Even wat gegeten.quote:Op zondag 30 december 2007 22:53 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Je bent er weerWas het leuk op je laatste dag?
Hoi!!quote:
Hoi TheMagnificentquote:Op zondag 30 december 2007 23:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oh, no! IHVK is aan het ver-Skip-pen.
Slaap ze! Ik spreek je morgen wel evenquote:Op zondag 30 december 2007 23:16 schreef Emel het volgende:
scorp, ben je alweer weg? Jammer! Ik moet bijna naar bed, morgen werken.
ja??quote:Op zondag 30 december 2007 23:25 schreef IHVK het volgende:
Emel volgens mij ben jij al een keer stiekem langs gekomen
Is goed! Jij ook alvast weltrusten.quote:Op zondag 30 december 2007 23:25 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Slaap ze! Ik spreek je morgen wel even
Heb jij mij gezien?quote:
Neequote:
quote:
Ik zal gedag zeggen hoor. Maar ik zie je nooitquote:Op zondag 30 december 2007 23:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik zie daar op een dag zoveel mensen, maar ik dacht als je langskomt merk ik er toch niks van mits jij iets zegt.
Dus daarom!
Kom morgen maar dan.quote:Op zondag 30 december 2007 23:30 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik zal gedag zeggen hoor. Maar ik zie je nooitik loop iedere dag langs AH!
Je hebt je dagen en tijden niet veranderd toch??quote:Op zondag 30 december 2007 23:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jaa!! gewoon vragen wanneer ik werk en dan langskomen!!![]()
Daar heb ik voor gestudeerdquote:
Nee.quote:Op zondag 30 december 2007 23:31 schreef Emel het volgende:
[..]
Je hebt je dagen en tijden niet veranderd toch??
ik kan saban ook tegenkomen nuhij stapt de trein uit..en ik neem de trein
Morgen mag ik om 16 uur naar huis, dus ik zal je niet zien. Oeps ik moet nu naar bedquote:
Ik zit alleen thuis met nieuwjaarquote:
Liegbees. Ik werk 12 tot 17quote:Op zondag 30 december 2007 23:33 schreef Emel het volgende:
[..]
Morgen mag ik om 16 uur naar huis, dus ik zal je niet zien. Oeps ik moet nu naar bedIyi geceler!!!
ik hoop je echt te zien
Open een topic.quote:Op zondag 30 december 2007 23:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik zit alleen thuis met nieuwjaar
Deal!!quote:Op zondag 30 december 2007 23:33 schreef IHVK het volgende:
Ok, wanneer het lot het toestaat zullen wij elkaar gedag zeggen.
Goeie deal?
Tot 17 zijn we open morgen (verder altijd tot sluiten). Maar alleen gedag zeggen, de baas kijkt mee.quote:Op zondag 30 december 2007 23:34 schreef Emel het volgende:
[..]
Deal!!einde van de dag werk je nog steeds he?
Bedoel andere dagen vanaf 18 uur?quote:Op zondag 30 december 2007 23:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tot 17 zijn we open morgen (verder altijd tot sluiten). Maar alleen gedag zeggen, de baas kijkt mee.
makkie dus voor mijquote:
quote:Op zondag 30 december 2007 23:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oh, no! IHVK is aan het ver-Skip-pen.
Hier met 3 kleuters en zwager padquote:Op zondag 30 december 2007 23:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik zit alleen thuis met nieuwjaar
btje verkeerd getimed om ziek te wordenquote:
Ja, dit is echt kansloosquote:Op maandag 31 december 2007 20:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
btje verkeerd getimed om ziek te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |