Zo was ie de vorige keer ook. Zelfs met zijn stem probeert hij je (een vrouw) aan te raken. En die semi-indringende blik doet het ook erg goed.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:32 schreef Disana het volgende:
quote]Op dinsdag 11 december 2007 14:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
"Ga nog eens liggen, als je wilt" Brrrrrrrrrrrrr...
Lieke is een meisje dat graag goed haar best doet, vandaar. Toen Piet zei dat ze een visualisatie gingen doen, waren haar eerste woorden ook 'daar ben ik goed in'.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:36 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb wat moeite met hoe Lieke reageert op dat Reiki gedoe..zwaar ademen..beven..spugen..hoesten..dat komt echt niet door Reiki maar omdat Lieke er veel te intens in opgaat..net als die idioten bij Jomanda die dan hysterisch gaan gillen en op de grond gaan liggen shaken..
Precies, ze is waarschijnlijk nu weer aan het kotsen......oh nee, er komt niks uit zegt ze.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:36 schreef Katewalker het volgende:
Ik heb wat moeite met hoe Lieke reageert op dat Reiki gedoe..zwaar ademen..beven..spugen..hoesten..dat komt echt niet door Reiki maar omdat Lieke er veel te intens in opgaat..net als die idioten bij Jomanda die dan hysterisch gaan gillen en op de grond gaan liggen shaken..
he wakker worden !!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:36 schreef Katewalker het volgende:
'Kleffe Klaas'quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:44 schreef Disana het volgende:
Oh sorry, Piet heet Klaas. En ik maar 'Piet' schrijven.
Piet Piraat, Klaas Kajuit, Char Latan. Lood om oud ijzer.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:44 schreef Disana het volgende:
Oh sorry, Piet heet Klaas. En ik maar 'Piet' schrijven.
Goed begrepen, het is idd een manipulerend kutwijf.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:45 schreef Copycat het volgende:
Hoi!
Ik begrijp dat Flens een manipulerend kutwijf is?
Ja maar toch he, je zou gewoon vergeten dat zo'n spirituele man ook nog een aardse naam heeft.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Piet Piraat, Klaas Kajuit, Char Latan. Lood om oud ijzer.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Bullshit verkopende dertien-in-een-dozijn Klaas.
Voor haar keel misschien? Ach wat doet het ertoe, ze verzinnen het waar je bij staat. Volgende week, mag, maar dan wel weer voor meer entertainment zorgen hoor Piet en Sloof.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Lieke moet vooral blauw/ paarse vruchten gaan eten, lette even niet op waarom.
Volgende week komen ze weer
Luc is nogal kleurloos.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:47 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij zit Luc ook alweer langer daar dan gepland was.
Die gast loopt nu alweer een paar dagen in kleren van Brian rond...zal toch niet de bedoeling zijn geweest zeker.
Saliethee met honing is ook een wondermiddel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Lieke moet vooral blauw/ paarse vruchten gaan eten, lette even niet op waarom.
Wasda?quote:
Viel tegen hoor, Lieke is op een visuele reis geweest, niet zo boeiend.quote:
Een balletje waar ze de inhoud van wilden weten, José dacht dat het rijst was.quote:
+1quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:51 schreef Meganog het volgende:
Die al dagen opgewekte Brian begint me behoorlijk de keel uit te hangen.
komende zaterdagquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:54 schreef Varen het volgende:
Wanneer gaat Huub 8 uur naar huis?
Zaterdag en ik vraag me af of hij van plan is terug te komen. Hij wil iig eerst overleggen met Theo en Joris.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:54 schreef Varen het volgende:
Wanneer gaat Huub 8 uur naar huis?
Gaat het zo slecht met Huub, dat je die 8 uur door gestreept heb, of ben je geen Huub-fan?quote:
Die ruikt de overwinning, geef hem eens ongelijk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:51 schreef Meganog het volgende:
Die al dagen opgewekte Brian begint me behoorlijk de keel uit te hangen.
Ergens vind ik dat Huub de eer aan zichzelf moet houden en gewoon niet meer terug moet keren naar die kutkooi, maar aan de andere kant is dat ook weer een knieval richting Flens (je weet wel, dat manipulerende kutwijf) en helpt ie daarmee enkel Brian verder in het zadel.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zaterdag en ik vraag me af of hij van plan is terug te komen. Hij wil iig eerst overleggen met Theo en Joris.
Brian wordt dus nog steeds niet aangepakt, begrijp ikquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat Huub de eer aan zichzelf moet houden en gewoon niet meer terug moet keren naar die kutkooi, maar aan de andere kant is dat ook weer een knieval richting Flens (je weet wel, dat manipulerende kutwijf) en helpt ie daarmee enkel Brian verder in het zadel.
Maar aan weer een andere kant is Brian al lang in het zadel geholpen dus elke minuut langer daar een verspilde minuut.
Gaat niet heel goed met Huub nee. En ben niet echt een Huub fan...dus als ik heel eerlijk ben, mag hij van mij best wegblijven.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:58 schreef Varen het volgende:
[..]
Gaat het zo slecht met Huub, dat je die 8 uur door gestreept heb, of ben je geen Huub-fan?
Exact, ik begrijp het dilemma van Huub wel ik, zou ook niet zonder slag of stoot dat hok overhandigen aan Brian, wat Flens, dat manipulerende kutwijf, ook zegt.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat Huub de eer aan zichzelf moet houden en gewoon niet meer terug moet keren naar die kutkooi, maar aan de andere kant is dat ook weer een knieval richting Flens (je weet wel, dat manipulerende kutwijf) en helpt ie daarmee enkel Brian verder in het zadel.
Maar aan weer een andere kant is Brian al lang in het zadel geholpen dus elke minuut langer daar een verspilde minuut.
Waar ga je dan naar kijken.Naar een zittende Brian die om 11uur gaat slapen.Veel plezier dan met de streamsquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gaat niet heel goed met Huub nee. En ben niet echt een Huub fan...dus als ik heel eerlijk ben, mag hij van mij best wegblijven.
Ik hoop dat hij genoeg info krijgt tijdens die 8 uur om nog eens flink met modder te kunnen gaan gooien daarbinnen in het hok en dan lekker zijn 24 uur aan vraagt na Lieke en Jaap genoeg verteld te hebben om B&A het heel moeilijk te maken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sinds Luc's derde dag als gast-spelerquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:47 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij zit Luc ook alweer langer daar dan gepland was.
Die gast loopt nu alweer een paar dagen in kleren van Brian rond...
Daar hebben we VOL toch niet voor nodig, deze teksten worden hier dagelijks geschreven.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:06 schreef diedirk het volgende:
van VOL..helemaal mee eens!
Hij doet het heel tactisch, ik ben het wel met hem eens.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:09 schreef Disana het volgende:
Huub is wel erg voorzichtig... het liefst zou hij zeggen dat hij die reiki maar onzin vindt.
Ik niet. Hij heeft het zwaar genoeg te verduren gehad van die meid met haar machtsstrijd. Laat hem gewoon zichzelf blijven, zij denkt toch ook alleen maar aan zichzelf? Het gaat er op deze manier echt op lijken dat Lieke een speciaal zwak poppetje in De Kooi is dat je met alle egards moet behandelen... en dat zie ik dus niet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:11 schreef 2live het volgende:
[..]
Hij doet het heel tactisch, ik ben het wel met hem eens.
Die Huub....quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:12 schreef Disana het volgende:
Huub gelooft wel dat dat 'hele chakra en toestanden' geen kwestie van geloven is, maar iets dat er is.
Blijf toch jezelf, Huub.
Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat ik het ook maar een twijfelachtig gebeuren vind dat Reiki.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik niet. Hij heeft het zwaar genoeg te verduren gehad van die meid met haar machtsstrijd. Laat hem gewoon zichzelf blijven, zij denkt toch ook alleen maar aan zichzelf? Het gaat er op deze manier echt op lijken dat Lieke een speciaal zwak poppetje in De Kooi is dat je met alle egards moet behandelen... en dat zie ik dus niet.
lachen joh....moet kunnen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:17 schreef beequeen het volgende:
Ik verklaar Brian hierbij officieel tot dorpsgek, wat een dwaas met zijn gitaar.
Sorry, dan begreep ik je verkeerd.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:17 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat ik het ook maar een twijfelachtig gebeuren vind dat Reiki.
Huub is er heel kritisch over en daar kan ik me wel in vinden.
En overigens ook in wat jij zegt.
ik zie het precies hetzelfdequote:Op dinsdag 11 december 2007 15:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lachen om Brian....ehmmmm.quote:
Moet je de COS eens terug kijken toen Huub er niet meer was.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:18 schreef Desii het volgende:
[..]
ik zie het precies hetzelfde
Maar streams zonder Huub, zal wel enorm saai worden.
Keep your friends close but your enemies even closer?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
Waarom gaat Lieke nu weer bij Selène zitten? Dat is net zo'n manipulerend kutwijf als Flens.
kweet ut... heb heel die shit live meegemaakt.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:20 schreef 2live het volgende:
[..]
Moet je de COS eens terug kijken toen Huub er niet meer was.Streams waren niet meer te harden.
TOP idee!quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:31 schreef akveor het volgende:
Huub heeft binnenkort z'n 8 uur... Ik heb een topic aangemaakt waar we wat spelinfo kunnen verzamelen voor Huub. Wie weet leest ie het.
HUUB/JORIS LEES DIT! Spelinfo voor Huub.
Of iedereen is aan het nadenken over spelinfo voor Huub, voor in de link van Akveor, hoe is het eigenlijk met Lieke, is ze alweer zo ziek van de reiki of valt het mee?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:52 schreef Copycat het volgende:
Iedereen is slaap gevallen?
Jij hebt iig met je tong uit je mond zitten typen, zo te lezen!quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:59 schreef kahaarin het volgende:
Of iedereen is aan het nadenken over spelinfo voor Huub, voor in de link van Akveor
Ach, hij hoeft alleen een keer Amanda de tent door te rossen en hij krijgt het wel weer voor elkaar, dat heeft ze er vast wel voor over.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil haar vriendinnen op de dag van haar verjaardag, het hokje doet daar moeilijk over volgens Amanda.
B: Niks mee te maken, je moet niet overal mee instemmen, ze komen gewoon.
Zo dan Flens, manipulerend kutwijf, je hoort het.
Ik denk in dit geval eerlijk gezegd niet dat het hokje moeilijk doet, maar dat die vriendinnen helemaal niet willen komen. Net als haar familieleden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil haar vriendinnen op de dag van haar verjaardag, het hokje doet daar moeilijk over volgens Amanda.
B: Niks mee te maken, je moet niet overal mee instemmen, ze komen gewoon.
Zo dan Flens, manipulerend kutwijf, je hoort het.
Máár ... dat betekent natuurlijk niet dat Flens geen manipulerend kutwijf isquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:02 schreef Copycat het volgende:
Ik denk in dit geval eerlijk gezegd niet dat het hokje moeilijk doet, maar dat die vriendinnen helemaal niet willen komen. Net als haar familieleden.
Nou, ik heb niet eens streams maar hoe het er daar aan toe gaat vind ik tenenkrommend, belachelijk hoe St. Brian en Dellie alles gedaan krijgen en op een voetstuk gezet worden......quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt iig met je tong uit je mond zitten typen, zo te lezen!
Zagen we op haar half jaar dag,na weken smeken had ze er uiteindelijk twee gevondenquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk in dit geval eerlijk gezegd niet dat het hokje moeilijk doet, maar dat die vriendinnen helemaal niet willen komen. Net als haar familieleden.
Moest enorm hoesten en slikken. Na 3x te hebben gekotst, gaat het echt stukken beter!quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu je het zegt: de vorige keer was iedereen ook ineens vertrokken na Piet Piraat.
Niets om je voor te schamen! Juist mooi,. die bevlogenheid!quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:03 schreef kahaarin het volgende:
Nou, ik heb niet eens streams maar hoe het er daar aan toe gaat vind ik tenenkrommend, belachelijk hoe St. Brian en Dellie alles gedaan krijgen en op een voetstuk gezet worden......![]()
Ik vind dat Huub wel een beetje hulp mag hebben.
Dat zou ook nog kunnen, Cementa en Solans staan nooit echt te springen, Deborah zit vast aan haar eigen wifebeater , Danielle is volgens mij altijd stoned ( zeker als Amanda haar belt), Mamanda hoef ik niks over te zeggen en Nena ook niet. Wie blijft er dan nog over?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien die verslaafde broer van haar vader?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:06 schreef beequeen het volgende:
Wie blijft er dan nog over?
ik krijg er zo de balen van het hokje op de schop het gaat niet eerlijk dat begrijp ik wel maar dit is zo gemeen ik denk dat de kerstman het hokje maar eens moet bezoeken en er is goed doorheen rammenquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij genoeg info krijgt tijdens die 8 uur om nog eens flink met modder te kunnen gaan gooien daarbinnen in het hok en dan lekker zijn 24 uur aan vraagt na Lieke en Jaap genoeg verteld te hebben om B&A het heel moeilijk te maken.
Het is duidelijk dat Huub niet mag winnen dus dan kan hij wel er voor zorgen dat Brian en Amanda het echt moeten gaan verdienen.
Mooi. Ik zit mezelf nog steeds af te vragen waarom ik een lieveheerstbeestje als transportdier had; ik viel er steeds af.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Moest enorm hoesten en slikken. Na 3x te hebben gekotst, gaat het echt stukken beter!
Stelletje boerenquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:01 schreef akveor het volgende:
OT
Vind ik tijdens m'n speurtocht naar interessante filmpjes voor het topic: HUUB/JORIS LEES DIT! Spelinfo voor Huub.
nog een filmpje van het optreden in Drachten.
http://www.youtube.com/watch?v=7wLTgLkbzmk
Wedden dat er binnenkort een stemming de villa binnenkomt wie er mee mag naar een optreden?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Waar heeft Amanda het nu weer over? Ze heeft haar stemming nog niet gehad en wil nu wel eens met Brian mee naar een optreden, Jaap mocht ook zomaar mee. Ik zeg niks.![]()
[ afbeelding ]
Heb je het al gegoogled, daar is vast wel iets over terug te vinden? Of je bent gewoon tegen zinloos geweld.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Ik zit mezelf nog steeds af te vragen waarom ik een lieveheerstbeestje als transportdier had; ik viel er steeds af.
En wedden dat achter eist dat iedereen 'm aan Amanda geeft.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:16 schreef 2live het volgende:
Wedden dat er binnenkort een stemming de villa binnenkomt wie er mee mag naar een optreden?
Och, een paar rake gedichten en surprises zal ook wel genoeg stof tot nadenken zijn, wie heeft er nog meer zin om iets te sturen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:08 schreef Oma1 het volgende:
[..]
ik krijg er zo de balen van het hokje op de schop het gaat niet eerlijk dat begrijp ik wel maar dit is zo gemeen ik denk dat de kerstman het hokje maar eens moet bezoeken en er is goed doorheen rammen
Ik vind het mooiquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:31 schreef akveor het volgende:
Huub heeft binnenkort z'n 8 uur... Ik heb een topic aangemaakt waar we wat spelinfo kunnen verzamelen voor Huub. Wie weet leest ie het.
HUUB/JORIS LEES DIT! Spelinfo voor Huub.
Zo, kopje koffie gemaakt, ben weer kalm!quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen! Juist mooi,. die bevlogenheid!
Ga heen zeg! Die kut-Amanda heeft helemaal niets te goed.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:20 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij bedoeld ze dat uitje wat ze nog te goed heeft. (dus zeg, wat voor Brian tennis was)
Hallo, heeft die snol nog niet genoeg uitjes gehad, genoeg is genoeg zeg.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:20 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij bedoeld ze dat uitje wat ze nog te goed heeft. (dus zeg, wat voor Brian tennis was)
Ik weet het niet meer joh... ik ben bang dat ik contact zal moeten opnemen met Klaas om hieruit te komen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je het al gegoogled, daar is vast wel iets over terug te vinden? Of je bent gewoon tegen zinloos geweld.
Ze mocht toch naar die opening met Brian?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ga heen zeg! Die kut-Amanda heeft helemaal niets te goed.
ik ga het weekend aan de slagquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Och, een paar rake gedichten en surprises zal ook wel genoeg stof tot nadenken zijn, wie heeft er nog meer zin om iets te sturen?
Ik zou zeggen, neem contact met hem op.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer joh... ik ben bang dat ik contact zal moeten opnemen met Klaas om hieruit te komen.
En tegen zinloos geweld ben ik niet, dus als iemand die tafel met Amanda en Brian omver wil flikkeren, sta ik erachter.
Officieel vandaag maar de FEBO heeft de 4 dagen dat hij "vakantie" had in mindering gebracht dus in dit geval zaterdag.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:24 schreef ToughLove het volgende:
Waneer zit Huub er nou precies 1 jaar in?
Ik was er al eerder geweest maar nu zag ik het licht. Ook ik ga 'mij inzetten tot heeling van moeder aarde en haar bewoners ....!!!'quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, neem contact met hem op.
http://www.ruachbaraka.nl/klaas_bosscher.htm
En wat die tafel betreft, Huub heeft mijn zegen.
En niemand die haar daar even op wijst. Zo blijft ze een verwend kutmokkel natuurlijkquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze mocht toch naar die opening met Brian?
Dat zal al wel weer weg zijn gelekt uit het vergiet dat haar geheugen is.....
wou dat ik het bedacht had steengoedquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:17 schreef beequeen het volgende:
Ik verklaar Brian hierbij officieel tot dorpsgek, wat een dwaas met zijn gitaar.
Die redeneert toch naar zichzelf toe, geen zalf aan te strijken, misschien kan Lieke haar daar op wijzen maar dan zal Selene er wel op springen, om haar te pakken moet je het Brian moeilijk maken, alleen jammer dat zij dan de klappen kan opvangen, maar ja, ze wil zelf niet zien hoe het echt zit dus kan ze daar maar op 1manier achter komen, als hij echt iets ergs doet dus.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
En niemand die haar daar even op wijst. Zo blijft ze een verwend kutmokkel natuurlijk
Nog echter, GVDquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die redeneert toch naar zichzelf toe, geen zalf aan te strijken, misschien kan Lieke haar daar op wijzen maar dan zal Selene er wel op springen, om haar te pakken moet je het Brian moeilijk maken, alleen jammer dat zij dan de klappen kan opvangen, maar ja, ze wil zelf niet zien hoe het echt zit dus kan ze daar maar op 1manier achter komen, als hij echt iets ergs doet dus.
Wanneer stopt dat golven eens en mag iemand anders dat eens gaan doen??!!!!quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hallo, heeft die snol nog niet genoeg uitjes gehad, genoeg is genoeg zeg.![]()
merk er niets van!! Is Flens dat manipulerende Kutwijf al ontslagen ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nog echter, GVD![]()
<-- er zit echt nog wel wat liefde in me, hoor
quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nog echter, GVD![]()
<-- er zit echt nog wel wat liefde in me, hoor
Ik bewaar dat allemaal voor 1 iemand in het bijzonderquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:38 schreef petraa het volgende:
[..]
merk er niets van!! Is Flens dat manipulerende Kutwijf al ontslagen ?
Thanx, hij staat ook in mijn favo's.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:45 schreef Copycat het volgende:
Beequeen: Snow's Informer nu op 3FM!
quote:Brian en Amanda besluiten te gaan genieten van een heleboel kunstmatige UV-stralen. De zonnebank blijkt een uitstekende plek om dit verlangen te vervullen en dus liggen de twee al snel gezellig naast elkaar in de kapsalon. Nu Huub en Lieke alweer uit elkaar zijn, mogen we concluderen dat Brian en Amanda toch het meest succesvolle stelletje ooit uit De Gouden Kooi vormen. Of worden we binnenkort verrast met nieuwe koppels..?
Kweenie hoor maar ze liggen er al een uur onder, lijkt me niet echt gezond.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:54 schreef rooie3 het volgende:
Wat zal je bruin worden als je op je zij gaat liggen.Dat bejaarde en knettergekke stel wil gewoon slapen.Kom op Flens maan ze effe tot actie.Ben je toch zo goed in.
#care?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kweenie hoor maar ze liggen er al een uur onder, lijkt me niet echt gezond.
"Het meest succesvolle stelletje", als het niet zo droevig was lig je toch in een deuk.quote:
Toch zie je dat bij ál die shows waarin mensen een tijd dicht op elkaars huid zitten. Er wordt wat afgeknuffeld, omarmd, ge-aaid, getroost, door haren gekroeld etc. Blijkbaar gaan mensen dat doen, in zo'n situatie. Om een veilig gevoel te geven en nemen, wellicht..quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:51 schreef Disana het volgende:
Lieke gaat niet gewoon bij Selene zitten, Lieke schuift haar stoel bovenop Selene en gaat dán zitten.
Echt een fijne aanblik, zo'n betrokken aandachtige meid.
Nee, dat doet Flens selectief, manen tot iets..quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:54 schreef rooie3 het volgende:
Wat zal je bruin worden als je op je zij gaat liggen.Dat bejaarde en knettergekke stel wil gewoon slapen.Kom op Flens maan ze effe tot actie.Ben je toch zo goed in.
Hoezo, ze doucht toch?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:09 schreef Kinga het volgende:
Wat zou dat onderhand voor vettige zooi zijn onder die pruik van Amanda...
Stom was ik vergeten.Had ik al verteld dat ik Flens niet mag.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, dat doet Flens selectief, manen tot iets..
Nee, vertel eens?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Stom was ik vergeten.Had ik al verteld dat ik Flens niet mag.![]()
Dat gefoezel zou ik ook niet willen aanschouwen, zijn ze nu aan het sporten of hoeven de kindjes van god niet?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:09 schreef T-lex het volgende:
Die Carlos net....komt tie de kapsalon binnen om B&A te roepen, met z'n hand voor z'n ogen.
Die klootzak van een Brian zat Lieke even geleden nog uit te maken voor pichiri en weet wat niet meer.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef riri het volgende:
Bij mij verdwenen die bloemen meteen in de prullenbak
Nou IID.... maar die domem muts nneemt ze gewoon aan ipv een statement te maken.... ze is speltechnisch zo verschrikkelijk dom. Denkt ze nou werkelijk dat Brian en Amnda haar er ooit in zullen laten. En dan nog.... ik zou het een vernedering vinden mocht haar verblijf afhangen van Brian en Amanda.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef riri het volgende:
Bij mij verdwenen die bloemen meteen in de prullenbak
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef akveor het volgende:
Bos bloemen voor Lieke van Brian, Amanda en Luc is gearriveerd.
[ afbeelding ]
Gaat er dan nog geen lichtje branden bij Lieke?
\___/quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:21 schreef mazaru het volgende:
RUUHUUUUDDDDD IK HEB JE TEILTJE WEER NODIG
[ afbeelding ]
In het manipulatieve kuthokje.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:22 schreef mazaru het volgende:
Waar is het enige mens in die kooi gebleven?
Zei Brian dat?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:23 schreef KimiK het volgende:
B al touwtje springend: 'Brian en Amanda in de finale'![]()
![]()
KutFlens
De teiltjes zijn niet aan te slepen hier, waar zijn Ruud en Mokum?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:23 schreef KimiK het volgende:
B al touwtje springend: 'Brian en Amanda in de finale'![]()
![]()
KutFlens
Liess heeft er 1 gefröbelt!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
De teiltjes zijn niet aan te slepen hier, waar zijn Ruud en Mokum?
Dank je, maar ik heb het al over mijn keyboard gedaanquote:
Ja, das eh, stom.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je, maar ik heb het al over mijn keyboard gedaan
Balen voor je zeg! Spettert zeker wel met typenquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je, maar ik heb het al over mijn keyboard gedaan
Verassingen ipv veRRasingenquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:12 schreef mazaru het volgende:
Het gaat steeds beter met de gouden kooi
Op de vierde plaats bij de zoekopdrachten van 2007 met Google![]()
[ afbeelding ]
Ze bereiden ons voor op streams zonder Lieke en Huub, iig zonder Huub. Hij is van de hele dag misschien een uur op de streams te zien geweest. Met dank aan die manipulatieve KutFlens.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:28 schreef Kinga het volgende:
Zijn ze achter nu bezig met een soort van Amanda en Brian zijn lief-campagne? Om ze voor de tv kijkers in een goed daglicht te zetten?
Ik begin te vermoeden dat hij en Selene worden gegijzeld totdat er wat nachtelijke sexcapades zijn geweest!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:29 schreef riri het volgende:
LUC......Jij kan beter zelf naar huis gaan lul!!!!!!
Zijn ze al weken mee bezig... TV kijkers worden gewoon keihard gemanipuleerd.... Brian nar de 25% in de PP. Immers de gemanipuleerde 17% van Dennis moet toch ergens naar toe?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:28 schreef Kinga het volgende:
Zijn ze achter nu bezig met een soort van Amanda en Brian zijn lief-campagne? Om ze voor de tv kijkers in een goed daglicht te zetten?
Lieke en Huub liggen in elk geval niet elke avond om 23.00 zenderloos in bed.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:25 schreef maril het volgende:
Ik lees wat bij maar kan mij iemand concreet uitleggen wat Lieke en Huub nu meer in de kooi doen als Amanda en Brain? en werkt die vrouw van het hokje 24 uur per dag?
ah, ze kan eindelijk een kant opquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:30 schreef Flabberguest het volgende:
JAaaaaaaaaaaa Amanda kan de toneelhaak krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blootcafé Teasers gaat weer open
AMSTERDAM 'Blootcafé' Teasers aan het Damrak in Amsterdam gaat woensdagavond weer open. De uitbater van de horecazaak heeft het concept volgens de gemeente zodanig aangepast dat er geen erotisch getinte handelingen meer plaatsvinden.
Het café moest vorig jaar dicht omdat het erotisch getinte amusement volgens de gemeente niet langer paste in het bestemmingsplan van het Damrak.
Ook gaf het landelijk bureau Bibob, dat onderzoek doet naar malafide ondernemingspraktijken, een negatief advies over de horecagelegenheid.
bron
Zeg dat! Vooral als ik geirriteerd raak, en wat harder de toetsen instampquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:30 schreef KimiK het volgende:
[..]
Balen voor je zeg! Spettert zeker wel met typen
Flens heeft natuurlijk die bloemen gekocht.Hoop dat ze goed afgezet isquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die klootzak van een Brian zat Lieke even geleden nog uit te maken voor pichiri en weet wat niet meer.
Flens is een manipulatief kutwijf, Brian een manipulatieve kutvent.
Persoonlijk bezit, boete 100.000quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:36 schreef Donnie29 het volgende:
Zozo Selene praat slecht over Lieke.. ik hoop dat Huub die bloemen op de grond gooit en erop gaat stampen:-)
Uhhhh.... Slang?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:35 schreef Katewalker het volgende:
Selena: Ratel ratel ratel ratel ratel..
Misschien is het juist wel slim...net doen alsof ze erin gelooft...ze is echt niet gek hoor...Jaap vindt Lieke een slimme meid en dat heb ik hem nog van geen één vrouwelijke bewoner horen zeggenquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou IID.... maar die domem muts nneemt ze gewoon aan ipv een statement te maken.... ze is speltechnisch zo verschrikkelijk dom. Denkt ze nou werkelijk dat Brian en Amnda haar er ooit in zullen laten. En dan nog.... ik zou het een vernedering vinden mocht haar verblijf afhangen van Brian en Amanda.
Die bloemen zijn niet uit Selene's naam gegeven... alleen Brian, Amanda en Luc. Waarmee Luc z'n positie duidelijk heeft verraden.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:36 schreef Donnie29 het volgende:
Zozo Selene praat slecht over Lieke.. ik hoop dat Huub die bloemen op de grond gooit en erop gaat stampen:-)
quote:
En zij durft te zeggen dat Lieke egocentrisch is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:39 schreef mazaru het volgende:
Selena: Ik hou niet van mensen die alleen aan zichzelf denken.
Ik ben open en eerlijk
Ik hou altijd rekening met iedereen
Ik heb zo veel voor haar gedaan.
Ik heb een mes in mjin rug gekregen van Lieke
Ik heb ruzie met Huub gehad om haar
Ik ben zwaar teleurgesteld
Ik reageer niet voor niets zo
Ik vind haar egocentrisch
Ik hou niet van mensen die alleen maar over ik ik ik spreken
Maar ze praten wel onder de dekens, verder.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke en Huub liggen in elk geval niet elke avond om 23.00 zenderloos in bed.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeg dat! Vooral als ik geirriteerd raak, en wat harder de toetsen instamp
Ze spreken de hele dag over van alles,ook over het spel.Amanda en Brian doen dat alleen in bed met zender in nachtkastje.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:46 schreef maril het volgende:
[..]
Maar ze praten wel onder de dekens, verder.
Naast meer eten ook anders eten. Geen 10 koppen koffie met 2 scheppen suiker (=20 suikers per dag). De sauna op 40 graden om een toestand van koorts te simuleren, bij koorts gooit het lichaam extra veel afvalstoffen weg. En de 'arts' geeft medicijnen om het tekort aan dopamine op te heffen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
Huub terug van de wonderdokter ( geen idee wie dat is, Jaap was de eerste en nu moet Lieke).
Hij is iig blij en opgelucht, heeft iets te maken met celmembramenHet komt er op neer dat hij teveel energie verbruikt en ondervoed is. Meer eten en 1x per dag in de sauna.
Als ie optredens had was ie waarschijnlijk nooit daar geweest.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:45 schreef diedirk het volgende:
Wat doet die Luc daar eigenlijk elke keer?!
Een of andere nep rapper die nooit optredens heeft....
Alleen met de crap die bereid zijn om Brian en Amanda te helpen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Als ie optredens had was ie waarschijnlijk nooit daar geweest.
Flens zal wel iets hebben met crappy rappers/dichters
Wel grappig dat hij er lacherig over doet maar die pillen wel slikt blijkbaar, hij krijgt immers een nieuw pakket!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Naast meer eten ook anders eten. Geen 10 koppen koffie met 2 scheppen suiker (=20 suikers per dag). De sauna op 40 graden om een toestand van koorts te simuleren, bij koorts gooit het lichaam extra veel afvalstoffen weg. En de 'arts' geeft medicijnen om het tekort aan dopamine op te heffen.
Japio lacht nogal om al de pillen, hij krijgt ze zelf ook. Volgens hem hoofdzakelijk omdat de 'arts' zelf leverancier van dat spul is. Japio slikt nu voor 500 euro per maand, vanmorgen weer een pakket binnen gekregen.
Daar hebben wij toch geen ruk aan?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:46 schreef maril het volgende:
[..]
Maar ze praten wel onder de dekens, verder.
Japio maakt graag mensen en dingen belachelijk ..... een soort pose van hem en hij denkt dat het grappig is.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wel grappig dat hij er lacherig over doet maar die pillen wel slikt blijkbaar, hij krijgt immers een nieuw pakket!
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio maakt graag mensen en dingen belachelijk ..... een soort pose van hem en hij denkt dat het grappig is.
quote:hetty (Vandaag om 17:48:06) Reageren
Nowlive Vip
joris de broer van huub is vanavond te zien bij de TV makelaar om half 9 op rtl4
sorry ff offtopic
Toen moest ik effe hard lachenquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:02 schreef mazaru het volgende:
Voor de DoB fans
Nonsens, de laatste tijd is het toch helemaal niet zo gewelddadig?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:02 schreef mazaru het volgende:
Van Nowlive:
"Dreams of Beauty" neemt morgen afscheid in de villa
Veertien maanden waren zij het gezicht in de Gouden Kooi. “Dreams of Beauty”, als het ging om het stylen van de bewoners. Morgen, 12 december, zal er een groot feest voor de mensen van DoB georganiseerd worden in de villa en dat zal via de streams te volgen zijn. DoB heeft besloten te vertrekken naar aanleiding van het aanhoudende fysieke geweld in de villa. Volgens DoB zelf ,zal het afscheid op 12 december in de villa erg spectaculair worden. Voor de DoB fans zal het morgen dus een leuke streamdag worden wanneer DoB nog één keer zijn intrede zal doen.
Dat filmpje in de vorige cos laat zien dat Huub en Lieke hebben uitgesproken nooit tegen elkaar te gaan spelen, ik denk dat ze daar nu voor worden gestraft, ook al omdat Lieke niet naar kamp B&A wilde overlopen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:05 schreef Mika25 het volgende:
Heb ik iets gemist? Selene "mag" geen vrienden meer met Lieke zijn? Dus ik neem aan dat Lieke voor Huub&Jaap gekozen heeft?
Ow, soorry, ik had begrepen woensdag uitslag!quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:13 schreef ericahysterica het volgende:
gezien de overweldigende reactie op mijn post ga ik er vanuit dat er nog niets bekend is over de poll en dat het blijkbaar nog niet bekend is wat er op het programma staat vanavond
Was die al begonnen dan? Vanwege de manipulatieve berichtgeving op VV kom ik daar weinig.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:13 schreef ericahysterica het volgende:
gezien de overweldigende reactie op mijn post ga ik er vanuit dat er nog niets bekend is over de poll en dat het blijkbaar nog niet bekend is wat er op het programma staat vanavond
Dan zul je toch helaas gaan zien dat Lieke dat gaat tegenhoudenquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:16 schreef riri het volgende:
Huub en Jaap willen zometeen met Lieke gaan praten over wat Selene doet....als ze dan met Lieke hebben gesproken willen ze samen Selene er mee confronteren....
Zo....uitroken die Selene daar....
Hopelijk kalm en rustig, onderbouwd en niet beschuldigend, dan moet het goed komen, heeft 1 van de 2 (J&H) gehoord wat Selene allemaal tegen Luc heeft gezegd?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:16 schreef riri het volgende:
Huub en Jaap willen zometeen met Lieke gaan praten over wat Selene doet....als ze dan met Lieke hebben gesproken willen ze samen Selene er mee confronteren....
Ik kan niet wachten, afbranden die stookdoos. Wat voegt ze nu toe aan het programma.....hangen op de bank, stoken en zeiken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:16 schreef riri het volgende:
Nee de steun van het hokje is voor Brian.Die Flens heeft het al druk genoeg met die twee asocialen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
Ik luister naar een rustige en realistische Huub. Hij mist motivatie, krijgt niet veel steun van het hokje maar dat verwacht hij ook niet, dat moet hij zelf invullen. Huub wil niet weg maar overweegt het wel, geld is toch niet alles en hij is er van overtuigd dat het niet al te moeilijk is een baan te vinden.
En dan is Lieke haar eerste en enige vriendin in de villa weer kwijt dus...?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:16 schreef riri het volgende:
(Op de wijs van hij weet niet hoe)quote:
Dank!quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hier, een emmer
| |
| |
| |
| |
| |
|_________|
Het is het idee dat telt!quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:05 schreef mazaru het volgende:
Nog iets van Nowlife:
[..]
joris de broer van huub is vanavond te zien bij de TV makelaar om half 9 op rtl4
Was wrs om Brian een tv moment te gunnen, er is verder niet meer over gesproken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:48 schreef blomst het volgende:
Ik las hier over een briljant plan tussen Jaap en Brian. is daar nog over gesproken?
Simpel, hef Huub zijn alcohol verbod/limiet totaal op.. rest gaat vanzelf.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:37 schreef miesy het volgende:
ik ben benieuwd wat flensbitch volgende plan is als ze merkt dat ze via de gastspeelsters
LH&J niet uit elkaar kan krijgen. wat dan te doen om brian winnaar te maken.
er moeten toch mensen uit.
``quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:37 schreef diedirk het volgende:
[..]
En dan is Lieke haar eerste en enige vriendin in de villa weer kwijt dus...?
Wel zielig voor Lieke hoor..weer uitlaatklep van haar weg...
nee volgens mij hebben ze nog niet gepraat dus dat heb je nog tegoedquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is het idee dat telt!![]()
Hebben H,J&L al met Selene gepraat?
Of zijn H&J nog met L aan het praten?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee volgens mij hebben ze nog niet gepraat dus dat heb je nog tegoed
ik ben fan van brianquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:39 schreef mazaru het volgende:
Selena: Ik hou niet van mensen die alleen aan zichzelf denken.
Ik ben open en eerlijk
Ik hou altijd rekening met iedereen
Ik heb zo veel voor haar gedaan.
Ik heb een mes in mjin rug gekregen van Lieke
Ik heb ruzie met Huub gehad om haar
Ik ben zwaar teleurgesteld
Ik reageer niet voor niets zo
Ik vind haar egocentrisch
Ik hou niet van mensen die alleen maar over ik ik ik spreken
De bloemen zijn van Huub, lief toch?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:02 schreef rooie3 het volgende:
Weer bloemen voor Lieke.Goed idee dan denkt ze dat ze op de goede weg zit en gaat nog meer zeuren.
maarrrrrr ik hou wel van Flens dat is net zo n manipulerend kutwijf als ikquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:03 schreef ericahysterica het volgende:
ik hou niet van badspullen voor mijn verjaardag
ik hou niet van mensen die mij niet uit laten praten
ik hou niet van de febo omdat ik geen nieuwe kleren krijg
ik hou niet van lieke omdat ze niets speciaals voor mij organiseerde
ik hou niet van debby want die gaf mij badspullen
Oh dat had ik niet mee gekregen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
De bloemen zijn van Huub, lief toch?
Ik hou niet van vlees maar wel van kip en sucadelapjes. Ook van Flens, dat manipulerende kutwijf waar ik op lijk.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:03 schreef ericahysterica het volgende:
ik hou niet van badspullen voor mijn verjaardag
ik hou niet van mensen die mij niet uit laten praten
ik hou niet van de febo omdat ik geen nieuwe kleren krijg
ik hou niet van lieke omdat ze niets speciaals voor mij organiseerde
ik hou niet van debby want die gaf mij badspullen
Hoop het en daarna op naar Flensquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
ik hoop wel dat lieke zo terugkomt. Dan kunnen ze lekker dat manilulatieve kutwijf bashen
Geeft toch niet en je hebt gelijk hoor. Dit stimuleert haar alleen maar meer. Ik wacht op het gesprek van Jaap en Huub met Selène, kijken wat Lieke gaat doen, verdedigen of afvallen.quote:
Selene is geen echte vriendin...ze speelt een vals spelletjequote:Op dinsdag 11 december 2007 18:37 schreef diedirk het volgende:
[..]
Ik heb ze de laatste 2 weken niet of nauwlijks over het spel gehoord ging alleen over gekrenkte ego's.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze spreken de hele dag over van alles,ook over het spel.Amanda en Brian doen dat alleen in bed met zender in nachtkastje.
Exakt.quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar hebben wij toch geen ruk aan?
Wat over die handbag.Hij lachte er weer als een dorpsgek bij.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:20 schreef My_ het volgende:
Wat Brian net zei klonk wel gemeend! Dat had ik nooit van Brian verwacht!
alhoewel ik me kapot geergerd heb aan Lieke vind ik het ook bijna een soort van zieligquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:37 schreef diedirk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |