Hilarisch!quote:
misschien aan Selim.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ze is toch niet uitgehuwelijkt![]()
?
leeft ze nog wel dan? niet dat ze nu ergens in Thailand zwerft.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:22 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Nope, heb haar lang niet meer gesproken.
Teruggestuurd naar indiëquote:Op donderdag 13 december 2007 11:24 schreef MASD het volgende:
[..]
leeft ze nog wel dan? niet dat ze nu ergens in Thailand zwerft.
Ik heb een vermoeden dat alles wel in orde is.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:24 schreef MASD het volgende:
[..]
leeft ze nog wel dan? niet dat ze nu ergens in Thailand zwerft.
quote:Op donderdag 13 december 2007 11:14 schreef Het_hupt het volgende:
valt wel op hoeveel userts ineens graag NSB- er mod willen worden
Zeg Het_Hupt, wie speelt er al een paar dagen wannabe mod in ONZ? Hm?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:14 schreef Het_hupt het volgende:
valt wel op hoeveel userts ineens graag NSB- er mod willen worden
sorryquote:Op donderdag 13 december 2007 11:31 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Zeg Het_Hupt, wie speelt er al een paar dagen wannabe mod in ONZ? Hm?
Nee Yv., dat is het niet. Nachtbagger hoort de volgende dag gesloten te worden en een TT wijzig je niet na een merge,quote:
* yvonne onschuldigquote:Op donderdag 13 december 2007 11:34 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Nee Yv., dat is het niet. Nachtbagger hoort de volgende dag gesloten te worden en een TT wijzig je niet na een merge,.
Hoeraaaaaaaaaaaaquote:
Jawel hoor, we hadden een topic over een nieuwe ONZmod en we hadden een topic over een kutuser genaamd zarGon en die oude TT's heb ik even gecombineerd in deze nieuwequote:Op donderdag 13 december 2007 11:34 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
een TT wijzig je niet na een merge,.
kutuser?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel hoor, we hadden een topic over een nieuwe ONZmod en we hadden een topic over een kutuser genaamd zarGon en die oude TT's heb ik even gecombineerd in deze nieuwe
Mijn onderarmen tussen gezonde meukquote:Op donderdag 13 december 2007 11:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
yvonne, je onderarmen waren lekker gisteren tussen mijn sesamzaadbroodje.
Deed ik wel.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn onderarmen tussen gezonde meuk
Doe es niet?!
Komt ervan, sesamzaadquote:Op donderdag 13 december 2007 11:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Deed ik wel.
en nu heb ik jeuk op mijn hoofd.
of Kipfilet dat blijkbaar ver overdatum isquote:
De één is geboren leider de ander een discipelquote:Op donderdag 13 december 2007 11:31 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Zeg Het_Hupt, wie speelt er al een paar dagen wannabe mod in ONZ? Hm?
Dát ruik je heus wel hoor stuk sjagrijnquote:Op donderdag 13 december 2007 11:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
of Kipfilet dat blijkbaar ver overdatum is
Laat mij ook even bonkjes en sliertjes hebbenquote:Op donderdag 13 december 2007 12:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dát ruik je heus wel hoor stuk sjagrijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |