Tsja... als stadsauto is ie ook vrij geschikt..... maar we wonen niet allemaal in de stad, en als je vrijwel alleen maar 80-kmwegen en snelweg rijdt dan wil je daarvoor niet afhankelijk zijn van zo'n wijvengebakje.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Of in Amsterdam wonen en dikwijls tussen de bomen moet parkeren en aan de passagierskant eruit moet klimmen
Ja drie verleten !! Ik vind het nog steeds een wereld auto. Maar ja de pegels he?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had jij geen BMW gereden??
Geloof me.. je wilt nog niet dood gevonden worden in een Yaris
Je liegt dat je barst Leandroquote:Op woensdag 12 december 2007 21:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen we elkaar nog op MSN spraken wel... je moeder meen ik.
Daarbij vond je een Yaris voor iedere vrouw een auto die groot en/of goed genoeg was. Iets groters en beters was volgens jou voor een vrouw niet nodig![]()
Maar goed, ik beschouw het maar als een compliment dat je mij Leandro noemt, want je neemt vrouwen sowieso niet serieus, dus het feit dat je mij een mannennaam geeft, geeft iig aan dat je mij wel serieus neemt.
Geeft verder niet hoor.... vrouwen nemen jou ook niet serieus.
Oi, Dirkh pwnde die shizzle.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:43 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]Een multillpa das echt super erg. Al zou ik um kado krijgen. Wil er zelfs niet levend in worden gevonden
Wel jammer dat ze die fout zelf al had gezien, squirt fairy.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je liegt dat je barst Leandro.
Ik heb gezegd dat ik een Aygo groot genoeg vind voor iedereen. Ik ken wel mensen in mijn omgeving met een Aygo die ik regelmatig leen. Mijn insteek was, als het je van A naar B brengt, is het voor mij prima. Ik zeg dat nog steeds. Auto's interesseren me verder ook geen moer, misschien de reden waarom het niet zo boterde tussen ons![]()
Je zou verder echt die emancipatiekronkel in je kop moeten laten nakijken. Het is ernstig mis.![]()
Heb ik gelezen .. hahahaha er kunnen wel een hoop kratjes in dus. Misschien niet zóó verkeerd ..quote:Op woensdag 12 december 2007 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi, Dirkh pwnde die shizzle.
Deze post is waarschijnlijk te hoog gegrepen voor 99% van de SC posters
Mijn emancipatiekronkel?? Sodemieter toch op zeg met je "waarom krijgen de vrouwen geen naailes"quote:Op woensdag 12 december 2007 21:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je liegt dat je barst Leandro.
Ik heb gezegd dat ik een Aygo groot genoeg vind voor iedereen. Ik ken wel mensen in mijn omgeving met een Aygo die ik regelmatig leen. Mijn insteek was, als het je van A naar B brengt, is het voor mij prima. Ik zeg dat nog steeds. Auto's interesseren me verder ook geen moer, misschien de reden waarom het niet zo boterde tussen ons![]()
Je zou verder echt die emancipatiekronkel in je kop moeten laten nakijken. Het is ernstig mis.![]()
Alleen boodschappen mee doen als het heel koud is zodat je een sjaal om je kop kan bindenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik gelezen .. hahahaha er kunnen wel een hoop kratjes in dus. Misschien niet zóó verkeerd ..
Maar je staat wel voor LUL !!
Wijvengebakjequote:Op woensdag 12 december 2007 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja... als stadsauto is ie ook vrij geschikt..... maar we wonen niet allemaal in de stad, en als je vrijwel alleen maar 80-kmwegen en snelweg rijdt dan wil je daarvoor niet afhankelijk zijn van zo'n wijvengebakje.
En in de zomer pak ik de BMWquote:Op woensdag 12 december 2007 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen boodschappen mee doen als het heel koud is zodat je een sjaal om je kop kan binden
En lieg nog maar eens, ziek mokkelquote:Op woensdag 12 december 2007 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn emancipatiekronkel?? Sodemieter toch op zeg met je "waarom krijgen de vrouwen geen naailes"
Ik ben daarom triest?? Jij grijpt iedere kans die er is om tegen mij te zeiken sinds het op MSN niet meer boterde tussen ons, terwijl ik vrijwel nooit op jou reageer, dus kennelijk zit het je enorm dwars dat je toen te licht bevonden werd want anders zou je niet bij ieder relletje waarbij ik betrokken ben je grote bek open trekken..quote:Op woensdag 12 december 2007 21:45 schreef tipsch het volgende:
Dan nog even dit. Hoe triest ben je eigenlijk om een privégesprek hier in de SC aan te halen?
Je hebt je geweldig laten kennen Leandro![]()
Ho, ho, ho.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
En lieg nog maar eens, ziek mokkel
Liegen?? Het gaat gvd over COS!!!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
En lieg nog maar eens, ziek mokkel
Sjesus dat had ik na mijn snellees cursus nog niet eens gezien.. las wijvenbakje ..quote:
Voor mij in ieder geval welquote:Op woensdag 12 december 2007 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi, Dirkh pwnde die shizzle.
Deze post is waarschijnlijk te hoog gegrepen voor 99% van de SC posters
Dirkh is een tijdje mod geweest op ONZ (het ONZIN VOOR JE LEVEN gedeelte van Fok!)quote:
Die heeft zo'n gruwelijke bak ...quote:
Je bent daarom zeker triest. Ik ben blij dat ik je saaie auto- en relatiewauwel niet meer hoef aan te horenquote:Op woensdag 12 december 2007 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben daarom triest?? Jij grijpt iedere kans die er is om tegen mij te zeiken sinds het op MSN niet meer boterde tussen ons, terwijl ik vrijwel nooit op jou reageer, dus kennelijk zit het je enorm dwars dat je toen te licht bevonden werd want anders zou je niet bij ieder relletje waarbij ik betrokken ben je grote bek open trekken..
Je doet dat namelijk niet omdat je op dat moment zo graag je mening wilt geven, je doet dat omdat je graag tegen mij zeikt.
Dus van mij heb je geen last meer als je je in het vervolg lekker buiten zaken houdt waar je sowieso nix mee te maken hebt en waar ik wel bij betrokken ben
Ohh was ie niet van hem.. Of is het een ik ben best wel cool pogingquote:Op woensdag 12 december 2007 21:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dirkh is een tijdje mod geweest op ONZ (het ONZIN VOOR JE LEVEN gedeelte van Fok!)
Hij was heel streng en onaardig maar zorgde er wel voor dat er een hoop bagger verdween.
Hij is op de foto gegaan met een Fiat Multipla en werd daar heel erg mee gepest.
Uiteindelijk bleek het een grap te zijn, de multipla was nieteens van hemzelf.
De foto had hij expres op Fok! gezet omdat hij wist dat men daarop zou reageren.
Dirkh is gestopt met modden op ONZ en murp doet dat tegenwoordig samen met Remlof.
Interesse?quote:Op woensdag 12 december 2007 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn emancipatiekronkel?? Sodemieter toch op zeg met je "waarom krijgen de vrouwen geen naailes"
Oh ooo !!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |