De kwaliteit van de speakers van de DS is vrij waardeloos. Niet dat het echt ruist ofzo, maar het geluid wat eruit komt is gewoon niet mooi. Speel maar eens een DS spel met muziek via de speakers en luister dan naar dezelfde muziek via oordopjes, een wereld van verschil.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:37 schreef Simsfan88 het volgende:
edit: Ik lees nu op internet dat het inderdaad mogelijk is muziek uit de DS zelf te laten komen, maar is de kwaliteit wel duidelijk? Niet dat het enorm ruist ofzo...
quote:
Je moet de naam een aantal keer exact hetzelfde uitspreken, dan leert ie het. Maar het is lastig om dat voor elkaar te krijgen, de microfoon is niet al te best. Overigens, als je Nintendogs tof vind, ga je deze ook waarderenquote:Op donderdag 13 december 2007 18:25 schreef CaliforniaJunkie het volgende:
Ben nu Nintendogs aan t spelen![]()
En nu moet ik dat beest zn naam roepen
maar ik heb nu al 1000x lopen bleren en kan nog steeds niet veder![]()
wanneer ben ik daarmee klaar?
Leuk voor pedo's?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je moet de naam een aantal keer exact hetzelfde uitspreken, dan leert ie het. Maar het is lastig om dat voor elkaar te krijgen, de microfoon is niet al te best. Overigens, als je Nintendogs tof vind, ga je deze ook waarderen
[ afbeelding ]
thnx 4 the infoquote:Op vrijdag 14 december 2007 20:27 schreef __Saviour__ het volgende:
DS is regiovrij. Je kunt dus vrolijk importeren en profiteren van de dollarkoers.
En als je draadloos internet hebt kun je online ja. DS ondersteunt wel enkel WEP-beveiliging, dus wellicht moet je de instellingen van je router aanpassen
dank uquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:35 schreef __Saviour__ het volgende:
De amerikaanse oplader zal 220v niet tof vinden. Koop er hier gewoon eentje. 3rd party opladers zijn overal te vinden, los of in van die 5-in-1 Soginah setjes met ander spul.
Daarbij zal je stopcontact het ook niet tof vinden als je een amerikaanse stekker erin rostquote:Op zaterdag 15 december 2007 15:35 schreef __Saviour__ het volgende:
De amerikaanse oplader zal 220v niet tof vinden. Koop er hier gewoon eentje. 3rd party opladers zijn overal te vinden, los of in van die 5-in-1 Soginah setjes met ander spul.
quote:Op zaterdag 15 december 2007 19:26 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Daarbij zal je stopcontact het ook niet tof vinden als je een amerikaanse stekker erin rost![]()
Originele opladers kun je nu trouwens ook kopen via de website van Nintendo dacht ik (staan iig artikelen en prijzen)
The Simpsons Game is ook érrug leuk!quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:52 schreef mirelia het volgende:
Wie weet wat nog meer leuke 2d platformers zijn op de DS behalve New Mario en Yoshi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |