ooh mooi,quote:
het is ook midden op de dag joh ;Pquote:Op woensdag 12 december 2007 12:42 schreef liiszle het volgende:
ik verveel me nog steeds.
ja, dat is t dus juistquote:Op woensdag 12 december 2007 12:44 schreef xannie90 het volgende:
[..]
het is ook midden op de dag joh ;P
maja ik heb bijna pauze
xxx
Douchen!quote:Op woensdag 12 december 2007 13:20 schreef liiszle het volgende:
En nuuuuu even douchen liefjes
Ik ben ook saaiquote:
LIIISZLLEEEEquote:Op woensdag 12 december 2007 13:32 schreef liiszle het volgende:
OSSHHIII
jaaaquote:
And that's a good thingquote:
Nou nog bier leren drinken zonder te flippen, dan word je misschien ooit nog wel eens een echte vent...quote:Op woensdag 12 december 2007 13:44 schreef Borkydude het volgende:
Breezerjeugd!
Mijn ritme begint Bart-achtige vormen aan te nemen. Ik ben nu al drie dagen om 5 uur opgestaan en ik voel me nog steeds fit
Moet kunnen tochquote:Op woensdag 12 december 2007 13:44 schreef Borkydude het volgende:
Breezerjeugd!
Mijn ritme begint Bart-achtige vormen aan te nemen. Ik ben nu al drie dagen om 5 uur opgestaan en ik voel me nog steeds fit
Bier schmierquote:Op woensdag 12 december 2007 13:50 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nou nog bier leren drinken zonder te flippen, dan word je misschien ooit nog wel eens een echte vent...
Je gaat altijd volslagen debiele vragen stellen na een paar biertjes, en kutgeintjes uithalen en zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |