Ik noem dat anale seks. Silly me.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:43 schreef RoodWitBlauw het volgende:
kuuuuuuttttt!! heb ik ongelijk!!
wist wat baffen was, maar dacht dat rimmen met je penis over de aars wrijven was, en en af en toe er hard inrammen was
tsssk hoe kóm je erop?quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik noem dat anale seks. Silly me..
respect! ik vind dit de betere posts!quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:44 schreef RoodWitBlauw het volgende:
ik ben dus een adje ( vodka) schuldig
thx
proost
Doe ik deel 1, doe jij deel 2.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:57 schreef mcDavid het volgende:
We kunnen ook TS door een bushokje tyfen en zijn zusje rimmen baffen.
Ik zou jou doen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht..
En armen. Om mijn bier te dragen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alles met een gat en tetten, hè.
Doggystyle is the answer.quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En armen. Om mijn bier te dragen.
Bekken? Hoffen? Krijg jij hem al wel omhoog?quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:07 schreef RoodWitBlauw het volgende:
ik zie haar kut niet,
maar zou haar eerst bekken, daarna tussen dr tieten neuken,
en daarna vol in dr kut hoffen
( nadat ik haar gebeft heb)
Minder reten likken, je praat poep.quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:09 schreef RoodWitBlauw het volgende:
ik weet waarover ik praat.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:11 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Minder reten likken, je praat poep.
Ik zou met haar de liefde bedrijven, zoals ze dat nog nooit beleefd heeft. Ik zou haar te sprei leggen, haar zacht in de hals kussen, en met mijn handen langs haar mooie vrouwelijke rondingen bewegen. Voorzichtig zou ik haar blouse losmaken. Ik zou haar blijven kussen. Steeds lager. Tot ik haar broekrand bereikt heb. Dan schuif ik weer omhoog om haar op de mond te zoenen. Onderwijl zouden mijn handen haar broek los maken. Haar broek langzaam naar beneden schuiven, en haar benen sprijden. Dan zou ik mij weer naar beneden begeven. Alwaar ik haar een geweldige cunnilingus zou laten ondergaan. En zij zal kreunen van genot. En mij smeken om door te gaan. En ik zal doorgaan. Doorgaan tot ze niet meer weet wat ze vast moet houden. Tot ze niet meer weet of de wereld nog wel echt is. Dan zou ik haar verrukken, door mijn mannelijkheid diep in haar te steken. En ze zou zéker weten dat de wereld niet meer echt is. Dat het een droom moet zijn. Maar het is geen droom. De droom volgt pas later. En is even heerlijk als wat er vooraf ging.quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:05 schreef RoodWitBlauw het volgende:
wat?
zou je haar baffen of rimmen?
of doe je mee met baggeren??
Ja, nu zit er ineens wel een verschil tussen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:18 schreef RoodWitBlauw het volgende:
en verder over TT!!
Is het hetzelfde of zit er verschil tussen??
quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja, nu zit er ineens wel een verschil tussen. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik zou met haar de liefde bedrijven, zoals ze dat nog nooit beleefd heeft. Ik zou haar te sprei leggen, haar zacht in de hals kussen, en met mijn handen langs haar mooie vrouwelijke rondingen bewegen. Voorzichtig zou ik haar blouse losmaken. Ik zou haar blijven kussen. Steeds lager. Tot ik haar broekrand bereikt heb. Dan schuif ik weer omhoog om haar op de mond te zoenen. Onderwijl zouden mijn handen haar broek los maken. Haar broek langzaam naar beneden schuiven, en haar benen sprijden. Dan zou ik mij weer naar beneden begeven. Alwaar ik haar een geweldige cunnilingus zou laten ondergaan. En zij zal kreunen van genot. En mij smeken om door te gaan. En ik zal doorgaan. Doorgaan tot ze niet meer weet wat ze vast moet houden. Tot ze niet meer weet of de wereld nog wel echt is. Dan zou ik haar verrukken, door mijn mannelijkheid diep in haar te steken. En ze zou zéker weten dat de wereld niet meer echt is. Dat het een droom moet zijn. Maar het is geen droom. De droom volgt pas later. En is even heerlijk als wat er vooraf ging.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 03:02 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[verunka aan]
45rfrtr6.jpg
[verunka uit]
ga ff naar KPD... en zoek Verunka op..;quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |