Vorige COS
[COS#2993] getting laidHet verdriet van 2 mensen die op dit moment niet samen kunnen
Met dank aan Dreamboy en BSOL
![]()
![]()
Door Lieke en Huub samengevatHuub:..."Het spijt me dat ik je op je hart heb getrapt"
Lieke:"Ik hou van je maar ik haat je"
Huub:""Ik hou ook van jou"
Kwam ik op deze tekst.
I'd like to run away from you
But if I were to leave you I would die
I'd like to break the chains you put around me
And yet I'll never try
No matter what you do you drive me crazy
I'd rather be alone
But then I know my life would be so empty
As soon as you were gone
Impossible to live with you
But I could never live without you
For whatever you do
For whatever you do
I never, never, never
Want to be in love with anyone but you
You make me sad
You make me strong
You make me mad
You make me long for you
You make me long for you
You make me live
You make me die
You make me laugh
You make me cry for you
You make me cry for you
I hate you then I love you
Then I love you then I hate you
Then I love you more
For whatever you do
I never, never, never
You treat me wrong
You treat me right
You let me be
You make me fight with you
I could never live without you
You make me high
You bring me down
You set me free
You hold me bound to you
I hate you then I love you
Then I love you then I hate you
Then I love you more
I love you more
For whatever you do
For whatever you do
I never, never, never
I never, never, never
I never, never, never
I never, never, never
!!! Shirley Bassey
In ieder geval een ochtendconclusie van onze huispsycholoog
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 07:27 schreef DrsH het volgende:Het is reeds geruime tijd bekend dat relaasies op het werk naar verloop van tijd altijd verkeerd uitpakken.

Vroeger of later monden zij uit in spanningen tussen de tortelduifjes die dan in een oogopslag veranderen in slechtvalken. Dit fenomeen zie je nu ook gebeuren in DGK tussen Lieke en Huub.
Daar waar zij enige maanden geleden nog golden als het "ideale stel" met vrijwel onbevooroordeelde fans heeft de nieuwe situatie geleid tot een tweedeling tussen de lovers en het arsenaal fans.
Lieke fans gaan massaal in de verdediging als Lieke aangevallen wordt en de Huub fans doen eenzelfde als hun idool weer eens in een negatief daglicht komt te staan. Kortom de emoties lopen hoog op.
Anderzijds ontlopen onze gekleurde medemens en zijn amateur prostituee de kritieken redelijk, daarbij fors geholpen door de regie beter bekend als " Het Hokje" of "De Febo". Het mag duidelijk zijn dat het ontbreken van de zo onontbeerlijke spanning en sensatie, bij de DGK volgende ramptoeristen, ook voor een teloorgang heeft gezorgt. De cossen worden net zoals FOK traag qua inhoudsvulling en de creativiteit neemt af.
Komende week zal uitwijzen of DGK nog een toekomst heeft of niet, dit alles is mede afhankelijk van de ontwikkelingen tussen de twee ex Tortelduifjes en een mogelijk voortijdig vertrek van tuinkabouter Huub, die op basis van in het verleden verleende hand en spant diensten nog altijd door een grote groep gezien wordt als steunpilaar voor DGK.
Omwille van de leesbaarheid heb ik de door mij geraadpleegde literatuur niet vermeld, uiteraard door mijzelf geschreven.
Ik wens jullie een fije dag toe bij het volgen van deze in een DRAMA veranderde SOAP, DGK genaamd.

[ Bericht 53% gewijzigd door maril op 11-12-2007 09:58:48 ]