abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 december 2007 @ 17:12:10 #51
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_55221466
Als ik bovenstaande zie dan lopen de rillingen over mijn rug, bah wat een engerd.

Het lijkt er op dat Selene gaat proberen om haar 10.000 euro inleggeld bij elkaar probeert te krijgen, ik denk dat zij met haar domheid en arrogantie gaat proberen om Amanda in te pakken en voor zichzelf te claimen, daar kun je Brian mee pesten, maar ook Selene nep-info geven, vertrouwelijk, en dan kijken hoe lang het duurt voordat ze het doorlult, daar kun je haar dan op pakken en dan gaat Amanda Selene wel weer helpen, net als bij Nadia, dan heb je zo weer wrijving in het kamp Kubats.
be nice or go away
pi_55221504
Zoals al eerder is gezegd. Open de aanval op Brian, door rustig te blijven in het gesprek en door regelmatig het douche-incident aan te halen.
pi_55223067
Joris of Huub zijn zus als jullie opdracht krijgen dat jullie dit niet mogen geven,luister dan niet.Brian heeft ook alles in die 8 uur aan informatie gekregen en heeft alles op you tube gekeken.Trap er niet in.En voor Huub heb ik een tip,pak Brian en Amanda steeds aan.Hun doen niet anders .Hoeft niet met felle ruzies of scheldwoorden.Maar geef ook vinnige speldeprikjes en slijm niet met ze.Amanda zal er zeker niet tegen kunnen als je niet meer aardig doet tegen haar.
pi_55225732
Probeer Lieke in ieder geval aan je kant te houden als dekking, maar ga geen relatie meer met haar aan. Als je dat doet gaat ze steeds meer een hekel aan je krijgen.

Met de stemmingen ga je het op deze manier niet winnen, als de redactie het voor het zeggen heeft gaat Brian winnen. De enige manier is om er samen met Jaap voor te zorgen dat Brian helemaal flipt en para wordt en zelfs de redactie het niet meer kan maken hem er in te houden. Maak ze helemaal gek, die twee!
pi_55225979
De filmpjes van het zoenen bij de poort zouden we hier neer moeten zetten evenals gesprek Natasia en Brian, dat hij met Amanda verder moet gaan voor backup en het filmpje van Kim, waarin Brian een voorstel deed voor een trio.
Hangplek voor vrije gedachten
pi_55226988
Brian ontkende dat hij trio voorstelde......tegen Amanda
http://youtube.com/watch?v=VMQniZEO-g8
http://youtube.com/watch?v=6DHBZF9o3-w&feature=related
http://youtube.com/watch?v=QoMgfWRNgn8&feature=related

[ Bericht 24% gewijzigd door Lady-night op 12-12-2007 20:42:54 ]
pi_55228099
Natasia en Brian hebben ruzie 1 april....over zoenen bij de poort
http://youtube.com/watch?v=SXpWqKzkmVk
pi_55233363
Ook tegen Huub zeggen dat hij Amanda geen dingen moet zeggen......echt hij vertrouwd haar teveel
pi_55235078
Tuurlijk kan je je voordeel doen met vrouwenmepper Brainless.
Maar het is natuurlijk niet echt een item aangezien jij net zo agressief bent als Brainless. Daar waar Brain de handjes laat wapperen mishandelijk jij je vriendinnetje met verbale agressie en emotionele chantage.
Wil je winnen? Op deze manier ben je kansloos. Stop met die destructieve relatie en wees jezelf
pi_55238310
Goed topic
pi_55240276
Dit is al eerder gemeld maar Huub vandaag heeft Brian 610 cp volgens hem, ga dat ook eens checken bij het hokje hoe dat kan.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  donderdag 13 december 2007 @ 11:50:08 #64
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55240520
Ziet iedereen nu wat een smerige RAT het is,met ruzies de RAT moet gelijk hebben.
  donderdag 13 december 2007 @ 12:48:33 #65
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55242096
Denk eens goed na. Dinsdag 12-11 uitte jij tegen Lieke dat je jaloers was toen Lieke (volgens Brian) het leuk gehad met de DJ op de DOB dag. Snap jij eigenlijk wat je tegen Lieke doet? Zelf had je het een dag daarvoor een plan om samen met Jaap 2 prostituees te bestellen. Ook kan je goed opschieten met Natalie waarvan gezegd wordt dat je met haar gekust hebt. Snap je dan niet dat jij Lieke daar enorm pijn mee doet? En daarbij heeft Natalie een vriend. Ben je zo arrogant dat je alleen jou pik belangrijk is? Jij denkt dus niet aan Lieke en niet aan de gevolgen die dat voor Natalie heeft. (Ik vind haar een prachtmeid..... blijf met je gore rotpoten van d'r af)

Het is goed dat je je jaloerse gevoelens uit. Maar zoals jezelf weet zit dat jaloerse gevoel in jezelf. Dat is geen mooi gevoel Huub. Het is een gebrek aan vertrouwen wat Lieke misschien nog meer zeer doet.
Het is gewoon niet eerlijk dat Lieke amper haar gevoel in deze mag/kan uiten. Jij hebt niet het alleenrecht op de liefde Huub. Met mooie woorden probeer je jou polyamoreuze gedoe aan haar op te dringen. Maar andersom ben je een jaloers ventje. Erg egoistisch. Deze tekortkoming zit in jezelf Huub en dat zul jij ook zelf moeten oplossen. Je maakt haar kapot met je stoere babbels want jij gaat constant haar gevoel in deze voorbij.

[ Bericht 18% gewijzigd door akveor op 13-12-2007 21:22:25 ]
  donderdag 13 december 2007 @ 12:51:58 #66
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55242192
Tegen Amanda heb je gezegd dat je uit gaat zoeken wat je tegen Hedda hebt gezegd. Jij geloofde niet dat Nadia had gezien dat je tegen Hedda hebt gezegd dat je DGK wil verlaten wanneer zij je terug wil. Deze discussie is hier ook op Fok gevoerd en de conclussie was dat je dit inderdaad hebt gezegd.

Misschien dat iemand daar bnog een filmpje van heeft? Het is bij mijn weten ook te zien geweest in de reguliere uitzending.
  donderdag 13 december 2007 @ 13:21:17 #67
145755 kahaarin
pi_55242974
A2EJ van Nowlive.
quote:
(Online)

brian 110 met de popo 19 nov
amanda 60 met de popo 19 nov
brian 200 over van de 500 van de cd singel 26 nov
amanda 150 van brian gekregen van de cd singel 26 nov
brian 50 gekregen van lieke 7 dec
amanda 50 gekregen van lieke
bij elkaar 620 cp
Dit is het aantal verdiende CP's
quote:
uitgegeven
20 nov 50 cp coll van luc voor amanda en brian
1 dec 150 cp bezoek dennis
4 dec 50 cp brian belt broer
6 dec 150 cp bezoek brian vriendin en kind
9 dec 50 cp amanda belt nadia
bij elkaar 450
Dit hebben ze uitgegeven, er zouden er 170 over moeten zijn maar B&A zeggen dat ze er 610 hebben, dwz dat ze 440 CP's te veel hebben.
be nice or go away
pi_55247682
Huub laat Lieke vallen, ze is je niet waard.
Ze bespreekt met echt iedereen haar relatie met jou, en dan kom jij er niet postitief uit.
Er is geen gast of werkgever in de kooi waar ze niet mee heeft gesproken over hoe slecht je wel niet bent in de relatie.
En dan komt echt alles aan de orde, ook wat je onder de dekens met haar hebt besproken.
En ook met alle miljonairs heeft ze jullie relatie besproken tot en met brian.

Je hebt Lieke niet nodig voor het spel, het lukt je wel met Jaap.
Goedemorgen :W
pi_55248327
De filmpjes van het zoenen bij de poort zouden we hier neer moeten zetten evenals gesprek Natasia en Brian, dat hij met Amanda verder moet gaan voor backup....ik kan ze niet vinden...iemand??
pi_55252139
Brian over Huub en vader Theo.....het verhaal klopt alleen niet....maar ja dat is Brian
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=58659&sess=664&mvpageno=1
pi_55252184
Niet;

• Geen herhaling tegen bezoekers over je "geweldige akties" van vroegah
  • WWII buiten je gesprekken laten, we leven in 2007 (vergassen, NSB etc)
  • Kwijlgedrag richting Amanda

Wel;

• Theo vaker uitnodigen
  • Dump die schele humorloze muts
  • Piano blijven spelen
  • Screw the future...
    We're cold now!
    Canadians for global warming
      donderdag 13 december 2007 @ 21:27:19 #72
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_55254905
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 13:21 schreef kahaarin het volgende:
    A2EJ van Nowlive.
    [..]

Dit is het aantal verdiende CP's
    [..]

Dit hebben ze uitgegeven, er zouden er 170 over moeten zijn maar B&A zeggen dat ze er 610 hebben, dwz dat ze 440 CP's te veel hebben.
    Vind nog een lijst via Fok van Vol
    quote:
    A2EJ (Heeft alles bijgehouden!)
    Lid NowLife

Hier het lijsje van 25 sept tot nu van de cp die Amanda en Brian hebben uitgegeven:

25 sep 050 cp Amanda belt
    07 okt 150 cp bezoek Brian
    08 okt 050 cp Amanda belt
    09 okt 050 cp Amanda coll moeder
    12 okt 150 cp bezoek Brian
    18 okt 050 cp Amanda belt
    18 okt 150 cp bezoek Brian
    26 okt 150 cp bezoek Brian
    08 nov 050 cp Amanda coll moeder
    09 nov 150 cp bezoek Brian
    20 nov 050 cp coll Luc Brian Amanda
    01 dec 150 cp bezoek Dennis
    02 dec 050 cp Amanda belt
    04 dec 050 cp Brian belt
    06 dec 150 cp bezoek Brian
    09 dec 050 cp Amanda belt

opgeteld 1500 cp
      donderdag 13 december 2007 @ 22:10:41 #73
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_55256013
    Misschien kun je een nep camera ophangen en die dan gaan afdekken wanneer Brian in de buurt is om zo zg gediskwalificeerd te worden . Misschien wordt ie helemaal gek als ie denkt dat er nog weer een nieuwe komt. Misschien gaat ie je wel hardhandig tegenhouden wat een exit kan betekenen.

Ik vind het zo gemeen dat Dennis zich heeft laten diskwalificeren iov de febo. Iedereen was er van overtuigd, net als jullie, dat er na de 23ste september de winnaar uit jullie groepje zou komen. Jullie hebben dat meerdere malen uitgesproken en heb eigenlijk geen andere opties van jullie gehoord of op de fora gelezen.

Je zou eens meer op je strepen moeten staan bij de mensen van de febo. Kom op voor je rechten. Je gedraagt je nu als een slaafje. Waar is je persoonlijkheid? Je moet de frustraties op de juste mensen botvieren. Doe als Jaap uit je gewoon op de streams. Jaap is vrij simple: Als ze het niet op de streams willen hebben dan zet de redaktie de streams maar uit.

(Overigens ben ik ervan overtuigd dat door je alcohol misbruik jou relatie met achter erg verslechterd is en zou me kunnen voorstellen dat er mooie deals met diverse personen zijn gemaakt zodat je mocht blijven. Met als hoofdargument dat jij zo goed voor de show ben. Niet meer gewoon lam.... mar vleugellam ondertussen).

Brain slaat s'nachts Amanda onder de dekens!

Heeft regelmatig agressie trekken(ongecontroleerde spierspanning door stress)

Amanda en Brain hebben iedere dag ruzie zonder dat een ander daar weet van heeft.

Vertrouw Lieke niet voor 100% want ze doet slechte uitspraken van jou naar anderen toe.

Brain verteld vele leugens over jou.

Brain wil jou en theo zwartmaken bij de streamers.

Brain betaald nooit contact punten.

Onder het bed van amanda en Brain ligt wat verstopt(wat het is weet ik niet)

Zorg dat je samen met Jaap nog meer van de buren laat weten via de streams.

Deborah flens een kut wijf is en wij willen STIJN terug.

Dat je moet uitkijken voor luc en selene.

Amanda als een hond behandeld wordt door Brain.

Brain heel vaak Amanda uitscheld voor hoer en kankerslet.

Dat Herma veel info doorspeeld naar Brain.

Dat dreams of beauty veel info door hebben gespeeld aan Brain.

Dat de buren jou en Lieke uit elkaar willen hebben

EN DAT ALS JIJ HUUB BESLUIT OM NIET MEER TERUG TE GAAN NAAR DE KOOI ZE INTERNET KUNNEN SLUITEN WANT 80% VAN DE KIJKERS STOPT DAN MET KIJKEN(hebben we wel weer veel vrije tijd)

Oja en als laatste er veel met de popo stemming gesjoemeld wordt we willen wel eens weten wie die notaris is
    pi_55259281
    snap nou dat je de vrouw waarvan je houdt los moet laten en de vrijheid moet gunnen...
    je zegt nu dat het egoistisch is dat Lieke je geen duidelijkheid geeft... het is juist egoistisch om haar tot duidelijkheid te dwingen....
    heb vertrouwen en gun haar de ruimte, jullie vinden elkaar wel weer, in het spel of uiteindelijk weer een relatie na de kooi... maar voor nu: GEDULD
    There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
    pi_55259751
    Huub. LAAT LIEKE MET RUST.
    Je bent te wantrouwig. Dit zegt meer over jou dan over Lieke.
    Wie ben jij om over dit meisje te beslissen dat zij er uit moet??
    Nogmaals. Zij eruit. Jij niet lang daarna er uit.
    Brain wint dan gegarandeerd de Kooi.

[ Bericht 3% gewijzigd door hetbabbelaartje op 14-12-2007 17:48:30 ]
    pi_55260005
    Moet die jongen wel winnen? Ik denk dat ie meer baat heeft bij een goede psycholoog
      vrijdag 14 december 2007 @ 02:20:36 #78
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_55260500
    KNIP
      vrijdag 14 december 2007 @ 02:32:10 #79
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_55260560
    KNIP....

zo twee topics open is er een teveel hips
      vrijdag 14 december 2007 @ 03:28:12 #80
    169489 eusjuh
    ja wat nou!!!
    pi_55260767
    Hoop dat huub kiest voor thuis en het werkelijke leven.Lieke moet een keer goed gepakt worden door iemand die met haar gevoelens speelt en hopelijk leert ze ervan!Huub geniet van het leven buiten.Als prematuur had je een moeilijke start dus je verdiend het!De kooi is niks zonder Huub dus blijf thuis en zorg zo voor de ondergang van de kooi.Je bent echt misbruikt door die lui van 'achter'.Brainless moet winnen van Flens dus je redt het nooit.Heb van je genoten en voor mij ben je de winnaar van de kooi!
    Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
    pi_55263031
    En Huub als je besluit om thuis te blijven, door al de problemen met het hokje (manipulatief zooitje)
    kan ik begrijpen.

Mocht je toch besluiten te blijven....... ga dan niet als een hondje achter Lieke aanlopen; zij wil ruimte, geef die ruimte!! Kom op je kan beter als dat.... doe wat Luc zei, laat haar links liggen .... geef kort antwoord als ze wat vraagt en ga dan weer wat anders doen... (kom je veel sterker over!)
    Ik zit zelf te denken, dat ze je express nog geen uitsluitsel geef of ze met je wil spelen; en wacht tot na je jaardag omdat er een mogelijkheid is dat je niet terugkomt.

Hoop dat jullie samen kunnen spelen; maar ik vrees steeds meer van niet..... want wat kan dat mens roddelen over jou, zeg (ik word er niet goed van)... Selene is wel oké

En aanpakken die Brian en Amanda... hebben de meeste streamers ook lol

[ Bericht 11% gewijzigd door Desii op 15-12-2007 02:16:04 ]
      vrijdag 14 december 2007 @ 12:58:13 #82
    145755 kahaarin
    pi_55267707
    Een ouwetje, maar dit is wat de streamers hebben gezien.

http://youtube.com/watch?v=KyG8X_19q8k
    be nice or go away
    pi_55268094
    Huub, dit is zonde van je 8 uur als je dit gaat lezen .

[ Bericht 1% gewijzigd door Dubnobasswithmyheadman op 14-12-2007 13:21:08 ]
      vrijdag 14 december 2007 @ 16:36:24 #84
    1571 marky
    Heerlijk.... sleur
    pi_55272738
    Je kan het eigenlijk niet maken om terug te gaan. Heel veel kijkers en streamers hebben het idee dat ze belazert worden. Als jij meewerkt aan die oplichting dan zouden vele van ons je dat kwalijk nemen. We hopen eigenlijk meer op een heldenrol buiten de kooi waar jij de boel van buitenaf opblaast. Veel kijkers zullen bereid zijn je daarbij te helpen.

Mocht het allemaal geen oplichting zijn dan moet je ook niet terug gaan want als dit de werkelijkheid is ga je dit nooit winnen. Alles in deze productie is tegen je. Verlaat dan de boel en zorg ervoor dat ze er geen emo-tv van kunnen maken.
      vrijdag 14 december 2007 @ 18:53:29 #85
    19319 weyden
    viruseliminator
    pi_55275165
    Huub zie het onder ogen, Lieke is jaloers....duidelijk met de popu, ik had er hoog staan, zie ook met jouw uitje....alhoewel je daar zelf ook wel wat last van hebt. Maar denk terug hoe ze deed op de great and meat hoe ze deed
      vrijdag 14 december 2007 @ 19:41:29 #86
    141012 Suikeroom
    Kijk daar heb je..
    pi_55276401
    Huub en zn vader vinden de fans van Huub zielige achtelijke debielen... Brian en Lieke hebben het nu los van elkaar bevestigd... kom er gewoon eerlijk voor uit wat je vindt Huub!
    de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
      vrijdag 14 december 2007 @ 20:58:20 #87
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_55278257
    Lieke en Brian lijken een hetze te voeren tegen Huub. Huub heeft volgens hen niet veel respect voor z'n fans. Huub schijnt gezegd te hebben dat de Huub fans achterlijke debielen zijn. Volgens Lieke en Brian denkt Theo er hetzelfde over. Op het forum wordt dat afgedaan als onzin. Het ligt genuanceerder. Huub heeft wel uitspraken gedaan over de akties die sommige Huub fans tegen sponsors hebben gedaan.

Tja 52% Huub... dan kun je jaloezie verwachten. (Overigens vind ik weinig verschil in karakter tussen Brian en Lieke). Ze draaien beide overal omheen. Vertellen nooit rechtstreeks de waarheid. En als het ze te benauwd wordt lopen ze alle twee weg. Denk maar eens na hoeveel overeenkomsten er zijn tussen deze twee.
      vrijdag 14 december 2007 @ 21:22:34 #88
    141012 Suikeroom
    Kijk daar heb je..
    pi_55278682
    whahawhahaha nu ligt het aan Brian en Lieke.. hallo Jaap beaamt ook gewoon dat Huub achter de schermen heel slecht spreekt over zn fans.. Huub noemt ze debielen in rolstoelen en uitkeringtrekkers.. maar nu ligt het aan Lieke en Brian want alles wat Huub doet wordt echt geluld.. want ja Huub is nou 1maal de sekte-leider
    de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
    pi_55278753
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 19:41 schreef Suikeroom het volgende:
    Huub en zn vader vinden de fans van Huub zielige achtelijke debielen... Brian en Lieke hebben het nu los van elkaar bevestigd... kom er gewoon eerlijk voor uit wat je vindt Huub!
    Als je eens wat meer de streams volgt had je het verhaal kunnen horen van Huub over zijn fans.

Huub en Theo vinden idd de fans maf.
    Ze vinden de fans maf omdat ze zoveel kado's sturen naar huub die ze eigenlijk niet persoonlijk kennen

Verder hebben ze het er ook over gehad dat bepaalde Huub fans domme dingen doen zoals bv moeder van Brian lastig vallen enz enz enz

Verder is Huub heel blij met zijn fans en zal ik als ie terug komt nog meer gaan stemmen voor hem de komende maanden.

Brian en Lieke zijn gewoon 2 van die aso's die anderen niks gunnen en ja dan krijgen ze praatjes met hulp natuurlijk van die onozele kut deborah flens
    pi_55278790
    Lieke spreekt vanavond uit tegen Jaap dat ze Huub nep vindt.
    Heb het idee dat Lieke bijna walgt van Huub.
    Ze heeft geen tijd nodig om dingen een plaats te geven.. maar tijd nodig om nieuwe dekking te regelen.
    Bij Jaap lijkt het niet te lukken en nu probeert ze het bij Amanda.
      Admin vrijdag 14 december 2007 @ 21:28:49 #91
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_55278819
    Dump Lieke!
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
    pi_55280637
    Uitslag popo vandaag:
    Ik vond Lieke haar reaktie niet netjes naar Huub
    http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=59007&sess=794
    het water roept
      zaterdag 15 december 2007 @ 00:25:02 #93
    19319 weyden
    viruseliminator
    pi_55282960
    Huub je denkt nog steeds dat Amanda wat met je heeft, maar echt dat is niet zo...voor gesprekken die ze met je heeft wordt ze vaak gestuurd door Brian....ze mag je echt niet meer....ze is teveel gebrainwashed door Brian
      zaterdag 15 december 2007 @ 01:46:25 #94
    167977 DGK_Tegengas
    Filmpjes, moet geen uren duren
    pi_55284679
    Huub, laat in godsnaam Lieke los, stem haar aub weg !!
    .
      zaterdag 15 december 2007 @ 05:42:24 #95
    169489 eusjuh
    ja wat nou!!!
    pi_55285898
    quote:
    Op vrijdag 14 december 2007 21:25 schreef bbgirltje het volgende:

[..]

Als je eens wat meer de streams volgt had je het verhaal kunnen horen van Huub over zijn fans.

Huub en Theo vinden idd de fans maf.
    Ze vinden de fans maf omdat ze zoveel kado's sturen naar huub die ze eigenlijk niet persoonlijk kennen

Verder hebben ze het er ook over gehad dat bepaalde Huub fans domme dingen doen zoals bv moeder van Brian lastig vallen enz enz enz

Verder is Huub heel blij met zijn fans en zal ik als ie terug komt nog meer gaan stemmen voor hem de komende maanden.

Brian en Lieke zijn gewoon 2 van die aso's die anderen niks gunnen en ja dan krijgen ze praatjes met hulp natuurlijk van die onozele kut deborah flens
    Ik ben ook Huub fan maar stuur hem nooit wat.Die complete gekte is ook debiel.Echt niet normaal hoe ver sommige fans gaan ( financieel b.v).Die fans zijn idd de weg kwijt en ook die de boel dar in elkaar willen slaan.overal naar toe mailen om dingen te voorkomen,bellen enz enz.Over die fans heeft Huub het een keer gehad en terecht!!
      zaterdag 15 december 2007 @ 05:43:59 #96
    169489 eusjuh
    ja wat nou!!!
    pi_55285899
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 05:42 schreef eusjuh het volgende:

[..]

Ik ben ook Huub fan maar stuur hem nooit wat.Die complete gekte is ook debiel.Echt niet normaal hoe ver sommige fans gaan ( financieel b.v).Die fans zijn idd de weg kwijt en ook die de boel daar in elkaar willen slaan,overal naar toe mailen om dingen te voorkomen,bellen enz enz.Over die fans heeft Huub het een keer gehad en terecht!!En opzouten met de Lieke,geen meelij want ze speelt nu al keihard tegen Huub!
    pi_55287305
    Huub, veel plezier in Oldenzaal!
    Neem voor jou de juiste beslissing. IK hoop dat je terug komt
    het water roept
    pi_55288638
    Huub, kom gewoon terug. Je kan het!

En please.....maak Brian helemaal gek. Die gast met z'n zalverige kutstem wordt te veel gespaard in DGK en dat moet nu maar eens ophouden.
    Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
      zaterdag 15 december 2007 @ 12:39:21 #99
    2049 Dark
    AKA Bestweldonker
    pi_55288742
    Zomaar een dag, zomaar een dag, waarin ik zelf alles mag.
    Zomaar een dag, zomaar een dag, en wat er ook gebeurt ik lach.
    En al giet pijpestelen, moet ik al mijn dekens delen, of ze zeggen met zovelen dat ik nooit meer zingen mag.
    Het kan me nu niet schelen, want het is zomaar mijn dag.

Misschien lijkt het jouw dag vandaag en ik hoop dat je geniet, maar feitelijk heb je al een jaar lang geen dag gehad die "zomaar jouw dag" was.
    Alles bepaald door anderen, 365 dagen lang.....
    Voelt dat goed?
    Wil je dat nog een jaar of langer?
    Opstaan omdat het moet, slapen omdat het moet, ruzie maken omdat het moet, tv maken omdat het moet...

Ik hoop dat het veel heeft opgeleverd, meer dan het gewone leven, anders is het dit niet waard.
    Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
    pi_55288764
    Als Huub zijn zwake plek, lees Lieke, kan negeren dan zou hij veel sterker staan, niet meer dat onnodige schelden.
    Dat maakt hem alleen maar zwakker.

Wees een vent, nodig om mij andere meisjes uit, maar doe het niet met de rede om Lieke te pakken, maar voor jezelf als je niet zonder kunt.
    Goedemorgen :W
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')