als je dat zegt heb je geen ervaring met athlon XP'squote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:19 schreef ScarFace- het volgende:
Als ik in speedfan kijk zie ik temp1 57 graden temp2 57 graden.
HD1 48 graden, CORE0 en CORE1 50 graden.
Wat die temp1 en temp2 dan is, misschien gpu want ik heb geen sensor in mn kast.
In ieder geval het is echt niet andersom.
De pc van mschol werd wellicht 90 graden de cpu 50.
De cpu werd echt geen 90 graden dan zou ie nu kapot zijn.
Als je hem krijgt, niet alleen de MP gaan spelen. De SP heeft echt een aantal briljante momentenquote:
de sniper missie nabij pripyat is idd geweldig...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als je hem krijgt, niet alleen de MP gaan spelen. De SP heeft echt een aantal briljante momentenAlleen al de intro na de eerste missie op zee. Of de al veel genoemde Sniper-missie
Wat een sfeer...
V.
Ben ik dan echt de enige die Call Of Duty 4 op basis van de demo niet zo heel bijzonder vond.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als je hem krijgt, niet alleen de MP gaan spelen. De SP heeft echt een aantal briljante momentenAlleen al de intro na de eerste missie op zee. Of de al veel genoemde Sniper-missie
Wat een sfeer...
V.
Ik heb de SP al 2x uitgespeeld. Alleen op niet legale versie.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat een sfeer...
V.
Ik vond die demo-missie veel te hectisch en heb die niet eens uitgespeeld. Uiteindelijk toch maar het spel besteld, en ik vond het fantastisch. In die campagne is de missie uit de demo toch meer passend, los vond ik hem veel te druk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ben ik dan echt de enige die Call Of Duty 4 op basis van de demo niet zo heel bijzonder vond.Of bied de demo geen goede indruk van het volledige spel?
Je spreekt jezelf nu wel tegen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 07:24 schreef mschol het volgende:
[..]
als je dat zegt heb je geen ervaring met athlon XP's
ik kan/kon speedfan prima uitlezen en ook de sensor is/was goed...
dus das echt het probleem niet...
de AMD athlon xp's zijn heethoofden en kunnen 90 graden gewoon hebben, al vond ik het te warm en klikte ik em wel gewoon uit
ze kunnen het hebben ja..(systeem draaide gewoon stabiel) maar het zal niet super goed voor ze zijn, dus voor de zekerheid uitgezet..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:04 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf nu wel tegen.
Ze kunnen het hebben maar voor de zekerheid toch maar uitgedaan...
90 Graden
Misschien dat ik hem dan toch nog een keer uit de bak vis.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik vond die demo-missie veel te hectisch en heb die niet eens uitgespeeld. Uiteindelijk toch maar het spel besteld, en ik vond het fantastisch. In die campagne is de missie uit de demo toch meer passend, los vond ik hem veel te druk.
Maar als je in het verhaal zit is het er gewoon een coherent deel van.
V.
In juni komen er weer nieuwe videokaarten uit. Dus zo heel erg hoeft dat niet te zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:43 schreef Elegy het volgende:
Ik wacht op mijn vakantiegeld zodat ik een nieuwe bak kan samenstellen
Ook al niet? Waar moet het heen met de wereld?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:10 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb gelukkig geen aids
ACh kom niet haten, ik heb alle chemtrails naar afrika verplaatstquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ook al niet? Waar moet het heen met de wereld?
V.
Zelf heb ik een P35 chipset voor bij mijn E8400. En dat bevalt ook goed, dus ik zou goed kijken naar de verschillen tussen de chipsets en kijken of die voor jou de moeite waard zijn. De X48 is voorlopig nog wel wat duurder, dus wat mij betreft zou die in ieder geval afvallen.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:41 schreef Elegy het volgende:
Hmm, mijn vakantiegeld is gestort en het wordt (na dik vier(!) jaar) eigenlijk wel weer tijd voor een upgrade. Ik weet alleen niet wat.
Daarbij wil ik ook beginnen met mijn motorrijbewijs dus om nou al het geld aan een pc uit te geven vind ik zonde.
Ik zat te denken aan het volgende:
* Mobo met X38 chipset
* Pentium E8400 cpu
* Ati X3870
* 4gig ram
* Windows Vista Premium (ja, gewoon origineel)
* 1tb Samsung Spinpoint hd
Kast en voeding ben ik nog niet over uit. Geluidskaart heb ik nog (Audigy 2 zs) evenals tobo (G15), muis(MX-510) en monitor (Iiyama 481-s)
Iemand tips, do's/don'ts? Kan ik beter een X48 chipset nemen, gezien de benchmarks etc. maakt dat weinig uit. Videokaart vind ik ook moeilijk, een 3870 of een 3870X2. In elk geval wel een Ati, dat moet van mezelfOf moet ik wachten totdat de nieuwe kaarten verschijnen? Heb er namelijk niet zo heel veel geduld meer voor.
Games die ik speel:
* Hellgate London
* Guild Wars
* Unreal Tourney series
* Lord of the Rings online
* Stalker
* CoD series (deel 4 wil ik pas aanschaffen ná een nieuwe pc)
* Half Life en aanverwanten
* World in Conflict
Niet mee eens, graphics zijn wel degelijk goed mits je alles op zijn hoogst kan zetten. Je begint RECHT voor iemand die je missies geeft en zelfs ook nog aangeeft dat ie met je wil praten.quote:Op maandag 26 mei 2008 16:36 schreef ethiraseth het volgende:
Stalker moet je liggen. Een vriend van me is er helemaal weg van, ik probeerde het laatst eens en ik snapte er geen klap van. Ik stond in het kamp waar je het spel begint, liep een beetje rond om te kijken wat ik precies moest doen en toen ging ik opeens dood van de straling.![]()
Tweede poging ging ik niet dood door straling, kreeg ik een missie om iets op te halen, kom ik in een vuurgevecht met wat bandits, had ik ze na veel moeite dood was de missie bugged en kon ik dat stomme voorwerp nergens vinden.
Toen was ik wel klaar met dat spel. Zeker omdat ik de graphics er nogal beroerd vond uitzien, alsof ik in een spel uit eind jaren 90 was beland.
Als je dan toch 20 dollar wilt uitgeven koop Vampire the masquerade: Bloodlines.![]()
Ik zit te twijfelen tussen de X38 en X48. Wil namelijk wel een beetje toekomst zijn voorbereid met 2x PCI 2.0 bus. Kan ik in elk geval weer een paar jaar vooruit. Dingen als raid, wifi en sound gebruik ik niet, wel vind ik het belangrijk dat er genoeg usb en s-ata poorten op zitten, gbit lanen een dual bios voor de veiligheid.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zelf heb ik een P35 chipset voor bij mijn E8400. En dat bevalt ook goed, dus ik zou goed kijken naar de verschillen tussen de chipsets en kijken of die voor jou de moeite waard zijn. De X48 is voorlopig nog wel wat duurder, dus wat mij betreft zou die in ieder geval afvallen.
De nieuwste Radeons worden als het goed is half juni in ieder geval op papier gelanceerd. Of je daarop wilt wachten is aan jou. Qua videokaart zou ik op het moment gaan voor een 3870. De X2 wordt nog niet altijd goed benut en daardoor maakt het niet altijd veel verschil. Als het wel goed werkt heb je aan de X2 een goede kaart.
Qua voeding zou ik in ieder geval gaan voor één met op zijn minst 80% rendement. Qua kast hangt het ook af van je smaak, dus daar kan ik je niet zo heel veel advies over geven. Al maakt Antec/AOpen wel goede kasten.
Met betrekking tot je RAM moet je sowieso gaan voor DDR2. DDR3 is zijn geld op het moment absoluut niet waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |