Prachtige muziek, huiveringwekkende clipquote:Op woensdag 12 december 2007 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Speciaal voor Blurk: een van de fijnste stukjes filmmuziek van de laatste tijd
Serieus?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Prachtige muziek, huiveringwekkende clip
Zoals die muziek langzaam sterker wordt, dat vind ik prachtig, en die beelden, angstaanjagend en ontroerend, ja, heel erg mooi.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Serieus?
Ik dacht toch echt de enige te zijn die dit echt kon waarderen.
Die link werkt niet bij mijquote:Op woensdag 12 december 2007 19:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zoals die muziek langzaam sterker wordt, dat vind ik prachtig, en die beelden, angstaanjagend en ontroerend, ja, heel erg mooi.
Frontlinequote:Op woensdag 12 december 2007 19:45 schreef Lobasca het volgende:
Hoi SaantjeMijn Bas heeft vlooien, in december
Ik moest me ook eerst registreren bij Youtube, en leeftijd bevestigen Soury. Toen pas kon ik die clip bekijken, maar het is echt de moeite waard hoor.quote:
Ohh o.k. wat maf.. zie de vreemste dingen daar ..quote:Op woensdag 12 december 2007 19:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik moest me ook eerst registreren bij Youtube, en leeftijd bevestigen Soury. Toen pas kon ik die clip bekijken, maar het is echt de moeite waard hoor.
Laat maar wordt schijtziek van die invulvelden.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik moest me ook eerst registreren bij Youtube, en leeftijd bevestigen Soury. Toen pas kon ik die clip bekijken, maar het is echt de moeite waard hoor.
Ja, ik had het ook tot 3 keer toe fout, maar uiteindelijk toch gelukt.quote:Op woensdag 12 december 2007 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat maar wordt schijtziek van die invulvelden.
Mijn ook nu.. Het paswoord is wel ondertussen iets met dikkelul3bier gewordenquote:Op woensdag 12 december 2007 20:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook tot 3 keer toe fout, maar uiteindelijk toch gelukt.
Die eitjes blijven jaren leven, dus als die eenmaal in je huis liggen...quote:Op woensdag 12 december 2007 19:45 schreef Lobasca het volgende:
Hoi SaantjeMijn Bas heeft vlooien, in december
Heb het al tussen zijn schouderblaadjes gemikt...quote:Op woensdag 12 december 2007 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
FrontlineDie kater moet nog maar ik durf niet
4 bier misschien en een dunne lul?quote:Op woensdag 12 december 2007 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn ook nu.. Het paswoord is wel ondertussen iets met dikkelul3bier geworden![]()
(maar dan anders.. werd een beetje agrie)
Ja zoietsquote:Op woensdag 12 december 2007 20:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
4 bier misschien en een dunne lul?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |