zeg ik post al sinds der begin der delen. het is een vast onderdeel van dit topic langzamerhand!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb ook een prima plek maar tijdens werk vind ik het gewoon wat te ver gaan
Denk ook niet dat jou baas er blij mee zou zijn
Ik vind het wel weer eens rooktijd
Je hapt zo lekker en je voelt je wel aangesprokenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zeg jij begint erover!! wie de bal kaatst kan hem terug verwachten natuurlijk. je moet ook kunnen incasseren
sorry ben nogal gevoelig op dit moment.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Je hapt zo lekker en je voelt je wel aangesproken
Ik incaseer genoeg, maar dan hoef ik hem nog niet grappig te vinden
ja sorry lyndaquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:49 schreef Crazy-M het volgende:
lynda en WL, gaan we nu weer leif doen tegen elkaar ?
zijn we ook. collectiefquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:55 schreef Crazy-M het volgende:
@WL:
WTF. Je moet via je werk toch verzekerd zijn ? :s
Dan zoek je maar lekkere andere uitlaapklep ipv eerst frustie te gaan doen en dan een poging doen om mij af te zeiken kom je niet ver meequote:Op dinsdag 11 december 2007 14:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry ben nogal gevoelig op dit moment.
die mongolen hier bij mn werk, komen even met de mededeling dat iedereen vanaf 2008 niet verzekert is, en dat we een nieuwe moeten zoeken.
niet moeten, Mogenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:57 schreef lynda het volgende:
[..]
Dan zoek je maar lekkere andere uitlaapklep ipv eerst frustie te gaan doen en dan een poging doen om mij af te zeiken kom je niet ver mee
En euh.. nieuwe verzekering zoeken is 1 dag werk en klaar.. Moet elk normaal persoon doen.
neem de snelstequote:Op dinsdag 11 december 2007 15:06 schreef Sgele het volgende:
Dames, heren, even snel een vraagje.
Ik mag van m'n baas een nieuwe Laptop uitkiezen...en ik heb een ubergeile Dell gezien, 1,5 GHZ Dual Core, of 2GHZ Dual Core...is dat te verwaarlozen? Die snelheid bedoel ik
Nee, dat is niet te verwaarlozen in de meeste gevallen. Geef anders even typenummers van de processors, daar kunnen we weer mee.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:06 schreef Sgele het volgende:
Dames, heren, even snel een vraagje.
Ik mag van m'n baas een nieuwe Laptop uitkiezen...en ik heb een ubergeile Dell gezien, 1,5 GHZ Dual Core, of 2GHZ Dual Core...is dat te verwaarlozen? Die snelheid bedoel ik
dat snap ik..maar dan ligt ie boven het budget waar ik 'm voor uit kan kiezen :| of ik moet naar een standard intel videokaartje gaan...quote:
mja inderdaad moeilijk gevan dan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
dat snap ik..maar dan ligt ie boven het budget waar ik 'm voor uit kan kiezen :| of ik moet naar een standard intel videokaartje gaan...
ik heb nu 17 inch,quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:10 schreef Sgele het volgende:
Ik wil geen 17 inch notebook meer
http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/xpsnb_m1330?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs
* WhiteLightning wil ooit een alienware laptopquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb nu 17 inch,
wil ik ook niet meer, geef mij nog maar stap groter
mzzl Dylan!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:52 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, ben je klaar mee![]()
@Iedereen, ik ga naar huis
Dan is het toch geen laptop meer, maar een mobiele desktop vervangerquote:Op dinsdag 11 december 2007 15:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb nu 17 inch,
wil ik ook niet meer, geef mij nog maar stap groter
Amenquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Dat Droxz een van de weinige mannen hier is zonder frustratie's zegt wel genoeg denk![]()
Ik heb er serieus geen problemen mee maar heb ook nog collega's en baas om me heen zitten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |