quote:
sorryquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je caps hangt...
Nu werkt je punt niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:14 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Toen ik met JP meereed waren we geloof ik in twee en half uur thuis maar dat ga je niet redden. Ik denk nml. niet dat je Peugeot de 200 haalt
Toen Kevin meereed deden ze er ruim zes uur over. De moraal van het verhaal is dan ook om Kevin vooral thuis te laten
quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
Je jat de auto van ursel zonder dat ie het merkt, plant daar de boom in, brengt de boom in je woonkamer, rijdt de auto voorzichtig terug, je ziet alleen een bromfietser over het hoofd en beschadigd zo zijn auto. Je parkeert netjes de auto op de plek terug en koopt een paar "locals" om, om jouw eigen verhaal als waarheid te beschouwen.
dat had het dus een paar weken geleden kunnen zijn
Correct, ik zie dan wel weer rare vervoegingen van werkwoorden! Vreemd allemaal.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:18 schreef staticdata het volgende:
dus als ik mijn capslock niet gebruikt zie je en geen hoofdletters en geen punt
En dat je zelf in de zeik wordt genomen lees je maar snel overheenquote:
ik snapt dit helemaalt niet meerd!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Correct, ik zie dan wel weer rare vervoegingen van werkwoorden! Vreemd allemaal.
Heeft ie van jou geleerd denk ikquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
En dat je zelf in de zeik wordt genomen lees je maar snel overheen
ja op een achterbank kun je ook veel doenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En dat je zelf in de zeik wordt genomen lees je maar snel overheen
He murpquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:00 schreef murp het volgende:
waarom kunnen jullie niet eens een mooie OP maken?
tvp
hoe laat is het morgenavond dan en hebben we al een server?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:02 schreef FJD het volgende:
[..]
He murpSpeel je morgenavond mee met CoD?
De OP is IJs z'n schuldHij mag dan wel onze knuffel-neger zijn maar hij is zo lui als de neten
Geen ideequote:Op dinsdag 11 december 2007 14:04 schreef murp het volgende:
hoe laat is het morgenavond dan en hebben we al een server?
Ik vind het alleen kut dat op X-fire ik niemand herken op zijn/haar fok usernaamquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Geen ideeIk ben er zo rond een uurtje of 7 a 8 wel. Server moeten we maar een beetje opzoeken, een eigen server lijkt er niet echt in te zitten.
Je gaat naar de buurtsuper, tieft je tas in een wagentje en voila!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:11 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Homo's ik heb een reistas met wieltjes nodig, omdat ik een slappe lul ben. Heeft iemand een tip om die ergens goedkoop te halen?
Met een beetje geluk staat er zelfs nog een kerstboom in!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:15 schreef RudyCarell het volgende:
Je gaat naar de buurtsuper, tieft je tas in een wagentje en voila!
In jou geval niet he?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:18 schreef FJD het volgende:
[..]
Met een beetje geluk staat er zelfs nog een kerstboom in!
quote:
Roflmaoquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je gaat naar de buurtsuper, tieft je tas in een wagentje en voila!
Zeker weten et een tuincentrum was en niet rudy's verborgen groen genot kamerquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb hier dus een kerstboom met kluit en emmer maar goed daar moet nog aarde bij. Dus ik op Google zoeken naar het dichtstbijzijnde tuincentrum, dat was hiero op de Brinckhorst; 5 minuutjes fietsen.
Dus ik wil de deur van die toko opendoen, word ik stijl achtergeslagen door een wietrookpluimMan, 5 minuutjes naar binnen voor een zak aarde en ik ben voor drie weken stoned
Toch een heel ander soort tuincentrum dan ik van te voren dacht.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:13 schreef murp het volgende:
marktplaats?
gevonden
http://link.marktplaats.nl/129820782
Ik heb de Xbox 360 versie daarvan ingevuldquote:
Volgens mij bedoelt hij dat we een nieuw topic hebbenquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb de Xbox 360 versie daarvan ingevuld
Deze?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:11 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
jeej heb me koffer met wieltjes![]()
Was dat dan...quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:52 schreef Ollie_Williams het volgende:
Ik dacht dat het over Breath of Fire zou gaan toen ik op dit topic klikte.
Ik doe voor jou volgende keer wel een Jumpstyle TTquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kut OP
Kut TT
Krijg ik net gewoon te horen dat ik morgen om 9:00 in Utrecht moet om een presentatie te geven
Kut werk, kunnen ze dat niet even wat beter plannen
Nu moet ik weer langer werken om alles voor te bereiden, moet morgen vroeg op en heb weer minder tijd om mijn examen te leren
Ben nu toch wel heel benieuwd naar me loonstrookje van januari
Ah da's lievquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik doe voor jou volgende keer wel een Jumpstyle TT
quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ah da's liev![]()
niet dat ik van jumpen hou, maar het gebaar is goed
welke tietenquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:46 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Was dat dan...
Hmm is een spelletje.
http://en.wikipedia.org/wiki/Breath_of_Fire
Doe mij dan maar weer gewoon tieten
Babetime: Susan Ward
Heel ff tieten kijken en dan weer leren, nog maar 400 pagina's![]()
Ik zal eens even kijken of de Sint zin heeft in een jumpende Pietquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:07 schreef Mr_Baus het volgende:
Kom op zeg hee! Een Jumpende Frank!
Daar houdt toch iedereen van? Dat is topvermaak!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |