quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:20 schreef Soempie het volgende:
Als ik een avondje ga poolen ben ik zo 20 euro kwijt.1 euro per potje en drinken.
![]()
Welke regels hebben jullie geschrapt?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:21 schreef Soempie het volgende:
En die bekers heb ik vorig jaar nog gezien.
Is dat niet normaal?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eigenlijk wil ik al de hele dag (vanaf het moment dat ik uit bed ben) eigenlijk weer terug naar bed, slecht he
Ik heb het niet elke dagquote:
Echt licht kan ik het ook niet meer noemen buitenquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Er hangen hier nu van die gave dreigende wolken, bijna zwart
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:19 schreef B.ertha het volgende:
Oja, en ik ging shampoo en een warme trui kopen, maar die kon ik nergens vinden. Dus nu heb ik , shampoo, een pyjama, 2 truitjes en een jurkje![]()
Al een paar keer gedaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:24 schreef Soempie het volgende:
Gaan jullie weleens samen winkelen, Sheep en B.?
Ging dat goed?quote:
Dat schiet ook niet op natuurlijk, zo blijf ik maar bezig met opwarmen als je het koud hebtquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:19 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb zo'n spierpijn in mijn kuiten, van gisteren
Vanmorgen voelde ik het een beetje, nu heb ik het idee dat ik alle spieren gescheurd heb
Oja, en ik ging shampoo en een warme trui kopen, maar die kon ik nergens vinden. Dus nu heb ik , shampoo, een pyjama, 2 truitjes en een jurkje![]()
Vind je het erg?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:28 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat schiet ook niet op natuurlijk, zo blijf ik maar bezig met opwarmen als je het koud hebt
We hebben al gewinkeld. Toen we terug naar de auto liepen zei hij opeens: 'we hebben op de mannen manier gewinkeld!'quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben al gewinkeld. Toen we terug naar de auto liepen zei hij opeens: 'we hebben op de mannen manier gewinkeld!'![]()
Ik: 'zo winkel ik altijd'![]()
Hij: 'trouw met me!'![]()
Ja, vastquote:Maargoed, morgen ga ik niks over Wiebel zeggen hier.![]()
Ik vroeg me gewoon af hoe het bij jullie ging, bij andere stelletjes.
Oh...quote:
Je grijpt elke gelegenheid aan die er is hequote:Op dinsdag 11 december 2007 17:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dit brengt me in verleiding voor een powernap...
Leve het eerste acceptabele alternatief kopen!quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
We hebben al gewinkeld. Toen we terug naar de auto liepen zei hij opeens: 'we hebben op de mannen manier gewinkeld!'![]()
Ik: 'zo winkel ik altijd'![]()
Hij: 'trouw met me!'![]()
Maargoed, morgen ga ik niks over Wiebel zeggen hier.![]()
Ik vroeg me gewoon af hoe het bij jullie ging, bij andere stelletjes.
Werk je nog steeds bij de slagerquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:45 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga
Eten en dan werkoverleg voor kerst. Eens zien hoe kapot ik ga gaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hoera voor datquote:
Eh, 17? Er zijn toch 21 Bond films?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kon dat maarIk slaap gewoon altijd veel te weinig.
En nu zijn de James Bond Ultimate Editions dik goedkoop bij cd-wow... dus ik wil ze kopen... maar stiekem is 17×3,50 nog best veel geld
Schoolfeest+gala of schoolfeest=gala?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:52 schreef Nesle het volgende:
zoooo
knetter, even een stressweekend achter de rug zeg. heb me kapot gelezen om alles op tijd af te krijgen!
verslagje hier, betoogje daar.
nu lekker relaxen en zaterdag schoolfeest+gala
Ja nouja, het grootste schoolfeest van het jaar, gala dusquote:Op dinsdag 11 december 2007 19:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Schoolfeest+gala of schoolfeest=gala?
quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Werk je nog steeds bij de slagerJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |