Dat niet alleen, maar als je gewoon drie knoppen indrukt, doet 'ie gewoon alles zelf. Springen van ding naar ding, d'r is geen drol aan.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Assassins Creed is inderdaad vrij repetitief. Wat zonde is, want het is een spel met veel potentie.
Is juni geworden.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:49 schreef RickoKun het volgende:
Kwam Mass Effect niet ergens in Mei uit voor de PC?
Laat het onsch weten wat je ervan vind, het lijkt mij een kutspel van onmetelijke proportiesquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:31 schreef Elegy het volgende:
Ik ben maar eens begonnen met Hellgate London. had die CE al een dik half jaar liggen maar er nog nooit wat mee gedaan
Hmmm ja inderdaad, maarja volgens mij is dit dan ook zelfs een van de nieuwste rpg's op de PC, ik kan me niet een goede RPG voor de PC van afgelopen jaar herinneren om eerlijk te zijn...quote:Op woensdag 14 mei 2008 09:50 schreef Elegy het volgende:
Zo veel is er ook niet aan iddHet ziet er aartslelijk uit, zelfs met alle settings op hoog maar dan is het nauwelijks te spelen.
Randomization van de gebieden is nogal karig, op een gegeven moment heb ik het idee dat ik er al tig keer ben geweest. Wel weer leuk is de enorme hoeveelheid verschillende items.
Melee is zwaar overpowered trouwens, ik heb nu een lvl 14 blademaster die overal doorheen ragt. Paar simpele skills gebruiken en niks wat me lang kan tegenhouden.
Aan de andere kant houdt het me wel weer een beetje bezig, was een beetje uitgekeken op die fantasy rpg's en wilde ook niet een volledige shooter doen. Dus dit is wel een aardige middenweg.
The Witcherquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm ja inderdaad, maarja volgens mij is dit dan ook zelfs een van de nieuwste rpg's op de PC, ik kan me niet een goede RPG voor de PC van afgelopen jaar herinneren om eerlijk te zijn...
Ohhh ja!quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
The Witcher
Afgezien van de idiote laadtijden (waar inmiddels één en ander aan gedaan is) is het een geweldig spel. Volwassen thema en geen goed/kwaad maar keuzes.
zolder en pc hoek, not done.. is errug warm... (tenzij je natuurlijk airco ofzo hebtquote:Op woensdag 14 mei 2008 09:26 schreef Verbal het volgende:
Ik hoop binnen een paar maanden te verhuizen naar een huis met een zolder... ik ben nu al lekker aan het fantaseren over de ultieme luxe pc-hoek
V.
Nee, een klein kamertje is beter, zekerquote:Op woensdag 14 mei 2008 12:43 schreef mschol het volgende:
[..]
zolder en pc hoek, not done.. is errug warm... (tenzij je natuurlijk airco ofzo hebt)
zolang die niet , of weinig zon vangt op een dag is dat beterquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, een klein kamertje is beter, zeker![]()
V.
Ik zit nu in een maisonnette, pc-hoek is op de bovenverdieping (ook direct onder het dak, dus) en tot op heden heb ik het al 10 jaar overleefd, dus ik denk dat het wel goed komtquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang die niet , of weinig zon vangt op een dag is dat beter
ik zelf zit op zolder en het is echt niet prettig, pc genereert een boel warmte, zeker met een leuk zonnetje op zolder schijnend
Ik sterf zo vaak op een avondje MP... en meestal zijn mijn famous last words meer iets in de trant van 'KUT!!!' (als ik mij heel erg laat meeslepen, wat zelden gebeurt, overigens -voordat er allerlei Angry German Kid-associaties ontstaanquote:
ik overleefde het ook wel (zolder, dakkapel, zon van 7/8 tot 17:00/18:00 op mijn kant van het dak) alleen werdt mijn vorige pc rustig 50 graden binnen, CPU werd 90 ofzoquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik zit nu in een maisonnette, pc-hoek is op de bovenverdieping (ook direct onder het dak, dus) en tot op heden heb ik het al 10 jaar overleefd, dus ik denk dat het wel goed komt
V.
De temp van je pc is altijd hoger dan je cpu temp.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik overleefde het ook wel (zolder, dakkapel, zon van 7/8 tot 17:00/18:00 op mijn kant van het dak) alleen werdt mijn vorige pc rustig 50 graden binnen, CPU werd 90 ofzo
denk et niet hoor... als je pc (aka kast temperatuur) +90 graden is, is je proc echt wel weggesmoltenquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:59 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
De temp van je pc is altijd hoger dan je cpu temp.
Zal andersom geweest zijn.
Wat bedoel je met de pc temp? Enige temp hoger in mijn pc dan de cpu is de grafische kaart (je, en de psu op 120 graden, maar dat is vast een uitleesfoutjequote:Op donderdag 15 mei 2008 20:59 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
De temp van je pc is altijd hoger dan je cpu temp.
Zal andersom geweest zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |