Nog zo'n briljante moment uit het spel jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:36 schreef Devrim_ het volgende:
Beste 'moment': Cpt. Price die "Soap“ McTavish een wapen toeschuift CoD4
Of de infrared/nightmode mode, dat je die kerk bestookt met je planeguns!quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nog zo'n briljante moment uit het spel ja![]()
AC-130 Gun Shipquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:49 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Of de infrared/nightmode mode, dat je die kerk bestookt met je planeguns!
Hearts of Iron 2: Spel uit 2005, en je wilt een uitbreiding, ow booster pack zelfs maar, van 5 euro GOTY2007 maken......quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:57 schreef Retuobak het volgende:
Conclusie:
Game of the Year 2007: Hearts of Iron 2: Doomsday - Armageddon
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:10 schreef Markofnikoff het volgende:
[..]
Hearts of Iron 2: Spel uit 2005, en je wilt een uitbreiding, ow booster pack zelfs maar, van 5 euro GOTY2007 maken......
Je probeert, retro over te komen of zo?
Atari is een uitgever voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:29 schreef GekkeMat het volgende:
Beste developer: Atari
Wat doet deze nominatie dan in het PC-topicquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:38 schreef Markster360 het volgende:
Meeste frustratie: Gears of war, pc bezitters meer content dan ik (en andere x360ers)
Wij hebben een behoorlijke overlapquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:32 schreef ElmarO het volgende:
Meest originele game: Portal
Gaafste setting: Rapture (Bioshock)
Meest verrassende game: Bioshock
Beste mechanics / physics: Crysis
Beste graphics: CoD4, gewoon goed geoptimaliseerd. Mijn complimtenten.
Beste themesong: Portal end credits. Briljant gewoon.Heb hem gelukkig ook als MP3, dus mochten er liefhebbers zijn. Ik hoor het graag.
Beste soundtrack: Half-Life Episode 2
Beste verhaal: Bioshock
Best online game: Enemy Territory: QW
Meeste frustratie: Crysis op Medium draaien.
Beste nieuwe franchise: Supreme Commander
Beste 'moment': Combine Hunter Ambush en Strider Battle in Half-Life Episode 2.
Grootste teleurstelling: SimCity Societies. Voldeed helaas toch aan mijn verwachtingen.
Beste developer: Valve
Game of the Year 2007: The Orange Box.
Klopt. Ik zat eerst een beetje de lijstjes door te lezen en die van jou kwam behoorlijk overeen met mijn eigen keuzes. Dus ik was lekker lui en ik kopieerde gewoon je lijstje.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wij hebben een behoorlijke overlap
V.
*kuch*quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat doet deze nominatie dan in het PC-topic
V.
Wat doe je hier danquote:Op woensdag 12 december 2007 21:26 schreef Markster360 het volgende:
[..]
Ik ben geen PC gamer dus heb mijne gebaseerd op de X360 versies.
Vandaar mijn vraag... voor de X-Box is een ander topic. Niet om je weg te jagen of zo, maar ik begrijp gewoon niet waarom je daar niet stemt. Ik gooi mijn stemmen voor de Orange Box en Bioshock toch ook niet daarquote:Op woensdag 12 december 2007 21:26 schreef Markster360 het volgende:
[..]
Ik ben geen PC gamer dus heb mijne gebaseerd op de X360 versies.
Eclipse hier.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:56 schreef Strolie75 het volgende:
Gezien de tijd die ik er aan heb besteed heb wordt mijn GOTY 2007, net als de voorafgaande jaren weer MS Office.
Pfffffffffff, is hetzelfde als de meerdere game modes van 1 game, UT3 single player en multiplayer bijvoorbeeld. Sorry jouw argument gaat niet op.quote:Op maandag 24 december 2007 03:44 schreef Marble het volgende:
Hoezo noemen sommigen hier de hele Orange Box als G(enkelvoud!)OTY? Dat is net zoiets als de Stanley Kubrick Collection dvd-set de "Film van het Jaar" noemen. Best wel een zwaktebod dus, geen keuzes durven maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |