abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55265677
Maar als je spelers van nu bekijkt moet je toch ook naar hun potentie. Ik denk dat Gomes de potentie heeft om sowieso beter te worden dan Hellstrom.
Wat ik wil zeggen is:
Als je een speler hebt die al gestopt is heb je dus meer kans dat mensen hem kiezen omdat ze zijn beste periode kiezen. Als je een speler hebt die nog voetbalt wordt er naar nu gekeken en niet naar zijn beste periode (of die nou nog moet komen of al geweest is)
Althans, dat merk ik bij mezelf.
Door Affelay en ook De Wit te kiezen heb ik mezelf dus een oor aangenaaid omdat ik twee beloftes gekozen heb die nog niet ingelost zijn.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_55265729
Als je naar beloftes gaat kijken, kan ik net zo goed Daley Blind of Jeffrey Sneijder of Geert Arend Roorda in mijn team stoppen.

Maar dat is natuurlijk totaal niet realistisch, omdat het gebaseerd is op 'als'.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_55268291
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar als je spelers van nu bekijkt moet je toch ook naar hun potentie. Ik denk dat Gomes de potentie heeft om sowieso beter te worden dan Hellstrom.
Wat ik wil zeggen is:
Als je een speler hebt die al gestopt is heb je dus meer kans dat mensen hem kiezen omdat ze zijn beste periode kiezen. Als je een speler hebt die nog voetbalt wordt er naar nu gekeken en niet naar zijn beste periode (of die nou nog moet komen of al geweest is)
Althans, dat merk ik bij mezelf.
Door Affelay en ook De Wit te kiezen heb ik mezelf dus een oor aangenaaid omdat ik twee beloftes gekozen heb die nog niet ingelost zijn.
Sowieso beter dan Hellstrom? Je weet dat er in de afgelopen 40 jaar verdomd weinig keepers zijn geweest die beter waren dan Hellstrom?
Maar je kan bijvoorbeeld Afellay niet gaan vergelijken met bijvoorbeeld Seedorf? Seedorf heeft wat gepresteerd, laten zijn wat hij kan? Seedorf heeft CL gewonnen, 4x, meer dan 500 wedstrijden gespeeld. Afellay net 66 wedstrijden. Dan kan je toch niet zeggen, maarja ja Afellay heeft de potentie om net zo goed te worden Seedorf?

Het gaat niet enkel en alleen om potentie alleen, je moet ook iets bereiken en laten zien. En ik kijk niet alleen naar iemands beste periode. Iemand kan 1 of 2 seizoenen tot de beste van de wereld heeft behoord, maar 10 jaar kut geweest, dan hoort hij voor mij echt niet tot de beste spelers ooit. Iemand moet wel over een langere tijd laten zien dat hij daarbij hoort.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_55288165
Poule G:
1: EnGCatjuh, Wat een team!!! Alleen jammer dat Kanu als verkapte middenvelder moet gaan spelen. Maar ja wat wil je als je al zoveel kwaliteit in de voorste linie hebt rondlopen.

2: tong80, Garrincha, Puskas, Laudrup en Keegan. Gedurft om ze in 1 team op te stellen en ik weet zeker dat het goed gaat zolang je team de bal maar heeft. Uit de dode spelmomenten haal jij ook wel je doelpuntjes met Brehme.

Poule H:

1:golfer, Een prachtige keeper op doel die punten voor je pakt, een Nederlands sprekende verdediging dus met de communicatie zit het wel goed, al ben ik niet overtuigd van Trabelsi.
Dat middenveld van je is briljant, Gerrard als alleskunner, Djorkaeff als verfijnde technicus en Masopust die geen enkele zwakke plek heeft. Voorin heb je een slangenmens en een topschutter van het WK1998. Dat moet dus wel goed genoeg zijn!

2: Tarado: Kijkende naar je as dan zie ik de volgende namen: Beckenbauer, Kohler, Rijkaard en Socrates. Dit is een van de beste assen die ik in dit toernooi heb gezien. Als je dan op links ook nog Bergomi hebt dan verdien je van mij een punt!

Extra vermelding voor Vaduz, als dit toernooi over 10 jaar opnieuw wordt gehouden dan ben jij een van de kanshebbers om te winnen mochten je "jongere spelers" gestopt zijn. Prachtig team helaas in ee iets te sterke poule.
pi_55288230
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als je naar beloftes gaat kijken, kan ik net zo goed Daley Blind of Jeffrey Sneijder of Geert Arend Roorda in mijn team stoppen.

Maar dat is natuurlijk totaal niet realistisch, omdat het gebaseerd is op 'als'.
Jeffrey Sneijder? Denk dat je Rodney bedoelt dan.

Jeffrey is al compleet afgeserveerd en speelt nu bij Elinkwijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_55288623
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:14 schreef methodmich het volgende:

[..]

Jeffrey Sneijder? Denk dat je Rodney bedoelt dan.

Jeffrey is al compleet afgeserveerd en speelt nu bij Elinkwijk.
Allemaal een pot nat
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 15 december 2007 @ 17:06:47 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_55293380
quote:
Op donderdag 13 december 2007 15:27 schreef Steven184 het volgende:

Tarado heeft een defensie die thuishoort in de beste 3 defensies van de 32 teams, alleen baal ik ervan dat hij Bergomi linksback heeft gezet. Het is toch echt een centrale of rechtsback. Maar achterin staat meer dan genoeg kwaliteit en ook de keeper is fabuleus. Het middenveld is erg sterk. Voorin een mooi duo, maar kan Altobelli ook scoren tegen verdedigers van het allerhoogste niveau. Daar heb ik mijn twijfels over, maar beste balans uit de poule.
Uiteraard ben ik blij dat je mijn team als eerste hebt gekozen, wat Bergomi betreft heb je gelijk dat hij meer op rechts en in het midden heeft gespeeld maar zowel bij Inter als in het nationale team ook als linksback, tegen tegenstanders met 2 spitsen zou hij zowiezo wat meer centraal spelen. Altobelli liep bijna 1 op 2 in de nationale ploeg wat scoren betreft en zal in die interlands toch wel wat goede verdedigers zijn tegen gekomen
pi_55293540
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

Uiteraard ben ik blij dat je mijn team als eerste hebt gekozen, wat Bergomi betreft heb je gelijk dat hij meer op rechts en in het midden heeft gespeeld maar zowel bij Inter als in het nationale team ook als linksback, tegen tegenstanders met 2 spitsen zou hij zowiezo wat meer centraal spelen. Altobelli liep bijna 1 op 2 in de nationale ploeg wat scoren betreft en zal in die interlands toch wel wat goede verdedigers zijn tegen gekomen
O, klopt, hij kan het zeer zeker en dat hij daar staat doet niks af aan zijn kwaliteiten. Maar zijn grootste prestaties heeft hij toch als rechtsback behaalt, daar doelde ik eigenlijk op. Altobelli doelde ik niet zozeer op zijn cijfers, maar meer op wat ik van hem gezien heb. Hij trok in het veld nooit mijn aandacht op een of andere manier. Zijn cijfers zijn namelijk gewoon goed.
pi_55294173
Volgens mij is het verrekte spannend in poule H als het om punten gaat.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zaterdag 15 december 2007 @ 17:50:17 #60
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_55294348
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Volgens mij is het verrekte spannend in poule H als het om punten gaat.
Ik heb er alle vertrouwen in dat de echte kenners mijn het beste team wel zullen weten te waarderen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_55294664
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik heb er alle vertrouwen in dat de echte kenners mijn het beste team wel zullen weten te waarderen.
Ik ben een kenner
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 december 2007 @ 19:07:08 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_55296005
Ik ga goed. Valt me mee Aanvallend voetbal wordt gelukkig gewaardeerd. Maar met Nielsen en Robson heb ik ook twee spelers die met een glimlach je het ziekenhuis inschoppen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55298716
Redelijk spannend hier, al lijken de echte beslissing toch al gevallen te zijn. Maar wie weet verandert het nog.
pi_55308828
Het zou nog behoorlijk spannend kunnen worden.
pi_55309399
quote:
Op zondag 16 december 2007 10:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het zou nog behoorlijk spannend kunnen worden.
Das waar, zeker als er nog een lading stemmers komt.
pi_55316001
Groep G
Mcyodogg (2 pt) Sterk elftal met een aantal spelers die ik vroeger leuk vond om te volgen
tong80 (1 pt) : Gewoon een sterk elftal, vooral door de aanval.

Groep H
Vaduz ( 2 pt): Gewoon een elftal
golfer (1 pt): Ook goede spelers wel veel ver voor mijn tijd, maar genoeg kwaliteit.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Trouwste user 2022 zondag 16 december 2007 @ 21:16:27 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_55321386
Wanneer komt de uitslag ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_55330390
Uitslag:
1
2
3
4
5
Poule G   1   2   Totaal
tong80   9   10   28
EngCatjuh   7   6   20
mcyodogg   5   6   16
Karrel_Laagawaai   1   0   2

tong80 en EngCatjuh gaan door.

1
2
3
4
5
Poule H   1   2   Totaal
Tarado   10   6   26
golfer   5   8   18
Gordon_Shumway   3   6   12
Vaduz   4   2   10

Tarado en golfer gaan door.

[ Bericht 0% gewijzigd door BliksemSchigt op 17-12-2007 10:05:12 ]
pi_55330467
Niet verrassend, maar dat wist ik van tevoren eigenlijk wel. Mijn prijzenkast is nog te leeg.

Een beetje goed onder elkaar zou handig zijn BS. (tab gebruiken in kladblok, vervolgens in codetags zetten hier)
That's all folks!
pi_55330489
Kansloos,
en dan ook nog mijn naam verkeerd geschreven...
pi_55330570
quote:
Op maandag 17 december 2007 09:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet verrassend, maar dat wist ik van tevoren eigenlijk wel. Mijn prijzenkast is nog te leeg.

Een beetje goed onder elkaar zou handig zijn BS. (tab gebruiken in kladblok, vervolgens in codetags zetten hier)
Dat lukt me echt nooit! .
quote:
Op maandag 17 december 2007 10:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kansloos,
en dan ook nog mijn naam verkeerd geschreven...
!
pi_55330871
En nog heb je de naam niet goed.
That's all folks!
pi_55330900
. Ik ga het niet meer aanpassen ook! .
pi_55331475
Klootzakken.
Ik word gepest!
pi_55332913
Ach, het scheelt ook maar 1 ander gegeven eerste plaats. Maar niet roemloos ten onder.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')