Pffff... als jij hem niet wilt helpen, help ik hem welquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:40 schreef Abbadon het volgende:
'we'? laat mij er buiten, ok?of kan je het niet alleen af?
Go Team!quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:25 schreef Garisson72 het volgende:
lopen jullie lekker te bitchen hier? *grin*
ik help niet.
dus je date niet, tenzij je iemand tegen komt met wie je wil daten? hoe deed je het voorheen dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:40 schreef MNR het volgende:
OT: ik houd me voor nu even gedeisd met daten. Zodra er weer iets leuk voorbij komt, houd ik me er weer mee bezig.
Waarom nou weer Congo? Ruanda is veel instabieler en ook voormalig Belgisch grondgebied.quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Geen angst jou deporteren we hooguit naar ex- (Belgisch) Kongo met de hoop dat je nooit meer terugkomt.
Natuurlijk kan hij het niet alleen af, irrepressible betekent ontembaar.quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
'we'? laat mij er buiten, ok?of kan je het niet alleen af?
Jou lust ik rauwquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Pffff... als jij hem niet wilt helpen, help ik hem wel![]()
OT: ik houd me voor nu even gedeisd met daten. Zodra er weer iets leuk voorbij komt, houd ik me er weer mee bezig.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 21:25 schreef Garisson72 het volgende:
lopen jullie lekker te bitchen hier? *grin*
ik help niet.
En ontopic: laatste vriendje een uurtje of 2 geleden gezegd dat het niets wordt. Kom ik daarna op een verjaardag in een bar even feliciteren en hoi zeggen=> Vlaamse neger aan de toog. Die gaat naar dezelfde wasserette als ik dus nu gaan we zondag samen de was doenquote:Op vrijdag 14 december 2007 22:59 schreef AlohaXa het volgende:
Haha, Vlaamse negers zouden toch helemaal haar type zijn!
Was jij niet helemaal verliefdquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Waarom nou weer Congo? Ruanda is veel instabieler en ook voormalig Belgisch grondgebied.![]()
[..]
Natuurlijk kan hij het niet alleen af, irrepressible betekent ontembaar.![]()
[..]
Jou lust ik rauw![]()
![]()
[..]
![]()
[..]
En ontopic: laatste vriendje een uurtje of 2 geleden gezegd dat het niets wordt. Kom ik daarna op een verjaardag in een bar even feliciteren en hoi zeggen=> Vlaamse neger aan de toog. Die gaat naar dezelfde wasserette als ik dus nu gaan we zondag samen de was doen.
Ja, was ik ook. Twee of drie hele dagen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Was jij niet helemaal verliefd
ik heb die posts van je overal en nergens wel wat langer gelezen anders.... sommige mensenquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, was ik ook. Twee of drie hele dagen.
Ik zie wel. Het zal sowieso gezellig worden maar echt mijn type is het niet. Te jong, maar goed, wie weet wat dat nog voor interessants op kan leveren. Maar in eerste instantie val ik toch altijd wel op oudere mensen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:20 schreef AlohaXa het volgende:
Toch leuk als je iemand tegenkomt die per verbeelding helemaal jouw typ is toch
Nu nog even kijken op het klikt![]()
Da's dus mijn probleem. Ik word verliefd op het ideaalplaatje dat ikzelf creëer en vervolgens blijkt het beeld nog wel te kloppen maar is het niet meer mijn ideaalplaatje. Dat zie ik pas als de vlindertjes weer voorbij zijn. Ik ben nog nooit langer dan drie dagen verliefd geweest. Wie weet komt dat nog wel, misschien ook helemaal niet. Maar ik weet wel dat ik niet ga settelen for less, dus voorlopig blijf ik lekker genieten van de vrijheid.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb die posts van je overal en nergens wel wat langer gelezen anders.... sommige mensen
als je maar vaak genoeg schiet is de kans dat je een keer raakt ook een stuk hoger, natuurlijk...quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:24 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik zie wel. Het zal sowieso gezellig worden maar echt mijn type is het niet. Te jong, maar goed, wie weet wat dat nog voor interessants op kan leveren. Maar in eerste instantie val ik toch altijd wel op oudere mensen.
Behalve als je er voor weg blijft rennen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als je maar vaak genoeg schiet is de kans dat je een keer raakt ook een stuk hoger, natuurlijk...
Hetzelfdequote:Op vrijdag 14 december 2007 23:11 schreef Abbadon het volgende:
dus je date niet, tenzij je iemand tegen komt met wie je wil daten? hoe deed je het voorheen dan?
heb je iets te bewijzen, meis?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:15 schreef MLI het volgende:
Natuurlijk kan hij het niet alleen af, irrepressible betekent ontembaar.![]()
Je bent er wel heeeeeeeeel erg mee bezig ook heb ik t idee, om de haverklap ben je weer in de ban van een of andere gast... ik snap dat niet zoquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:27 schreef MLI het volgende:
[..]
Da's dus mijn probleem. Ik word verliefd op het ideaalplaatje dat ikzelf creëer en vervolgens blijkt het beeld nog wel te kloppen maar is het niet meer mijn ideaalplaatje. Dat zie ik pas als de vlindertjes weer voorbij zijn. Ik ben nog nooit langer dan drie dagen verliefd geweest. Wie weet komt dat nog wel, misschien ook helemaal niet. Maar ik weet wel dat ik niet ga settelen for less, dus voorlopig blijf ik lekker genieten van de vrijheid.
op de een of andere manier dacht ik al zoiets...quote:
Dat is geen liefdequote:Op vrijdag 14 december 2007 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je bent er wel heeeeeeeeel erg mee bezig ook heb ik t idee, om de haverklap ben je weer in de ban van een of andere gast... ik snap dat niet zo
grappig genoeg is dat wel een patroon dat je heel vaak ziet...ergens achteraan gaan, een reactie uitlokken...en dan wegrennen als die reactie komt....quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Behalve als je er voor weg blijft rennen natuurlijk
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat is geen liefde
Dat is een vader complex
Momenteel wisselt de wacht gemiddeld elke twee tot drie weken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:28 schreef Abbadon het volgende:
[..]
als je maar vaak genoeg schiet is de kans dat je een keer raakt ook een stuk hoger, natuurlijk...
Dat is toch waarom dit topic bestaatquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
grappig genoeg is dat wel een patroon dat je heel vaak ziet...ergens achteraan gaan, een reactie uitlokken...en dan wegrennen als die reactie komt....
wat wil je dan...aandacht?..sex?...bevestiging?...alledrie?...klinkt niet heel bevredigend, op zich...quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:34 schreef MLI het volgende:
[..]
Momenteel wisselt de wacht gemiddeld elke twee tot drie weken.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet echt op een relatie zit te wachten, zoek al snel excuses om er weer mee te kappen.
bindingsangst? voor een deel zul je wel gelijk hebben jaquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:36 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Dat is toch waarom dit topic bestaat![]()
uiteindelijk is dat de kern van de meeste relatie-problemen...onzekerheid en een gebrek aan zelfvertrouwen...quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:39 schreef eigenlijk het volgende:
Bindingsangst is voor mensen die (terecht?) weinig vertrouwen hebben in hun keuzes.
Een nieuwe papaquote:
Jep, maar dat is eerder een keuze dan een impuls.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Behalve als je er voor weg blijft rennen natuurlijk
Dit is fok, hier hoef ik niets te bewijzen. Het is hoe ik mezelf zie. Hoe een ander mij ziet: zelf weten.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:31 schreef MNR het volgende:
[..]
![]()
You can have me for breakfast by morning
Je hebt volledig gelijk. Alleen voor dit moment heb ik er vrede mee. Het is een deel van mij, ik ben diep van binnen altijd al zo geweest. Wie weet is er in de toekomst wel noodzaak om er eens iets aan te doen maar voorlopig ben ik eigenlijk best tevreden met de gang van zaken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Je bent er wel heeeeeeeeel erg mee bezig ook heb ik t idee, om de haverklap ben je weer in de ban van een of andere gast... ik snap dat niet zo
En daar is liefie+ met de conclusies. Mijn laatste vriendje was geen papa van 40 maar een 27-jarige Vlaming. Eigenlijk voor mij het perfecte vriendje, al een tijd niet meer zo'n klik gehad. Maar inderdaad, ik ben weer lekker weggerend want dat doe ik nu eenmaal tegenwoordig. Net zo lang tot ik iemand tref waarbij ik niet weg wil rennen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat is geen liefde
Dat is een vader complex
I know, een ander zou zeggen dat ik issues heb. Ikzelf maak er gewoon geen issue meer van. Ik ben er eerlijk over naar de mannen in kwestie, meestal komt dat al vrij snel ter sprake. Ik zeg gewoon dat ik meestal binnen 2 weken keihard wegren en vervolgens vinden ze het dan nog interessant ook.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:32 schreef Abbadon het volgende:
[..]
grappig genoeg is dat wel een patroon dat je heel vaak ziet...ergens achteraan gaan, een reactie uitlokken...en dan wegrennen als die reactie komt....
natuurlijk...dan wordt het een ego-ding...bewijzen dat het voor hen niet geldtquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:43 schreef MLI het volgende:
I know, een ander zou zeggen dat ik issues heb. Ikzelf maak er gewoon geen issue meer van. Ik ben er eerlijk over naar de mannen in kwestie, meestal komt dat al vrij snel ter sprake. Ik zeg gewoon dat ik meestal binnen 2 weken keihard wegren en vervolgens vinden ze het dan nog interessant ook.
Goede vraag. Aandacht speelt een rol die ik niet mag ontkennen van mezelf. Bevestiging krijg ik van mijzelf en mijn vrienden. Seks is meestal niet aan de orde.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat wil je dan...aandacht?..sex?...bevestiging?...alledrie?...klinkt niet heel bevredigend, op zich...
Reputatie interesseert me dus totaal niet. Maar ter voorkoming daarvan zorg ik wel dat ik nooit binnen een groep met twee verschillende mensen date of zoen. En al helemaal geen seks binnen één groep.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
maar kirjg je dan ook geen reputatie MLI? lijkt me vreselijk
Dus eigenlijk interesseert het je wel?quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:52 schreef MLI het volgende:
[..]
Reputatie interesseert me dus totaal niet. Maar ter voorkoming daarvan zorg ik wel dat ik nooit binnen een groep met twee verschillende mensen date of zoen. En al helemaal geen seks binnen één groep.
ik stel altijd goede vragen...'t is een gavequote:Op vrijdag 14 december 2007 23:51 schreef MLI het volgende:
Goede vraag. Aandacht speelt een rol die ik niet mag ontkennen van mezelf. Bevestiging krijg ik van mijzelf en mijn vrienden. Seks is meestal niet aan de orde.
Maar goed, laten we niet alle aandacht op mij richten. Zo interessant is het nou ook weer niet.
Verdommequote:Op vrijdag 14 december 2007 23:53 schreef dawg het volgende:
[..]
Dus eigenlijk interesseert het je wel?
Dat herken ik wel een beetje...had een tijdlang de neiging om heel rationeel met gevoelens om te gaan, en ze in feite weg te redeneren, maar uiteindelijk word je daar niet gelukkiger van...dan kun je jezelf beter af en toe verliefd laten worden, in de wetenschap dat je een risico neemtquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:54 schreef MNR het volgende:
En nu ervaar ik het allemaal heel onbevangen. Kan ik nog wel pissed worden en teleurgesteld zijn en me machteloos voelen als de ander zich terugtrekt, maar ja.. I'll live it.
Ben in ieder geval zo blij dat ik dat gevoel van verliefdheid weer ervaar
Herkenbaar, min of meer. Het besef dat je "het" nog niet verleerd bent, om het zo maar even uit te drukken.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:54 schreef MNR het volgende:
Ben in ieder geval zo blij dat ik dat gevoel van verliefdheid weer ervaar
Genoeg! Maar de bevestiging van mezelf krijgen. Nou ja, sommige mensen zijn redelijk onafhankelijk. Ik ken mijn zwakke punten, ik ken ook mijn sterke punten. Ondertussen weet ik hoe ik die sterke punten benadruk en tot zijn recht laat komen. Als ik een week niet lekker in mijn vel zit, doe ik dingen waarin mijn sterke punten naar voren komen, waardoor ik me automatisch beter voel. There, en nu echt genoeg.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik stel altijd goede vragen...'t is een gave![]()
maar ...ehmm...bevestiging van jezelf? leg mij die eens uit?![]()
dat werkt ook wel goed zeker? aandacht krijgen door te zeggen dat niet alle aandacht op jou gericht moet zijn?![]()
ehmm...natuurlijkquote:Op vrijdag 14 december 2007 23:56 schreef Tegan het volgende:
Is er plaats voor nog een single?
Ligt vast aan het formaat van de groep.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:57 schreef MLI het volgende:
[..]
Verdomme.
OK, ergens hou ik er rekening mee. Maar het grootste probleem is dat ik altijd voor de leukste van een groep ga. De op één na leukste heeft dan al afgedaan natuurlijk, het komt in de praktijk maar zelden voor dat ik twee mensen van één groep leuk vindt.
Juist! Maar ik begrijp het wel. In het verleden kun je een keer *zo* ontzettend hard op je ziel getrapt zijn dat je jezelf daartegen (onbewust) wilt beschermen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:58 schreef Abbadon het volgende:
Dat herken ik wel een beetje...had een tijdlang de neiging om heel rationeel met gevoelens om te gaan, en ze in feite weg te redeneren
Ja, en ik was altijd bang dat ik het nooit meer zou voelen. Of dacht dat het iets was van 'toen je nog klein was en de wereld door andere ogen bekeek'.quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:59 schreef dawg het volgende:
Herkenbaar, min of meer. Het besef dat je "het" nog niet verleerd bent, om het zo maar even uit te drukken.
maar da's geen bevestiging...bevestiging kun je, volgens mij, alleen van anderen krijgen...en dingen doen om je beter te voelen is natuurlijk mooi, maar daar los je de reden dat je je minder voelde niet noodzakelijk mee op...quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:59 schreef MLI het volgende:
[..]
Genoeg! Maar de bevestiging van mezelf krijgen. Nou ja, sommige mensen zijn redelijk onafhankelijk. Ik ken mijn zwakke punten, ik ken ook mijn sterke punten. Ondertussen weet ik hoe ik die sterke punten benadruk en tot zijn recht laat komen. Als ik een week niet lekker in mijn vel zit, doe ik dingen waarin mijn sterke punten naar voren komen, waardoor ik me automatisch beter voel. There, en nu echt genoeg.
Ik het afgelopen jaar ben ik:quote:Op vrijdag 14 december 2007 23:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ehmm...natuurlijkwelkom! wat zijn jouw issues? gooi het er maar uit!
angstquote:Op zaterdag 15 december 2007 00:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Juist! Maar ik begrijp het wel. In het verleden kun je een keer *zo* ontzettend hard op je ziel getrapt zijn dat je jezelf daartegen (onbewust) wilt beschermen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |