dat zei Rafael_vdkaart...quote:
wat? ben je niet blij met je semi naam topic?quote:
mmm ik dacht dat ik wodka dronk zaterdag...quote:
Stage Sc is SOWIESO een goede reeksquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:36 schreef rafael_vd_kaart het volgende:
geod tpoic
Ik ben niet zo van de balsporten. Ga vrijdag eens bij de fysiotherapeute vragen wat voor mij wel geschikt is (fitness ofzo). Hardlopen lijkt me ook wel tof om te gaan doen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sporten is ook wel ftw, wil eigenlijk weer gaan tennissen
Ben jij een pool?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm ik dacht dat ik wodka dronk zaterdag...
nou ik ben eigenlijk wel voor om even een topic te vullen in een uurtjequote:Op dinsdag 11 december 2007 15:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi.
Ik ben eens lekker op tijd naar huis gegaan. Vrijdag wordt druk, dus blijf ik dan wel wat langer. En mijn begeleiders waren allebei afwezig, ik had niks meer te doen (althans niks waarvan ik zelf het nut inzie), dus een mooi moment om te stoppen.
Wat nu te doen met die onverwachte vrije tijd...
nee, maar de vrienden waarmee ik dronk zaterdag welquote:
Ah, jij hebt het ook niet zo druk?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou ik ben eigenlijk wel voor om even een topic te vullen in een uurtje
Ik weet niet, heb het niet zo op fitness.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de balsporten. Ga vrijdag eens bij de fysiotherapeute vragen wat voor mij wel geschikt is (fitness ofzo). Hardlopen lijkt me ook wel tof om te gaan doen.
Okquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee, maar de vrienden waarmee ik dronk zaterdag wel
jawel, maar ik heb geen zinquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah, jij hebt het ook niet zo druk?
goed idee, kunnen we weer verder in een Topic met een betere TTquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou ik ben eigenlijk wel voor om even een topic te vullen in een uurtje
dat zijn geen polen dat zijn oostblokkersquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok
Het maakt me ook niet uit hoor, alleen ben ik gewend dat polen spiritus drinken
In NL in elk geval.
Zuid-Holland
Kleine dorpjes.
Daar schijnt het nogal geregeld te gebeuren.
Of best bier.
je hebt te weinig gegeten misschienquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:41 schreef eer-ik het volgende:
Waarom heb ik zoeen onstilbare honger?
Waar ik vandaan kom zijn het wel degelijk polenquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat zijn geen polen dat zijn oostblokkers
nou zeg... k had gewoon even geen inspiratie...!quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:41 schreef HansU het volgende:
[..]
goed idee, kunnen we weer verder in een Topic met een betere TT
Ik eet me kapotquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:42 schreef HansU het volgende:
[..]
je hebt te weinig gegeten misschien
TT veranderen doe ik niet aanquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou zeg... k had gewoon even geen inspiratie...!
nou mijn Poolse vrienden drinken tenminste gewoon wodka, zo uit de fles enkele slokken achterelkaar. Toen ik dat probeerde dacht ik dat ik dood gingquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom zijn het wel degelijk polen
YESSS!!!!quote:
Maar zit jij in NL?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou mijn Poolse vrienden drinken tenminste gewoon wodka, zo uit de fles enkele slokken achterelkaar. Toen ik dat probeerde dacht ik dat ik dood ging
Misschien moet je meer blowen. Paar bier erbij. Ik kon er wel eens goed misselijk van worden, ben je gelijk klaar met eten.quote:
pictures or it didn't happenquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:43 schreef HansU het volgende:
er rennen vandaag allemaal mooie vrouwen voorbij mijn kantoor
dat vergt ook enigzins training. Vooral met die goedkope bucht die een gemiddelde Pool naar binnen gietquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou mijn Poolse vrienden drinken tenminste gewoon wodka, zo uit de fles enkele slokken achterelkaar. Toen ik dat probeerde dacht ik dat ik dood ging
Goed uitzicht danquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:43 schreef HansU het volgende:
Skövde!quote:
dan heeft het niet plaats gevondenquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
pictures or it didn't happen
Die ervaring heb ik nietquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Misschien moet je meer blowen. Paar bier erbij. Ik kon er wel eens goed misselijk van worden, ben je gelijk klaar met eten.
Ik zie nauwelijks mooie vrouwen op mijn stage.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:43 schreef HansU het volgende:
sorry, hier in Zweden kun je eigenlijk alleen maar dure wodka vinden, Absolut en van dat soort spulquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:44 schreef HansU het volgende:
[..]
dat vergt ook enigzins training. Vooral met die goedkope bucht die een gemiddelde Pool naar binnen giet
Ja, ligt hier vlakbijquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Skövde!ongeveer 1000 kilometer van Utrecht, ken je dat gehucht?
quote:
Kun je uberhaupt goedkope drank vinden in zwede dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
sorry, hier in Zweden kun je eigenlijk alleen maar dure wodka vinden, Absolut en van dat soort spul
nou dan!quote:
Bij mij ging het meestal goed, maar ik kan me enkele keren herinneren, die ik me liever niet herinner. En die ik me eigenlijk ook niet zou moeten herinneren.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik niet
Heb een tijd veel geblowd en zoop daarbij ook gewoon fatsoenlijk door, maar ben er nooit misselijk van geworden.
Wat heb je voor stage dan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zie nauwelijks mooie vrouwen op mijn stage.
zijn nog wel eens wat vrachtwagen chauffeurs die hun wagen volgooien in duitsland en dan goedkoop hierverkopen. En de vader van mn vriendin maakt zelf wodkaquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kun je uberhaupt goedkope drank vinden in zwede dan?
zat hier, zelfs wel eens celebritiesquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zie nauwelijks mooie vrouwen op mijn stage.
In Zweden vind je toch sowieso verdomd weinig goedkope drank?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
sorry, hier in Zweden kun je eigenlijk alleen maar dure wodka vinden, Absolut en van dat soort spul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |