloof niet in God"

Redactie Frontpage zaterdag 23 oktober 1999 @ 20:17:00 #4
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_206927
Hallo daar !!!
Ik weet nog een leuke...
Allemaal 10 rondjes om Mona heen rennen !!!
Mona zelf moet in een week tijd zoveel afvallen als mogelijk is, om het de anderen zo gemakkelijk mogelijk te maken !!!
Gegroet,
Djeez
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_206928
Ervan uitgaand dat een LAAG budget leuke TV oplevert:

1. Simuleren van een quantum mechanica paradox.

2. Aantonen dat het 'zwarte niets' in het universum inderdaad massa heeft.

3. Het getal PI to 100 decimalen uit het hoofd leren.

4. Uitvoeren van een Turing Test met de onzichtbare BB psych.

Ach, geef ze toch een kans:

1. Elke bewoner dient separaat aan te geven welke dag van de week het is.

2. Uit het hoofd leren van het HELE alfabet.

3. Elke bewoner dient een vliegtuigje te vouwen van een A4-tje. Dit vliegtuigje dient 2 seconden airborne te zijn.

pi_206929
Ik heb geen specifiek idee voor een opdracht, maar ik vind wel dat het iets met sport te maken moet hebben, want mijn mening is dat ze de opdracht op de hometrainer het leukst vonden
pi_206930
quote:
op 10-23-1999 om 08:43 PM schreef Sniper het volgende:
2. Uit het hoofd leren van het HELE alfabet.

Het HELE alfabet??? Dus... inclusief de klinkers??? Jij bent wel een beetje een sadistje, hè!

Eén komende weekopdracht is al bekend, een legpuzzel (van het BB-logo?) van 12.000 stukjes maken. De puzzel wordt dan ook op de markt gebracht! (bron: Volkskrant Magazine van vandaag)

pi_206931
>>Jij bent wel een beetje een sadistje, hè!

Precies, en daarom volg ik BB op de voet!..

pi_206932
>>een legpuzzel (van het BB-logo?) van 12.000 stukjes

Misschien kan Ruud (erg handig met de BIJL) een blok hout in twee stukken hakken, bij wijze van puzzel. Moet lukken, ze hebben immers een week...

pi_206933
Een suggestie:
Laat ze proberen over de schutting te komen. Diegene die het lukt mag naar CBS.
Die plaatsen 49 dagen een aantal mensen op een onbewoond eiland. Brengt in ieder geval iets meer op dan BB....nl. 2 miljoen!
Over de manier waarop ze het doen mogen ze zelf beslissen.
1. iemand die je niet mag over de schutting gooien
2. Zelf klimmen
3. Gillen dat er brand is en hopen dat ze de deur naar buiten opengooien
4. De kippen over het de schutting gooien en roepen dat 'jij' ze wel even gaat vangen.

Have fun!

pi_206934
quote:
op 10-23-1999 om 08:43 PM schreef Sniper (onder andere) het volgende:

3. Elke bewoner dient een vliegtuigje te vouwen van een A4-tje. Dit vliegtuigje dient 2 seconden airborne te zijn.

En dan vooraf niet vertellen dat een ijzerdraad-constructie niet is toegestaan.

De weekopdracht met die dominostenen is inderdaad overwogen, maar deze gaat nu niet meer door omdat ze die kat niet willen hebben.

pi_206935
Hmmm...

- Binnen 1 minuut alle camera's afdekken
- 1 uur skippyballen op Mona
- binnen 1 minuut invulling geven aan de uitdrukking 'kip zonder kop'

pi_206936
Hmmm...

- Binnen 1 minuut alle camera's afdekken
- 1 uur skippyballen op Mona
- binnen 1 minuut invulling geven aan de uitdrukking 'kip zonder kop'

maandag 25 oktober 1999 @ 21:16:00 #14
1206 Coolio
Is this me?
pi_206937
Ze moeten de buitenkant van het huis binnen 1 uur in een kleur broberen te verven-maar ja, hoe verf je de buitenkant als je niet over de schutting mag? Dat word moeilijk ( )
Kijk je naar mij?
Kijk je naar mij?
Ja?
Mooi, ik kan wel wat belangstelling gebruiken.

pi_206938
1 Een ondergrondse hut graven zodat ruud daar op zijn gemak zijn kwakje kwijt kan.
2 Voor bart een opblaasbare pop maken die op sabine lijkt.
3Willem van ruud zijn kwakje een of andere yoghurt van laten maken ,waar mona haar naam aan kan geven.
4Bianca alle muren in originele kleur laten schilderen.
5 Maurice en Karin mogen een week niet met elkaar optrekken, kan Karin gelijk die honing die aan haar kont zat ,geven aan Willem om die door de yoghurt te doen.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

pi_206939
Funeral Song Contest.

Sorry, mijn eerste post.
Ik suggereer:
Iedereen mag een nummer van een CD uitzoeken.
Een nummer dat ze op hun begravenis willen horen.
De votes gaan hetzelfde als bij het Eurovisie Song Festival.

Het werkt echt.
Wij doen het al jaren.

Sorry, het is nu te laat om het beter uit te leggen, maar ik weet zeker dat Hummie etc. er iets mee kunnen.

Pim

pi_206940
Laat ze inplaats van een halter strak voor zich uit houden, Mona optillen en 5 minuten hoog houden
Ook beertje, beertje heeft gevoel!!!

pi_206941
Laat ze inplaats van een halter strak voor zich uit houden, Mona optillen en 5 minuten hoog houden
Ook beertje, beertje heeft gevoel!!!

pi_206942
Pest er een bewoner uit

Verplichte inzet van 100% van het weekgeld.

*** I have this condition ***
  dinsdag 26 oktober 1999 @ 19:13:00 #20
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_206943
De huidige weekopdracht.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_206944
Ehm, een leuke weekopdracht......wellicht een uitbraak forceren in een uiterst miniem tijdbestek.
kennen,kunnen,liggen,leggen: ach so what!
pi_206945
Het BB-nummer elk uur draaien op de intercom en hun verbieden de tuin in te vluchten. Achteraf zeggen dat de dopkes in hun oren verboden waren en ze alsnog hebben verloren .
  woensdag 27 oktober 1999 @ 12:12:00 #23
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_206946
Ik snap echt niet dat V. met van die duffe opdrachten aan komt zetten.
- laat ze zelf hun BB-video schieten met een eigen videocam
- Laat ze met alleen wat stukken hout vuur maken op de primitieve manier (het is echt te doen, vereist alleen wat doorzettingsvermogen)
- neem hun bestek weg: ze krijgen twee dagen de tijd om nieuw bestek te maken uit wat blokken hout of zo. 1 mes mag blijven.
- laat ze een verhaal maken: iedereen verzint 1 hoofdstuk (houden ze elkaar ook nog bezig)
- laat ze hun kleren inleveren voor een week: gedurende die week dragen ze kleren die ze zelf gemaakt hebben in de week daarvoor
- laat ze een eigen orkest samenstellen, gebruik makend van de artikelen in het BB-huis, en een nummertje weggeven
- laat ze een tafel + stoelen bouwen uit ruw materiaal. De gereedschappen moeten ze zelf fabriceren
- geef ze wat balken en laat ze een constructie bedenken waarmee iedere bewoner 2 meter opgehesen kan worden door 1 persoon (ook Ruud en Mona)
- gemeen: geef ze een bak maden: iedereen moet met zn allen de bak leegeten binnen 1 uur. zeg pas achteraf dat er ook gekookt mocht worden
- etc

Murphy

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')