abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58698710
Als ik in speedfan kijk zie ik temp1 57 graden temp2 57 graden.
HD1 48 graden, CORE0 en CORE1 50 graden.
Wat die temp1 en temp2 dan is, misschien gpu want ik heb geen sensor in mn kast.
In ieder geval het is echt niet andersom.
De pc van mschol werd wellicht 90 graden de cpu 50.
De cpu werd echt geen 90 graden dan zou ie nu kapot zijn.
pi_58698718
90 Graden voor een gpu is niet abnormaal overigens, tijdens het gamen of net erna.
pi_58698727
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 07:19 schreef ScarFace- het volgende:
Als ik in speedfan kijk zie ik temp1 57 graden temp2 57 graden.
HD1 48 graden, CORE0 en CORE1 50 graden.
Wat die temp1 en temp2 dan is, misschien gpu want ik heb geen sensor in mn kast.
In ieder geval het is echt niet andersom.
De pc van mschol werd wellicht 90 graden de cpu 50.
De cpu werd echt geen 90 graden dan zou ie nu kapot zijn.
als je dat zegt heb je geen ervaring met athlon XP's
ik kan/kon speedfan prima uitlezen en ook de sensor is/was goed...
dus das echt het probleem niet...
de AMD athlon xp's zijn heethoofden en kunnen 90 graden gewoon hebben, al vond ik het te warm en klikte ik em wel gewoon uit
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_58701001
Wacht nog steeds op COD 4
  vrijdag 16 mei 2008 @ 10:43:51 #245
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58701306
Ik wacht op mijn vakantiegeld zodat ik een nieuwe bak kan samenstellen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 16 mei 2008 @ 11:10:20 #246
136 V.
Like tears in rain...
pi_58701909
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 10:30 schreef Ulreazj het volgende:
Wacht nog steeds op COD 4
Als je hem krijgt, niet alleen de MP gaan spelen. De SP heeft echt een aantal briljante momenten Alleen al de intro na de eerste missie op zee. Of de al veel genoemde Sniper-missie

Wat een sfeer...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_58702956
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 11:10 schreef Verbal het volgende:

[..]

Als je hem krijgt, niet alleen de MP gaan spelen. De SP heeft echt een aantal briljante momenten Alleen al de intro na de eerste missie op zee. Of de al veel genoemde Sniper-missie

Wat een sfeer...

V.
de sniper missie nabij pripyat is idd geweldig...
maar het wel jammer dat je vaak toch rekening moet houden met je squad leden... ik werk liever in m'n eentje
pi_58703208
quote:

[..]

Wat een sfeer...

V.
Ben ik dan echt de enige die Call Of Duty 4 op basis van de demo niet zo heel bijzonder vond. Of bied de demo geen goede indruk van het volledige spel?
pi_58703862
quote:

[..]

Wat een sfeer...

V.
Ik heb de SP al 2x uitgespeeld. Alleen op niet legale versie. Nu komt de echte versie eraan voor de MP.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:40:11 #250
136 V.
Like tears in rain...
pi_58703928
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:10 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ben ik dan echt de enige die Call Of Duty 4 op basis van de demo niet zo heel bijzonder vond. Of bied de demo geen goede indruk van het volledige spel?
Ik vond die demo-missie veel te hectisch en heb die niet eens uitgespeeld. Uiteindelijk toch maar het spel besteld, en ik vond het fantastisch. In die campagne is de missie uit de demo toch meer passend, los vond ik hem veel te druk.

Maar als je in het verhaal zit is het er gewoon een coherent deel van.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_58705759
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 07:24 schreef mschol het volgende:

[..]

als je dat zegt heb je geen ervaring met athlon XP's
ik kan/kon speedfan prima uitlezen en ook de sensor is/was goed...
dus das echt het probleem niet...
de AMD athlon xp's zijn heethoofden en kunnen 90 graden gewoon hebben, al vond ik het te warm en klikte ik em wel gewoon uit
Je spreekt jezelf nu wel tegen.
Ze kunnen het hebben maar voor de zekerheid toch maar uitgedaan...
90 Graden
pi_58706449
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 14:04 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf nu wel tegen.
Ze kunnen het hebben maar voor de zekerheid toch maar uitgedaan...
90 Graden
ze kunnen het hebben ja..(systeem draaide gewoon stabiel) maar het zal niet super goed voor ze zijn, dus voor de zekerheid uitgezet..
das geen tegenspreken hoor, das meer om te zorgen dat het niet nog harder omhoog ging (de temperatuur)
pi_58709394
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:40 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik vond die demo-missie veel te hectisch en heb die niet eens uitgespeeld. Uiteindelijk toch maar het spel besteld, en ik vond het fantastisch. In die campagne is de missie uit de demo toch meer passend, los vond ik hem veel te druk.

Maar als je in het verhaal zit is het er gewoon een coherent deel van.

V.
Misschien dat ik hem dan toch nog een keer uit de bak vis.
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 10:43 schreef Elegy het volgende:
Ik wacht op mijn vakantiegeld zodat ik een nieuwe bak kan samenstellen
In juni komen er weer nieuwe videokaarten uit. Dus zo heel erg hoeft dat niet te zijn.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 17:10:03 #254
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_58709419
Ik heb gelukkig geen aids
  vrijdag 16 mei 2008 @ 17:17:41 #255
136 V.
Like tears in rain...
pi_58709565
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 17:10 schreef RickoKun het volgende:
Ook al niet? Waar moet het heen met de wereld?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 17:25:01 #256
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_58709700
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 17:17 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ook al niet? Waar moet het heen met de wereld?

V.
ACh kom niet haten, ik heb alle chemtrails naar afrika verplaatst
pi_58710443
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 17:10 schreef RickoKun het volgende:
Hmm, ebola ?

Tevens, nog iemand die gaat TFT 2 gaat doen vanaaf ?
  vrijdag 16 mei 2008 @ 18:40:24 #258
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_58710998
Ik heb net weer es wat Crysis gespeeld, spel is raar. Na verloop van tijd kakt mn performance in, als ik dan even iets verander aan mn graphic-options en weer terug naar de game ga loopt ie weer soepel. Spel draait nu bestwel ok op 1680x1050 met alles op medium, beter dan ik had verwacht (alleen dus af en toe wat geheugen flushen ofzo, grafische kaart zal wel vollopen...)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 22 mei 2008 @ 20:29:16 #259
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58833484
Kijk eerst eens de nieuwe zero punctuation over painkiller. Kijk dan op de steam storefront bij de zes featured games, en de caption bij de painkiller screen.

Ik moest hard lachen.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_58833995
Nou, sinds maandag dus COD4 online gedaan. Valt best wel tegen eigenlijk. Ik speel maar niet in mappen met meer dan 22-24man, en dan gewoon team deathmatch. Alles boven dat aantal is gewoon spawn-kill-spawn of nadefeest.

Zolang het in 22-24mappen zijn, is het wel leuk, maar niet spectaculair. Ik vind het voor een lan veel mooier met vrienden.
pi_58838258
hmm net UT3 geprobeerd.. gaat als een trein op 1280x1024, max detail..
alleen na een bepaalde tijd stopt alles.. en gaat een paar seconden later weer verder alsof er niks is gebeurd... dit gebeurd vaker in 1 match..
  vrijdag 23 mei 2008 @ 17:53:05 #262
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_58861694
Ik ben weer even helemaal in TF2.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_58875034
Ik nog steeds.
  zaterdag 24 mei 2008 @ 13:39:51 #264
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_58876387
Ik ben weer helemaal aan de STALKERbozzy
  maandag 26 mei 2008 @ 15:41:53 #265
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58920862
Hmm, mijn vakantiegeld is gestort en het wordt (na dik vier(!) jaar) eigenlijk wel weer tijd voor een upgrade. Ik weet alleen niet wat.
Daarbij wil ik ook beginnen met mijn motorrijbewijs dus om nou al het geld aan een pc uit te geven vind ik zonde.

Ik zat te denken aan het volgende:
* Mobo met X38 chipset
* Pentium E8400 cpu
* Ati X3870
* 4gig ram
* Windows Vista Premium (ja, gewoon origineel)
* 1tb Samsung Spinpoint hd

Kast en voeding ben ik nog niet over uit. Geluidskaart heb ik nog (Audigy 2 zs) evenals tobo (G15), muis(MX-510) en monitor (Iiyama 481-s)

Iemand tips, do's/don'ts? Kan ik beter een X48 chipset nemen, gezien de benchmarks etc. maakt dat weinig uit. Videokaart vind ik ook moeilijk, een 3870 of een 3870X2. In elk geval wel een Ati, dat moet van mezelf Of moet ik wachten totdat de nieuwe kaarten verschijnen? Heb er namelijk niet zo heel veel geduld meer voor.

Games die ik speel:
* Hellgate London
* Guild Wars
* Unreal Tourney series
* Lord of the Rings online
* Stalker
* CoD series (deel 4 wil ik pas aanschaffen ná een nieuwe pc)
* Half Life en aanverwanten
* World in Conflict
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 26 mei 2008 @ 16:08:19 #266
136 V.
Like tears in rain...
pi_58921368
CoD4, nog steeds. Ga toch ook weer TF2 in, binnenkort, denk ik.

Stalker... nog geen 20 dollar via Steam. Doen? Wil nog effe een leuke SP doen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 26 mei 2008 @ 16:36:21 #267
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_58921876
Stalker moet je liggen. Een vriend van me is er helemaal weg van, ik probeerde het laatst eens en ik snapte er geen klap van. Ik stond in het kamp waar je het spel begint, liep een beetje rond om te kijken wat ik precies moest doen en toen ging ik opeens dood van de straling.

Tweede poging ging ik niet dood door straling, kreeg ik een missie om iets op te halen, kom ik in een vuurgevecht met wat bandits, had ik ze na veel moeite dood was de missie bugged en kon ik dat stomme voorwerp nergens vinden.

Toen was ik wel klaar met dat spel. Zeker omdat ik de graphics er nogal beroerd vond uitzien, alsof ik in een spel uit eind jaren 90 was beland.

Als je dan toch 20 dollar wilt uitgeven koop Vampire the masquerade: Bloodlines.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_58922634
quote:
Op maandag 26 mei 2008 15:41 schreef Elegy het volgende:
Hmm, mijn vakantiegeld is gestort en het wordt (na dik vier(!) jaar) eigenlijk wel weer tijd voor een upgrade. Ik weet alleen niet wat.
Daarbij wil ik ook beginnen met mijn motorrijbewijs dus om nou al het geld aan een pc uit te geven vind ik zonde.

Ik zat te denken aan het volgende:
* Mobo met X38 chipset
* Pentium E8400 cpu
* Ati X3870
* 4gig ram
* Windows Vista Premium (ja, gewoon origineel)
* 1tb Samsung Spinpoint hd

Kast en voeding ben ik nog niet over uit. Geluidskaart heb ik nog (Audigy 2 zs) evenals tobo (G15), muis(MX-510) en monitor (Iiyama 481-s)

Iemand tips, do's/don'ts? Kan ik beter een X48 chipset nemen, gezien de benchmarks etc. maakt dat weinig uit. Videokaart vind ik ook moeilijk, een 3870 of een 3870X2. In elk geval wel een Ati, dat moet van mezelf Of moet ik wachten totdat de nieuwe kaarten verschijnen? Heb er namelijk niet zo heel veel geduld meer voor.

Games die ik speel:
* Hellgate London
* Guild Wars
* Unreal Tourney series
* Lord of the Rings online
* Stalker
* CoD series (deel 4 wil ik pas aanschaffen ná een nieuwe pc)
* Half Life en aanverwanten
* World in Conflict
Zelf heb ik een P35 chipset voor bij mijn E8400. En dat bevalt ook goed, dus ik zou goed kijken naar de verschillen tussen de chipsets en kijken of die voor jou de moeite waard zijn. De X48 is voorlopig nog wel wat duurder, dus wat mij betreft zou die in ieder geval afvallen.

De nieuwste Radeons worden als het goed is half juni in ieder geval op papier gelanceerd. Of je daarop wilt wachten is aan jou. Qua videokaart zou ik op het moment gaan voor een 3870. De X2 wordt nog niet altijd goed benut en daardoor maakt het niet altijd veel verschil. Als het wel goed werkt heb je aan de X2 een goede kaart.

Qua voeding zou ik in ieder geval gaan voor één met op zijn minst 80% rendement. Qua kast hangt het ook af van je smaak, dus daar kan ik je niet zo heel veel advies over geven. Al maakt Antec/AOpen wel goede kasten.

Met betrekking tot je RAM moet je sowieso gaan voor DDR2. DDR3 is zijn geld op het moment absoluut niet waard.
  maandag 26 mei 2008 @ 17:52:40 #269
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_58923204
quote:
Op maandag 26 mei 2008 16:36 schreef ethiraseth het volgende:
Stalker moet je liggen. Een vriend van me is er helemaal weg van, ik probeerde het laatst eens en ik snapte er geen klap van. Ik stond in het kamp waar je het spel begint, liep een beetje rond om te kijken wat ik precies moest doen en toen ging ik opeens dood van de straling.

Tweede poging ging ik niet dood door straling, kreeg ik een missie om iets op te halen, kom ik in een vuurgevecht met wat bandits, had ik ze na veel moeite dood was de missie bugged en kon ik dat stomme voorwerp nergens vinden.

Toen was ik wel klaar met dat spel. Zeker omdat ik de graphics er nogal beroerd vond uitzien, alsof ik in een spel uit eind jaren 90 was beland.

Als je dan toch 20 dollar wilt uitgeven koop Vampire the masquerade: Bloodlines.
Niet mee eens, graphics zijn wel degelijk goed mits je alles op zijn hoogst kan zetten. Je begint RECHT voor iemand die je missies geeft en zelfs ook nog aangeeft dat ie met je wil praten.
Ten tweede moet je ook niet in bestraalde gebieden rondlopen, ik snap ook niet hoe je dat voor elkaar krijgt want je wordt vantevoren met behulp van een geiger teller achtig geluidje al gewaarschuwd als je door een bestraald gebied heen loopt.

Ik moet wel toegeven dat in het begin het nog wel moeilijk kan zijn om npc's uit te schakelen, aangezien je met een pauper pistooltje begint. (echter zijn er vantevoren ook moeilijkheidsgraden voor mensen die niet zo goed zijn met richten) Als je wat verder komt en je pikt wat betere soorten armor en geweren/mitrailleurs/pistolen op, dan begint het een stuk makkelijker te worden.

Er zijn haast geen bugs áls je gaat patchen, je download meteen eerst de 1.005 patch, waarna je de 1.005 --> 1.006 patch gaat downloaden en installeren. (gamershell is wel een goede site om patches te downen)

MAAR ook moet ik zeggen dat Vampire the Masquerade: Bloodlines een goed spel is, graphics zjin naar mijn inzien wat slechter maar dat komt omdat het ook ietwat ouder is. Neemt niet weg dat het een heel goed spel is met een duister sfeertje! Ook bij Vampire MOET je patchen, anders crash je en heb je veel bugs!
  maandag 26 mei 2008 @ 19:59:18 #270
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58925662
quote:
Op maandag 26 mei 2008 17:19 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Zelf heb ik een P35 chipset voor bij mijn E8400. En dat bevalt ook goed, dus ik zou goed kijken naar de verschillen tussen de chipsets en kijken of die voor jou de moeite waard zijn. De X48 is voorlopig nog wel wat duurder, dus wat mij betreft zou die in ieder geval afvallen.

De nieuwste Radeons worden als het goed is half juni in ieder geval op papier gelanceerd. Of je daarop wilt wachten is aan jou. Qua videokaart zou ik op het moment gaan voor een 3870. De X2 wordt nog niet altijd goed benut en daardoor maakt het niet altijd veel verschil. Als het wel goed werkt heb je aan de X2 een goede kaart.

Qua voeding zou ik in ieder geval gaan voor één met op zijn minst 80% rendement. Qua kast hangt het ook af van je smaak, dus daar kan ik je niet zo heel veel advies over geven. Al maakt Antec/AOpen wel goede kasten.

Met betrekking tot je RAM moet je sowieso gaan voor DDR2. DDR3 is zijn geld op het moment absoluut niet waard.
Ik zit te twijfelen tussen de X38 en X48. Wil namelijk wel een beetje toekomst zijn voorbereid met 2x PCI 2.0 bus. Kan ik in elk geval weer een paar jaar vooruit. Dingen als raid, wifi en sound gebruik ik niet, wel vind ik het belangrijk dat er genoeg usb en s-ata poorten op zitten, gbit lanen een dual bios voor de veiligheid.
En dan nog welk merk. Asus, Gigabyte, MSI, DFI... keuzes keuzes...

Ook met de GPU's is het twijfelen. Ik denk dat het wel praktisch is om een tweedehands 3870 te kopen en als de nieuwe X2 kaarten komen dan daar eentje van aan te schaffen. Die komen toch pas in het najaar geloof ik.

De kast wordt denk ik een Coolermaster Stacker, de oude versie. Die is groot en er kan veel in. Bovendien is ie ook niet meer zo duur. Ik ga toch nooit meer naar lanparties dus het gewicht is ook geen punt. Nog mooier is de CM Cosmos maar die vind ik te duur.
De voeding wordt nog een hele klus om uit te zoeken, er zijn er zoveel en zoveel verschillende uitvoeringen... dat zal ik tzt nog wel even vragen hier

Jep, DDR2 was ik van plan idd. En als ik nou nog geld over ehb kan ik er natuurlijk net zo makkelijk 8 gig van maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')