Daar heb ik vorig jaar ook 50 euro ofzo voor moeten betalenquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
0(en de voorgaande 23 jaar van mn leven ook niet trouwens)
Met de auto probeer ik me aan de snelheid te houden, ik heb licht op mn fiets, maar fiets wel altijd door rood
Jaar is nog niet om maar loopt wel ten eindequote:Op dinsdag 11 december 2007 12:38 schreef D.Licious het volgende:
Heb er eentje gehad, was iets van ¤ 20,- geloof ik. Niet betaald want hij is geseponeerd, dus per saldo kom ik op ¤ 0,-. Maar aangezien het jaar nog niet om is ga ik nog niet te hard juichen...
Dat heb ik ook besloten toen ik het vorig jaar bij elkaar opteldequote:Op dinsdag 11 december 2007 12:42 schreef DroogDok het volgende:
tussen de 250 en 300 euro
Waarvan 2 flinke boetes bij dezelfde flitspaal, kan mezelf wel voor de kop slaan.
Ben me sindsdien wel netjes aan de snelheid gaan houden, ik spek de staatkas niet meer met snelheidsbelasting.
Je praat alsof het jaar al voorbij isquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:30 schreef eer-ik het volgende:
Ik had vorig jaar ongeveer 1300 euro
Dit jaar maar wat zuniger aan gaan rijden, nu 1 boete binnengekregen, bedrag staat op 80 euro dit jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |