ik denk dat topic mits een aantal strenge regels van de mods zeker nog verder kan gaanquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:55 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar het gaat nergens meer over nu.
Zoals ik al zei...ik vermaak me verder met deze soap
Heb je wel een fok!raadsman in de arm genomen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:47 schreef irchulp het volgende:
[..]
Ik heb in de pol fb gevraagd of een mod zich kan buigen over dit topic.
Ik wil je vragen om tot die tijd je rustig te houden(ga wandelen, fietsen of je rechterhand gebruiken) en in alle rust de uitspraak van de mod afwachten.
dit is laatste wat ik er nu nog over zeg.
Dus je wil een klein-België creëren met twee verschillende regeringen, een Noord-Limburgse en een Zuid-Limburgsequote:Op vrijdag 14 december 2007 11:35 schreef irchulp het volgende:
[..]
noord en zuid Limburg hebben het zelfde probleem als de Vlaanderen en de walen.
nee gewoon een groot limburgquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:16 schreef Falco het volgende:
[..]
Dus je wil een klein-België creëren met twee verschillende regeringen, een Noord-Limburgse en een Zuid-Limburgse? Waarom worden vooroordelen over domme Limburgers toch altijd bevestigd
hoe weet je dat hij rechtshandig is? misschien is hij wel linkshandig!quote:Op vrijdag 14 december 2007 12:47 schreef irchulp het volgende:
[..]
Ik heb in de pol fb gevraagd of een mod zich kan buigen over dit topic.
Ik wil je vragen om tot die tijd je rustig te houden(ga wandelen, fietsen of je rechterhand gebruiken) en in alle rust de uitspraak van de mod afwachten.
dit is laatste wat ik er nu nog over zeg.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:44 schreef Buschetta het volgende:
DS4 en irchulp Ik heb me gebogen over de zaak en ben tot de conclusie gekomen dat er bepaalde zaken in dit topic nader moeten worden bekeken. Ik stel dus ook voor om een zitting te houden in de Fok! raadzaal www.rechtspraak.fok.nl dan kunnen we even de puntjes op de i zetten en bepalen hoe lang jullie bans gaan duren. Ook zullen jullie natuurlijk worden veroordeeld om Danny's huis schoon te maken en z'n tuin te schoffelen een aantal uren alvorens jullie weer berichten mogen posten.
Gelieve mij een PM te sturen.
In afwachting van uw reactie,
S.Buschetta
de surfende rechter.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:44 schreef Buschetta het volgende:
DS4 en irchulp Ik heb me gebogen over de zaak en ben tot de conclusie gekomen dat er bepaalde zaken in dit topic nader moeten worden bekeken. Ik stel dus ook voor om een zitting te houden in de Fok! raadzaal www.rechtspraak.fok.nl dan kunnen we even de puntjes op de i zetten en bepalen hoe lang jullie bans gaan duren. Ook zullen jullie natuurlijk worden veroordeeld om Danny's huis schoon te maken en z'n tuin te schoffelen een aantal uren alvorens jullie weer berichten mogen posten.
Gelieve mij een PM te sturen.
In afwachting van uw reactie,
S.Buschetta
de surfende rechter.
Nee, ik haalde een mooi zege van Roda JC op AC Milan aan in de kwartfinale van de Europa Cup, om aan te geven dat Roda in het verleden vaker Europees ook goed heeft meegedaan en dat ze bij een FC Limburg dan niet alleen maar concessies te hoeven doen.quote:Op vrijdag 14 december 2007 10:39 schreef DS4 het volgende:
Dit is toch vreemd. Nu pleit je ineens voor het samengaan met daarbij mede als motief dat je het in Europa leuk gaat doen.
Jawel, maar mijn voorkeur heeft sowieso een Groot Limburg. En als dat kan, doordat Nederland en Vlaanderen samen opgaan in Dietsland, vind ik dat ook al goed.quote:En je begrijpt neem ik aan wel dat het niveau van de clubs in de eredivisie hard zal dalen, want een beetje voetballer wil niet in zo'n competitie meedraaien (en er zal ook minder geld zijn).
Zoals ik al eerder schreef: heb je wel eens nagedacht over de consequenties?
De kans dat limburg zal samengaan met (een deel van) Vlaanderen is non-existent. Vlamingen zitten niet op (een stukje) Nederland te wachten. En gelijk hebben ze.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:20 schreef Perico het volgende:
Jawel, maar mijn voorkeur heeft sowieso een Groot Limburg. En als dat kan, doordat Nederland en Vlaanderen samen opgaan in Dietsland, vind ik dat ook al goed.
Dit riekt naar wel de lusten, niet de lasten.quote:Maar je ziet nu al aan de voetbalteams van Schotland, Wales, Noord-Ierland e.d. dat voetbalbonden binnen de UEFA niet synchroon hoeven te lopen met natiestaten.
Het is niet ondenkbaar dat de Schotse toppers zullen meedoen in de Premier League, binnen afzienbare tijd.
Prima. Gé Reinders heeft er in de jaren '80 al een passend partijlied voor geschreven.quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:32 schreef irchulp het volgende:
is het al bekend of we de l.o.b moeten gaan oprichten???
Vrij vertaald: "inhoudelijk heb ik toch niets te melden".quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:11 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik laat me maar even niet provoceren door DS4
Nee, de juiste vertaling is 'ik laat me geen ban aansmeren'.quote:Op vrijdag 14 december 2007 19:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vrij vertaald: "inhoudelijk heb ik toch niets te melden".
Eh, volgens mij zitten er nu disproportioneel veel ministers met Limburgse roots(Verhagen, Eurlings, Van der Hoeven) in het kabinet. Nederland heeft inderdaad geen districtenstelsel. Maar er staan toch genoeg kandidaten uit Limburg op de verschillende verkiezingslijsten? Kijk maar naar hoe ver ons aller Geertje het heeft geschopt.quote:Op donderdag 13 december 2007 17:09 schreef ultra_ivo het volgende:
Volgens jou moet ik dus de oppermacht van Holland accepteren en mag ik daar niks over zeggen. Dat soort suggesties heb ik eerder gehoord. Van iemand die later onvrijwillig in Den Haag terechtgekomen is.
Wie heeft er ooit een ban gekregen voor inhoudelijk argumenten?quote:Op vrijdag 14 december 2007 20:31 schreef ultra_ivo het volgende:
Nee, de juiste vertaling is 'ik laat me geen ban aansmeren'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |