abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 december 2007 @ 21:38:26 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55228841
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Of in Amsterdam wonen en dikwijls tussen de bomen moet parkeren en aan de passagierskant eruit moet klimmen
Tsja... als stadsauto is ie ook vrij geschikt..... maar we wonen niet allemaal in de stad, en als je vrijwel alleen maar 80-kmwegen en snelweg rijdt dan wil je daarvoor niet afhankelijk zijn van zo'n wijvengebakje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_55228860
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Had jij geen BMW gereden??
Geloof me.. je wilt nog niet dood gevonden worden in een Yaris
Ja drie verleten !! Ik vind het nog steeds een wereld auto. Maar ja de pegels he?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 12 december 2007 @ 21:42:59 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55228952
Maar ik zie dat ik abuis was..... de Yaris was een beetje te hoog ingeschat...
Ik lees terug en kennelijk was de Aygo al groot genoeg voor een vrouw.....

Als er 1 auto is die een achterlijk klein gebakje is, dan is het de Aygo wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_55228968
Een multillpa das echt super erg. Al zou ik um kado krijgen. Wil er zelfs niet levend in worden gevonden
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_55229022
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Toen we elkaar nog op MSN spraken wel... je moeder meen ik.
Daarbij vond je een Yaris voor iedere vrouw een auto die groot en/of goed genoeg was. Iets groters en beters was volgens jou voor een vrouw niet nodig

Maar goed, ik beschouw het maar als een compliment dat je mij Leandro noemt, want je neemt vrouwen sowieso niet serieus, dus het feit dat je mij een mannennaam geeft, geeft iig aan dat je mij wel serieus neemt.
Geeft verder niet hoor.... vrouwen nemen jou ook niet serieus.
Je liegt dat je barst Leandro .
Ik heb gezegd dat ik een Aygo groot genoeg vind voor iedereen. Ik ken wel mensen in mijn omgeving met een Aygo die ik regelmatig leen. Mijn insteek was, als het je van A naar B brengt, is het voor mij prima. Ik zeg dat nog steeds. Auto's interesseren me verder ook geen moer, misschien de reden waarom het niet zo boterde tussen ons?
Je zou verder echt die emancipatiekronkel in je kop moeten laten nakijken. Het is ernstig mis.

Dan nog even dit. Hoe triest ben je eigenlijk om een privégesprek hier in de SC aan te halen?
Je hebt je geweldig laten kennen Leandro
  FOK!Babe woensdag 12 december 2007 @ 21:45:48 #256
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55229049
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:43 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]Een multillpa das echt super erg. Al zou ik um kado krijgen. Wil er zelfs niet levend in worden gevonden
Oi, Dirkh pwnde die shizzle.

Deze post is waarschijnlijk te hoog gegrepen voor 99% van de SC posters
  FOK!Babe woensdag 12 december 2007 @ 21:46:47 #257
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55229093
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:45 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik heb gezegd dat ik een Aygo groot genoeg vind voor iedereen. Ik ken wel mensen in mijn omgeving met een Aygo die ik regelmatig leen. Mijn insteek was, als het je van A naar B brengt, is het voor mij prima. Ik zeg dat nog steeds. Auto's interesseren me verder ook geen moer, misschien de reden waarom het niet zo boterde tussen ons
Je zou verder echt die emancipatiekronkel in je kop moeten laten nakijken. Het is ernstig mis.
Wel jammer dat ze die fout zelf al had gezien, squirt fairy.
pi_55229133
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Heb ik gelezen .. hahahaha er kunnen wel een hoop kratjes in dus. Misschien niet zóó verkeerd ..
Maar je staat wel voor LUL !!
  woensdag 12 december 2007 @ 21:48:21 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55229152
quote:
[..]
Ik heb gezegd dat ik een Aygo groot genoeg vind voor iedereen. Ik ken wel mensen in mijn omgeving met een Aygo die ik regelmatig leen. Mijn insteek was, als het je van A naar B brengt, is het voor mij prima. Ik zeg dat nog steeds. Auto's interesseren me verder ook geen moer, misschien de reden waarom het niet zo boterde tussen ons
Mijn emancipatiekronkel?? Sodemieter toch op zeg met je "waarom krijgen de vrouwen geen naailes"
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe woensdag 12 december 2007 @ 21:49:27 #260
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55229196
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Heb ik gelezen .. hahahaha er kunnen wel een hoop kratjes in dus. Misschien niet zóó verkeerd ..
Maar je staat wel voor LUL !!
Alleen boodschappen mee doen als het heel koud is zodat je een sjaal om je kop kan binden
pi_55229226
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tsja... als stadsauto is ie ook vrij geschikt..... maar we wonen niet allemaal in de stad, en als je vrijwel alleen maar 80-kmwegen en snelweg rijdt dan wil je daarvoor niet afhankelijk zijn van zo'n wijvengebakje.
Wijvengebakje
pi_55229243
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Alleen boodschappen mee doen als het heel koud is zodat je een sjaal om je kop kan binden
En in de zomer pak ik de BMW
pi_55229260
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mijn emancipatiekronkel?? Sodemieter toch op zeg met je "waarom krijgen de vrouwen geen naailes"
En lieg nog maar eens, ziek mokkel
  woensdag 12 december 2007 @ 21:51:15 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55229265
quote:
Dan nog even dit. Hoe triest ben je eigenlijk om een privégesprek hier in de SC aan te halen?
Je hebt je geweldig laten kennen Leandro
Ik ben daarom triest?? Jij grijpt iedere kans die er is om tegen mij te zeiken sinds het op MSN niet meer boterde tussen ons, terwijl ik vrijwel nooit op jou reageer, dus kennelijk zit het je enorm dwars dat je toen te licht bevonden werd want anders zou je niet bij ieder relletje waarbij ik betrokken ben je grote bek open trekken..
Je doet dat namelijk niet omdat je op dat moment zo graag je mening wilt geven, je doet dat omdat je graag tegen mij zeikt.

Dus van mij heb je geen last meer als je je in het vervolg lekker buiten zaken houdt waar je sowieso nix mee te maken hebt en waar ik wel bij betrokken ben
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe woensdag 12 december 2007 @ 21:52:19 #265
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55229310
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ho, ho, ho.
En ik ben NIET de kerstman.
  woensdag 12 december 2007 @ 21:52:25 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_55229312
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Liegen?? Het gaat gvd over COS!!!

Sodemieter toch op met je Aygo en je lappen stof en ga lekker naailes nemen
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_55229319
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:50 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Wijvengebakje
Sjesus dat had ik na mijn snellees cursus nog niet eens gezien.. las wijvenbakje ..

Whahahahahaha
pi_55229326
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Voor mij in ieder geval wel
  FOK!Babe woensdag 12 december 2007 @ 21:54:42 #269
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_55229388
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:52 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Dirkh is een tijdje mod geweest op ONZ (het ONZIN VOOR JE LEVEN gedeelte van Fok!)
Hij was heel streng en onaardig maar zorgde er wel voor dat er een hoop bagger verdween.
Hij is op de foto gegaan met een Fiat Multipla en werd daar heel erg mee gepest.
Uiteindelijk bleek het een grap te zijn, de multipla was nieteens van hemzelf.
De foto had hij expres op Fok! gezet omdat hij wist dat men daarop zou reageren.

Dirkh is gestopt met modden op ONZ en murp doet dat tegenwoordig samen met Remlof.
pi_55229405
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:52 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Die heeft zo'n gruwelijke bak ...
pi_55229456
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben daarom triest?? Jij grijpt iedere kans die er is om tegen mij te zeiken sinds het op MSN niet meer boterde tussen ons, terwijl ik vrijwel nooit op jou reageer, dus kennelijk zit het je enorm dwars dat je toen te licht bevonden werd want anders zou je niet bij ieder relletje waarbij ik betrokken ben je grote bek open trekken..
Je doet dat namelijk niet omdat je op dat moment zo graag je mening wilt geven, je doet dat omdat je graag tegen mij zeikt.

Dus van mij heb je geen last meer als je je in het vervolg lekker buiten zaken houdt waar je sowieso nix mee te maken hebt en waar ik wel bij betrokken ben
Je bent daarom zeker triest. Ik ben blij dat ik je saaie auto- en relatiewauwel niet meer hoef aan te horen Dat je hier glashard zit te liegen over een MSN gesprek neem ik je kwalijk.
Dat jij je snel geziekt voelt, was al lang duidelijk. Ik zou zeggen, schrijf er eens een brief over
pi_55229458
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Dirkh is een tijdje mod geweest op ONZ (het ONZIN VOOR JE LEVEN gedeelte van Fok!)
Hij was heel streng en onaardig maar zorgde er wel voor dat er een hoop bagger verdween.
Hij is op de foto gegaan met een Fiat Multipla en werd daar heel erg mee gepest.
Uiteindelijk bleek het een grap te zijn, de multipla was nieteens van hemzelf.
De foto had hij expres op Fok! gezet omdat hij wist dat men daarop zou reageren.

Dirkh is gestopt met modden op ONZ en murp doet dat tegenwoordig samen met Remlof.
Ohh was ie niet van hem.. Of is het een ik ben best wel cool poging
pi_55229580
quote:
Op woensdag 12 december 2007 21:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Interesse?
pi_55229617
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Interesse?
Zij wel
pi_55229626
quote:
Op woensdag 12 december 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Interesse?
Oh ooo !!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')