abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 december 2007 @ 15:31:10 #102
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55291816
Morgen moet ik mijn streams verlengen... ik begin steeds meer te hopen dat Huub lekker thuis blijft. Ben ik eindelijk van dat gezeik op de streams af. DGK brengt al maanden geen fatsoenlijke streams meer.... ze doen misschien hun best maar de mensen zijn niet capabel die nu nog overblijven:

Zeiken is gewoon Lieke's aard. Het zwelgen in zelfmedelijden zal na Huub slechts een paar weken ophouden. Ze is gewoon een slechte speler.

De toneelstukjes van Jaap zijn soms grappig. Maar zonder aangever is ie nergens. Jaap is de meest intelligente maar doet als met toestemming. Niks geen spontaniteit.

Het geneuk van Brian en Amanda is het enige wat zij tweetjes nog kunnen brengen. Zij hoeven niet te spelen. De winnaar lijkt al bekend.

Blijf gewoon thuis Huub... DGK is dood... ga niet mee ten onder. Flens gebruikt je alleen voor de PP.
Ze gaat uithuilen bij de mensen die haar maanden lang hebben getreiterd en praat alleen maar slecht over de persoon die haar maanden heeft gesteund (en zij Huub ook natuurlijk)

Lieke wil duidelijk niet meer met Huub samenwerken . Kan ze lekker met haar beste nieuwe vriendin en diens pooier spelen.

Heb je nu veel lol met haar? niet echt.
pi_55292851
Lieke kickte op die groepsverkrachting van in juli jongstleden toen kreeg ze namelijk alle aandacht.

En nu ze weer geen aandacht dreigt te krijgen gaat ze Huub maar overal de schuld van geven.

En trut van de laagste rang van de menselijke maatschappij is Lieke.

Andere zijn in haar ogen altijd schuldig, maar zij doet natuurlijk nooit wat fout in haar ogen.

Ze moet maar eens gaan ondervinden wat de mensen buiten de kooi over der denken.

Het zal niet lang duren want Huub komt terug de kooi in vanavond en dan moet ze het psygisch maar eens behoorlijk zwaar gaan krijgen dat ze vanzelf de poort huilend uitloopt
  maandag 16 juni 2008 @ 13:06:41 #105
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_59429914
  maandag 16 juni 2008 @ 14:12:54 #106
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59431899
dit is fokking humor om dit terug te lezen.....jezus jullie zaten er wel in he jongens, dit was mijn slehtste periode in de kooi btw! thnx voor alle support...met terugwerkende kracht! liefs Huub
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_59432040
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:12 schreef Huubdgk het volgende:
dit is fokking humor om dit terug te lezen.....jezus jullie zaten er wel in he jongens, dit was mijn slehtste periode in de kooi btw! thnx voor alle support...met terugwerkende kracht! liefs Huub
Helaas kreeg je niks van deze informatie.Voor Jaap hadden we het ook gedaan,maar die deed net het verkeerde.
  maandag 16 juni 2008 @ 14:20:29 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59432103
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:18 schreef rooie3 het volgende:
Helaas kreeg je niks van deze informatie.Voor Jaap hadden we het ook gedaan,maar die deed net het verkeerde.
Alhoewel je er nu, in hindsight, over kunt twisten of dat wel zo verkeerd was.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59432231
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Alhoewel je er nu, in hindsight, over kunt twisten of dat wel zo verkeerd was.
Blijf erbij dat ze geen andere keus hadden,dan Jaap laten winnen.Maar Jaap deed niks tegen Brian en Amanda
  maandag 16 juni 2008 @ 16:44:58 #110
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_59436040
quote:
Op maandag 16 juni 2008 14:12 schreef Huubdgk het volgende:
Hoe kom je daar bij???
be nice or go away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')