Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:50 schreef eigenlijk het volgende:
Ik zou graag daten, maar weinig vrouwen boeien me en die paar leuke die ik ken zijn al bezet dus helaas. Maar ik heb geduld, komt vanzelf goed!
het leven is een groot date-feest, Liefie.quote:
RZ, jij hebt engelengeduldquote:Op woensdag 12 december 2007 17:09 schreef RealZeus het volgende:
Mag ik dan een pallet geduld want dat heb ik wel even nodig.
quote:Op woensdag 12 december 2007 17:20 schreef liefie_ het volgende:
Daarom snapte ik m niet
Als je wil is elk feest toch een date feest?
ojeej hebben we nog niet genoeg aan een kasta en oldjeller. Komt er nog eentje opdraven.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:35 schreef Feitosa het volgende:
Een date regelen is toch een eitje, als je ff moeite doet?
Op de date zelf merk je dan wel of het iets is of niet.
hij stelt niets uit het was ik die de datum koosquote:Op woensdag 12 december 2007 19:41 schreef Liquidootje het volgende:
En waarom ben je er zo zeker van dat hij alleen naar huis was geweest?
Wel tijd hebben voor een suffe date-feest, maar een winterefteling 2 weken uitstellen hae.
why?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:50 schreef Liquidootje het volgende:
Dat laatste moet je tegen hem zeggen
Nee hoor, gewoon een kwestie van erop aflopen...praatje maken en vragen om d,r nummer......of is dat te moeilijk voor je. Ik geef eerlijk toe dat het niet altijd lukt, maar 7 van de 10 lukt zeker.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:47 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
ojeej hebben we nog niet genoeg aan een kasta en oldjeller. Komt er nog eentje opdraven.
Oh je maakt je zorgen om moi? Bij mij lukt het 10 van de 10 keerquote:Op woensdag 12 december 2007 19:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een kwestie van erop aflopen...praatje maken en vragen om d,r nummer......of is dat te moeilijk voor je. Ik geef eerlijk toe dat het niet altijd lukt, maar 7 van de 10 lukt zeker.
Gewoon een kwestie van lef.
Nu ben je het weer aan het overdrijven. Het is niet zo dat je in het wilde weg vrouwen gaat benaderen. Het moet natuurlijk wel een type zijn dat je knap vind.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh je maakt je zorgen om moi? Bij mij lukt het 10 van de 10 keer, maar ik vraag irl dan nooit zomaar wild in het rond.
Hmm het klonk al alsof het claimen al gebeurd en afgerond was.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
why?
lijkt me toch duidelijk
maar als je elkaar leuk genoeg vind lijkt me dat niet iets wat je doet, maar ik ga niemand claimen na 1 date
Ja, maar als je geïnteresseerd bent in een amateurpsycholoog ben je wel bij hem op het juiste adres. Vertel drie willekeurige zinnen en hij weet hoe je verleden eruit zag en hoe je toekomst eruit gaat zien, ongelooflijk!quote:Op woensdag 12 december 2007 19:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
gewoon een kwestie van erop aflopen...praatje maken en vragen om d,r nummer......of is dat te moeilijk voor je.
Dat ligt er maar net aan wat voor type je zoekt natuurlijkquote:Op woensdag 12 december 2007 18:30 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Enkele uitzonderingen natuurlijk. Op de wekelijkse bingo-avond zal waarschijnlijk geen relatiepotentieel zitten.
Je kan het leren, ik was er vroeger ook blind voor. Hoe je het leert? Weet ik nietquote:Op woensdag 12 december 2007 20:58 schreef Batsnek het volgende:
Ik heb altijd het idee dat ik blind ben voor vrouwelijke aandacht ofzo. Ik hoor vaak van een vriend dat een meisje ons aan staat te gapen, en ik zie dat dan dus niet.
'T nare is natuurlijk dat je eerst iemands aandacht wil hebben voordat je d'r op af stapt.
't zal ongetwijfeld weer veel met onzekerheid over jezelf te maken hebben - dan ga je er immers niet vanuit dat de vrouwen je zien staan, en dus let je er niet op of je opgemerkt wordt. In zoverre herken ik het iig van tijden van weleer.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:10 schreef eigenlijk het volgende:
Je kan het leren, ik was er vroeger ook blind voor. Hoe je het leert? Weet ik niet
Je zoekt niet naar een bepaald type. Iets overkomt je. Je hebt niet voor het kiezen wie je leuk gaat vinden, dat is afhankelijk van toeval.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat voor type je zoekt natuurlijk
Daar ben ik t niet helemaal mee eens, hoor! Ik denk wel degelijk dat je iemand zoekt die bij jou past en dat is dan je 'type'. Ik denk niet dat het je opeens overkomt dat je iemand opeens heel leuk vindt, je moet er eerst voor open staan om die persoon leuk te vinden..quote:Op donderdag 13 december 2007 12:51 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Je zoekt niet naar een bepaald type. Iets overkomt je. Je hebt niet voor het kiezen wie je leuk gaat vinden, dat is afhankelijk van toeval.
Amen.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:59 schreef Garisson72 het volgende:
hey ja, laten we nog eens de 'op zoek zijn' vs 'open staan voor' discussie houden. Dat is nu toch alweer 1 topic geleden, ongeveer.
Maar je weet niet wat exact bij je past. "Je kiest niet op wie je verliefd wordt" - zo dan.quote:Op donderdag 13 december 2007 15:54 schreef radioanne het volgende:
[..]
Daar ben ik t niet helemaal mee eens, hoor! Ik denk wel degelijk dat je iemand zoekt die bij jou past en dat is dan je 'type'. Ik denk niet dat het je opeens overkomt dat je iemand opeens heel leuk vindt, je moet er eerst voor open staan om die persoon leuk te vinden..
Enigzins mee eens.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:24 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Maar je weet niet wat exact bij je past. "Je kiest niet op wie je verliefd wordt" - zo dan.
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:51 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Je zoekt niet naar een bepaald type. Iets overkomt je. Je hebt niet voor het kiezen wie je leuk gaat vinden, dat is afhankelijk van toeval.
Oneensch! Je kiest inderdaad niet op wie je verliefd wordt maar binnen bepaalde marges is dat wel te bepalen. Zie jij jezelf al verliefd worden op een tandenloze zwerver? Bovendien, ik kom altijd wel thuis met mensen die mijn type zijn of grotendeels mijn type zijn. Eerder viel ik echt op negers, en mijn serieuze relaties waren dan ook met negers. Qua innerlijk verschilden ze overigens wel dag en nacht van elkaar, maar dat was omdat ik bij de eerste sowieso niet goed wist wat bij me paste. Nu ik het wel weet, kan ik snel een inschatting maken of iemand mijn type is. Niet mijn type? Evengoede vrienden maar dan maakt hij toch echt wel geen kans meer.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:24 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Maar je weet niet wat exact bij je past. "Je kiest niet op wie je verliefd wordt" - zo dan.
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:08 schreef Liquidootje het volgende:
Zet mij in Nederland en ik val op blank, duw mij naar ierland en ik val op rood, dump mij in Amish stad en ik val op Amish, zet mij in india en ik val op aishwarya, plaats mij op mars en ik val op marsvrouwtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |