Het leeft, het leeftquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet zo ongeduldig zeg, ik heb soms wat werk te doen
* Sm0keZ geeft diertjuh een blikje Red Bullquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Het leeft, het leeft![]()
![]()
Ik heb geduld genoeg. Ben alleen nu te moe om geduld te hebben
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:58 schreef Sm0keZ het volgende:
Ff bij vrienden langs, Austin Powers 3: Goldmember kijken
Dankje, maar dat heeft soms een averechts effect. Kan daar namelijk moe van wordenquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ geeft diertjuh een blikje Red Bull
hey pssst...ik weet dat je er bentquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat ik na m'n drukke werkdag doe, Zelda
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:21 schreef lynda het volgende:
Was gvd pas om half 8 thuis..
- KUT KLANT
- KUT STAGIAIRE
- KUT LUI
- GEWOON HELEMAAL KUTTTTTTTTTT
Word gezellig morgen op stage met 3 'gezellige' gesprekken!![]()
Okee, die humor is werkelijk té simpel. Maar juist daarom is het zo grappigquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Veel plezier alvast. Al ben je nog niet weg.
Austin powers nooit zo leuk gevonden eigenlijk.
Ik heb haar al naar Emiel Ratelband doorverwezen. Morgen is ze weer zo ehm, 'gedreven', maar dan op de vrolijke manierquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
*adem in en adem uit* Rustig. Biertje?
Hoop het voor derquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb haar al naar Emiel Ratelband doorverwezen. Morgen is ze weer zo ehm, 'gedreven', maar dan op de vrolijke manier
Ik heb een beetje voor de tv gehangen en bijna in slaap gevallen op de bank.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:10 schreef Crazy-M het volgende:
was om 17:30 thuis :p
de avond doorgebracht met beetje luieren, en msnen :p
morgen weer een dag
Ah joh, het is het proberen waardquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hoop het voor der
Maar doorverwijzen naar emiel is nie zo slim. Denk niet dat het daardoor beter wordt.
o valt mee danquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb een beetje voor de tv gehangen en bijna in slaap gevallen op de bank.
Tot morgen Smokiequote:Op dinsdag 11 december 2007 22:15 schreef Sm0keZ het volgende:![]()
[..]
Ah joh, het is het proberen waard![]()
* Sm0keZ zet "DJ Noisekick - Future of Pain" nog even veeeel te hard op voor ie naar huis gaat
Zal de beveiliging leuk vinden... hehehe
Tot morgen allemaal!
tot morgequote:
Ben je zo actief, of lijkt het maar zo???quote:Op woensdag 12 december 2007 07:30 schreef Crazy-M het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODMORNING FOK!
het is zoquote:Op woensdag 12 december 2007 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben je zo actief, of lijkt het maar zo???
Ik mag toch hopen van niet...quote:Op woensdag 12 december 2007 07:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben je zo actief, of lijkt het maar zo???
Dit laatste zin kan een inkoppertje zijn hequote:Op woensdag 12 december 2007 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het is zo
zit deze week heerlijk in mn vel sinds een aantal weken :d
lijk net een hyper actief kut kind nu
Het was bij mij thuis +3.3quote:Op woensdag 12 december 2007 07:56 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge!!
godverdomme het is -4 buiten
lekker fris tochquote:Op woensdag 12 december 2007 07:56 schreef WhiteLightning het volgende:
mogge!!
godverdomme het is -4 buiten
Of ik nou lekker in mijn vel zit of niet, het is gewoon nog te vroeg om actief te zijn ...quote:Op woensdag 12 december 2007 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
het is zo
zit deze week heerlijk in mn vel sinds een aantal weken :d
lijk net een hyper actief kut kind nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |