Precies, en af en toe een hele nieuwe. Gewoon om te zien of jullie wel lief zijn tegen newby'squote:Op woensdag 12 december 2007 01:09 schreef Leandra het volgende:
Ja duh... behalve Danny natuurlijk, maar die is # 1 en kan derhalve geen kloon zijn
Maar jeetje.. 11... voor ieder subforum waar je regelmatig zit een eigen kloon?
Nee, wij zijn alleen maar lief tegen kutnewbies die humor hebben en zich gedragen...quote:Op woensdag 12 december 2007 01:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Precies, en af en toe een hele nieuwe. Gewoon om te zien of jullie wel lief zijn tegen newby's
Dat heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 12 december 2007 01:22 schreef Leandra het volgende:
Nee, wij zijn alleen maar lief tegen kutnewbies die humor hebben en zich gedragen...
Een hele troostquote:Op woensdag 12 december 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
Wat je niet hebt kun je niet vergeten
Hoi Buurvrouw, ik doe even mee met de koffiequote:
Gezellie buuf! I know, tomorrow is my turnquote:Op woensdag 12 december 2007 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
mogguh!![]()
doe ff mee. Bemoei-moeder zijn is hard work...
yesquote:Op woensdag 12 december 2007 11:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gezellie buuf! I know, tomorrow is my turn. Nee hoor, daar geniet ik onwijs van.
Ben alleen vandaag snipverkouden wakker geworden en heb bijna geen stem meer.![]()
Maar jij hebt een holte-ontsteking?
dat van jou is veel ergerquote:Op woensdag 12 december 2007 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
yes![]()
gezellig samen snotteren...
nou, zonder stem was ik helemaal nergensquote:
Wat ben je toch netjes opgevoed en bescheiden! Een ander had meteen al gezegd "wat bazel je nou mafketel".. Jij dácht dat alleen maar en hebt in je dromen het raadseltje alsnog opgelost.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Eindelijk is het kwartje gevallen, Paradiso natuurlijkVeel plezier vanavond!
Kurtquote:Op woensdag 12 december 2007 11:57 schreef Gert het volgende:
Snel ff inloggen om nog "mogge" te kunnen zeggen.
Eej, snottebel.quote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Eej, snottebel.![]()
Doe es even afvegen.![]()
(bemoeimoeder oefenen)
[ afbeelding ]
Ja Gert, zo'n rebus laat op de avond valt niet mee, maar uiteindelijk in mijn dromen kwam het antwoord tot mijquote:Op woensdag 12 december 2007 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ben je toch netjes opgevoed en bescheiden! Een ander had meteen al gezegd "wat bazel je nou mafketel".. Jij dácht dat alleen maar en hebt in je dromen het raadseltje alsnog opgelost.
Als je een hand wil, kun je 'm krijgen hoor.quote:Op woensdag 12 december 2007 12:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat ben je toch zorgzaam... Heb je ook nog een ibuprofen 400, of probeer ik nu een hand te nemen waar een vinger geboden word?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |