is dat nou ineens wanhoop dat we hier van onze Shitonya meekrijgen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:14 schreef Shitonya het volgende:
Zou liever dat willen dan wat ik heb. Heb precies het tegenovergestelde. Als ik ooit weer eens iemand tegen kom met relatiepotentie dan spring ik van vreugde door een brandende hoepel
of een van de daters heeft geprobeerd een mooi toneelstukje ten beste te geven, maar bleek dat niet te kunnen volhouden...quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:44 schreef kastanova het volgende:
Als het bij een date plotseling niet meer goed voelt, heb je kennelijk de mensenkennis van een stoeptegel of doe je alleen aan blinddates.
Ik bedoel dat iedereen eigenlijk het zelfde bedoeldquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:58 schreef MNR het volgende:
Wat voor de een waarheid is, is het niet automatisch voor de ander.
En tvp
= edit =
Bovendien heb ik een beetje het idee dat jullie daarin elkaars mening aan het opleggen zijn.
En jij laat je in de plaatselijke kroeg voor twee peuken en een apfelkorn 10 minuten in je kut porren, maar hoor je mij daar over zeuren?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:49 schreef Shitonya het volgende:
Kasta Date enkel familieleden, die kent hij tenminste..
Neuh hoor, geen wanhoop. Simpelweg sarcastische zelfkennis. En mensen kunnen inderdaad gemakkelijk een masker voorhouden. Ik geloof niet dat er mensen met "gaves" of onuitputtelijke mensenkennis bezitten dat ze werkelijk iedereen kunnen doorzien.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
is dat nou ineens wanhoop dat we hier van onze Shitonya meekrijgen?![]()
[..]
of een van de daters heeft geprobeerd een mooi toneelstukje ten beste te geven, maar bleek dat niet te kunnen volhouden...aap uit mouw, ware aard, end of story.
volgens mij wil je niet weten hoe vaak dat gebeurt, en daarom kan het dus ook gebeuren dat je uiteindelijk bij nader inzien toch niet met elkaar op de proverbische lijn ligt.
of die klik, wat jij wil.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
En jij laat je in de plaatselijke kroeg voor twee peuken en een apfelkorn 10 minuten in je kut porren, maar hoor je mij daar over zeuren?
Ik date sowieso niet, kom genoeg leuke mensen tegen tijdens het stappen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik niet het idee heb met iemand op 1 lijn te liggen, dan ga ik er uberhaupt al niet een avond mee stappen.
Mocht dat dus wel het geval zijn en ik dus tijdens die avond ook nog het idee hebben dat ze haar woorden waar kan maken en blijkt ze dus te zijn wie ik hoopte dat ze was, dan gaan we verder kijken.
Maar dat hele "klik"-gedoe, ik vind het zulke kinderlijke en geforceerde bullshit...
Nee gelukkig kom je daar nuchtere mensen tegen waarmee je een normaal gesprek kunt voerenquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:10 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik date sowieso niet, kom genoeg leuke mensen tegen tijdens het stappen.
Tja, er zijn tig manieren om er achter te komen of iemand daadwerkelijk is zoals hij/zij zich voordoet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:01 schreef Garisson72 het volgende:
of een van de daters heeft geprobeerd een mooi toneelstukje ten beste te geven, maar bleek dat niet te kunnen volhouden...aap uit mouw, ware aard, end of story.
volgens mij wil je niet weten hoe vaak dat gebeurt, en daarom kan het dus ook gebeuren dat je uiteindelijk bij nader inzien toch niet met elkaar op de proverbische lijn ligt.
of die klik, wat jij wil.
Tja, dronken, hitsig en voor het overgrote deel onverstaanbaar in elkaars oor spugen; een garantie voor relationeel-succes.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:10 schreef MLI het volgende:
Ik date sowieso niet, kom genoeg leuke mensen tegen tijdens het stappen.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:16 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Nee gelukkig kom je daar nuchtere mensen tegen waarmee je een normaal gesprek kunt voeren
Da's een kwestie van de juiste plekken opzoeken. Gisteren nog een vrij diepgaand gesprek gehad met een leuk heerschap.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, dronken, hitsig en voor het overgrote deel onverstaanbaar in elkaars oor spugen; een garantie voor relationeel-succes.
Jij bent wel erg zeker van je zaak!quote:
Vandaar dat je dat meisje zo leuk vond dat uren op je heeft liggen wachtenquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, er zijn tig manieren om er achter te komen of iemand daadwerkelijk is zoals hij/zij zich voordoet.
Ik zoek bijvoorbeeld een pittig vrouwtje dat niet over zich heen laat lopen.
Tig vrouwen die dat van zichzelf beweren, maar daar kom je snel genoeg achter.
Spreek met je date af op donderdag en bel een uurtje vantevoren af omdat je met liever met vrienden de kroeg in gaat.
Kan ze op 3 manier reageren:
1. "Nouhou, da's lullig, boehoe, maar okay, maken we er vrijdag van."
2. "Dacht het niet hé, grote mafkees."
3. "Okay, is goed."
Bij 1 is het gewoon een walkover en kan het nepwijf opbokken met haar "pittige" karakter.
Bij 3 boeit het haar kennelijk maar weinig en heeft ze dus maar weinig interesse; dat wordt hem dus ook niet.
En kijk, 2 laat niet over zich heen lopen dus aan 1 van de eisen voldoet ze in ieder geval al daadwerkelijk.
Uiteraard is dit natuurlijk veel abstracter dan real life en zijn er tig nuances, maar de gedachte erachter werkt wel.
ja waarom niet?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Jij bent wel erg zeker van je zaak!
Zij heeft toch echt wel tegen zitten sputteren hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Vandaar dat je dat meisje zo leuk vond dat uren op je heeft liggen wachten
Nu snap ik m
Ik stelde ook alleen maar wat vastquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja waarom niet?
als het niet zo is is het niet zo maar tot die tijd is het wel eens leuk om positief te doen
Nou nee, je trok een voorbarige en daarnaast ook verkeerde conclusie.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik stelde ook alleen maar wat vast
Oh God, de Kasta handleiding van de vrouwquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, er zijn tig manieren om er achter te komen of iemand daadwerkelijk is zoals hij/zij zich voordoet.
Ik zoek bijvoorbeeld een pittig vrouwtje dat niet over zich heen laat lopen.
Tig vrouwen die dat van zichzelf beweren, maar daar kom je snel genoeg achter.
Spreek met je date af op donderdag en bel een uurtje vantevoren af omdat je met liever met vrienden de kroeg in gaat.
Kan ze op 3 manier reageren:
1. "Nouhou, da's lullig, boehoe, maar okay, maken we er vrijdag van."
2. "Dacht het niet hé, grote mafkees."
3. "Okay, is goed."
Bij 1 is het gewoon een walkover en kan het nepwijf opbokken met haar "pittige" karakter.
Bij 3 boeit het haar kennelijk maar weinig en heeft ze dus maar weinig interesse; dat wordt hem dus ook niet.
En kijk, 2 laat niet over zich heen lopen dus aan 1 van de eisen voldoet ze in ieder geval al daadwerkelijk.
Uiteraard is dit natuurlijk veel abstracter dan real life en zijn er tig nuances, maar de gedachte erachter werkt wel.
Soms krijg ik echt allergie van jouw posts. Je zult vast een aardige jongen zijn, maar de manier waarop jij dingen brengt, daar gaan mijn nekharen af en toe echt van omhoog staan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:28 schreef kastanova het volgende:
Zij heeft toch echt wel tegen zitten sputteren hoor.
En in dit geval was het ook nog eens niet om haar uit te proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |