Ik loop heel hard na te denken wat 169.2 zou kunnen betekenen in 1337-speak, maar veel verder dan IBG.R kom ik niet... (en dan ben ik wel echt ENORM 1337 bezig)quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:54 schreef RickoKun het volgende:
Hey paupers!
Voor iedereen met de NVIDIA kaart. Check de nieuwe forceware drivers die uit zijn!
Versie: 169.2
huhquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik loop heel hard na te denken wat 169.2 zou kunnen betekenen in 1337-speak, maar veel verder dan IBG.R kom ik niet... (en dan ben ik wel echt ENORM 1337 bezig)
Ik snap anders niet wat het nut is van het posten van de nieuwe nvidia driver in dit topicquote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:17 schreef Gamer_V het volgende:
Jij hebt de reeks gewoon bijna persoonlijk de nek omgedraaid met die titel van je.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 15:34 schreef Gamer_V het volgende:
Neenee. De hele wereld zal weten wat voor een titel jij koos voor dit topic!
is dat niet de 9800GX2? Geile dingetjes maar 30% performance winst op een 8800 ultra vindt ik te weinig. En het zijn eigenlijk gewoon 2 verkapte 8800gt's die nog lager geklokt zijn dan de orginele gt's in één videokaart.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:04 schreef Dos37 het volgende:
Trouwens de mensen hier genoeg ruimte in de PC voor de nieuwste kaarten van Nvidia
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:53 schreef Gamer_V het volgende:
RickoKun heeft zijn GTA shotje nodig, de rest verveeld hem.
Mods gaan spelen voor GTA?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]je hebt wel gelijk ja!
+33 Rickokun kennis!
Deze is niet waarheidsgetrouw, maar ik zal maar niet bitchen om mn eerste naamtopicquote:
Ga alsjeblieft samen met Retuobak ergens in een donker hoekje kletsen over Hearts of Iron 2, die jongen voelt zich zo alleenquote:
Jij moet je al helemaal schamen!quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jij moet je al helemaal schamen!
Helemaal niet! Hij heeft een duke nukem avatar!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jij moet je al helemaal schamen!
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:12 schreef SpankmasterC het volgende:
De Duke Nukem avatar is dan ook de enige reden dat ik niet gelijk begin met schoppen en slaan
Maar Steeven houdt van zowel HoI3 als ArmA, straks gaat ie nog beginnen over STALKER
Houden zoquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:22 schreef Steeven het volgende:
PS: Stalker heb ik nooit gespeeld.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:39 schreef Gamer_V het volgende:
Nouja, we zullen het er in ieder geval allen over eens zijn dat Halo een matig kutspel is.
Zou leuker zijn als je bij vertelde welke.. zeker gratis mmorpg's zoals 2Moons?quote:Op zondag 6 januari 2008 14:58 schreef RickoKun het volgende:
Bovendien hé?
Waarom zijn alle MMORPGS (BEHALVE WoW) allemaal overladen met tyfus goedkope interfaces!?
Ik vind dat WoW er gewoon heel netjes gelikt eruit ziet! En al die MMORPG's lijken wel alsof een stel fans die interfaces hebben gemaakt!
Okay, Die ook ja, Guild Wars én WoW!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:33 schreef Ulreazj het volgende:
De user interface bedoel je ?
Die vind ik bij Guild Wars wel goed.
Jij bent gewoon jaloers op mijn baldadige keuze van woorden!quote:
Die eerste 2 van eerste rijtje ken ik niet. EVE ken ik een beetje van een trial. Maar dat spel heeft nogal een hoge leercurve. Vandaar de verwarring en ergernis denk ik.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Okay, Die ook ja, Guild Wars én WoW!
Voor de rest vind ik het bagger!
Ik noem een: LOTRO, Lineage 2, EVE (al kan ik het me bij eve een beetje voorstellen), MATRIX online.
Ik ga het niet eens hebben over Cabal Online, 2dragons, 2moons, Archlord, anarchy online, Dark age of camelot
Dan heb ik het dus nog niet eens over de gameplay (alhoewel die toch allemaal hetzelfde zijn)
[..]
Jij bent gewoon jaloers op mijn baldadige keuze van woorden!
Die eerste is Lord of the rings Online!quote:Op zondag 6 januari 2008 18:43 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Die eerste 2 van eerste rijtje ken ik niet. EVE ken ik een beetje van een trial. Maar dat spel heeft nogal een hoge leercurve. Vandaar de verwarring en ergernis denk ik.
En van die meestal gratis MMO's zijn wel bagger ja.
* SpankmasterC haalt vol uit met een honkbalknuppelquote:Op dinsdag 8 januari 2008 01:24 schreef Gamer_V het volgende:
[01:09:47] <Gamer_V> Zojuist het echte einde van stalker gehaald :D
[01:09:52] <Gamer_V> Moest ik ook nog eens doen
[01:09:55] <Gamer_V> Toffe game
[01:10:00] <Gamer_V> Wie wil me aanraken?
Toffe game.
Naja, interface is ook belangrijk hoor. Was bij Supreme Commander ook. Door die UI zag je geen flikker, na wat tweaken was het veel beter.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die eerste is Lord of the rings Online!niet dat ik die gekocht heb maar ik kon een trial doen van 2 weken, na 5 minuten gespeeld te hebben was ik er zat van, waarom? Om de interface!
Ik weet het, ik moet letten op de gameplay! Maar ik ben gewoon die netheid van WoW gewend! Het ziet er namelijk (WoW) meer uit als een spel dan één of ander statistiek programma!
Sommige mensen houden gewoon niet van games met wat meer diepgang, dat is het.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:53 schreef Verbal het volgende:
Maar wat is het nou? Zelden heb ik zulke gemengde berichten gehoord over een spel als S .T.A.L.K.E.R.
De een vindt het complete bagger, de andere vindt hetg geweldig.
Wat hoe waar?
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |