Dat is toch het grootste cruiseschip ter wereld?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:35 schreef HansU het volgende:
Goeimorgen
De dag begon goed hier, er kwam een mege cruiseschip voorbij m'n stage gebouw. Straks komt er nog ééntje
De Queen Elizabeth 2 uit de discovery chanel documentaire :p
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:35 schreef HansU het volgende:
Goeimorgen
De dag begon goed hier, er kwam een mege cruiseschip voorbij m'n stage gebouw. Straks komt er nog ééntje
De Queen Elizabeth 2 uit de discovery chanel documentaire :p
zou best kunnen, hij gaat straks voorbij komenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is toch het grootste cruiseschip ter wereld?
quote:Op woensdag 12 december 2007 09:51 schreef Loontjah het volgende:
traagheid vandaag zeg.. kom op mensen we zitten weer op de helft van de week.
Ik heb geen haast hoor..quote:Op woensdag 12 december 2007 09:51 schreef Loontjah het volgende:
traagheid vandaag zeg.. kom op mensen we zitten weer op de helft van de week.
Zo is datquote:
????quote:Op woensdag 12 december 2007 09:59 schreef Loontjah het volgende:
Nee dat zal, zuipschuit van Deurne en omstreken.
quote:Op woensdag 12 december 2007 10:07 schreef Loontjah het volgende:
Godverkut!
Door die fucking kut telefoon (N73) ZONDER autolock heb ik gisteren gewoon iemand gebeld 2 uur lang. Ik kwam er toevallig achter toen ik mijn tas pakte. Fucking 24 euro weggeflikkerd. Het was mijn vriendin, eerste uit de lijst, maar die heeft het gesprek niet be-eindigd omdat ze dacht dat ik een stalker was.
[TK]N73 half jaar oud, grove krassen
hangt er vanaf, iemand die ik ken werd 10x op een dag gebelt door onbekend nummer. Dus die heeft de 10e keer gewoon zen telefoon opgenomen, en die ik denk zo'n 3 a 4 uur aan gelatenquote:Op woensdag 12 december 2007 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
Ja best wel... als ik geen gehoor krijg hang ik ook weer op, stalker of niet...
wist je dat niet ?? Het is waterloze woensdagquote:Op woensdag 12 december 2007 10:16 schreef eer-ik het volgende:
wil ik net water in senseo doen, komt er bruin water uit de kraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |