met mn motohelm en oordokken wordt mn kreidlerpijp eindelijk is stil.. en ja tis een goede helmquote:
Met epoxyhars? Succes dan.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:43 schreef Sjibble het volgende:
Zometeen beunen met aluminium/eopxy,blok es luchtdicht maken
skere pakking
Erg puikende brommer..quote:
wtf de es nie zo gayquote:Op woensdag 12 december 2007 00:39 schreef no1uknow het volgende:
psst nu weer ontopic anders wordt pappaD_A boos
Kutquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:54 schreef fs180 het volgende:
kenteken wel
ik deed 5km lager en 2pk minder over
Brommer ontgrenst?quote:Op vrijdag 14 december 2007 17:42 schreef sc00p het volgende:
Maandag ga ik vrijwillig op de rollerbank bij het politie bureauzonder consequensies
Ik wil er gewoon wat meet info over want ik heb geen zin om me kenteken kwijt te raken
Ik ga 78kmu/5.2PK op de testbank in een scooterwinkel, ben ik hem dan kwijt denken jullie? nja zie het maandag sowieso.
Nee, spul dat 24 uur moet drogen. Word gebruikt om gaten en lekken in metaal (plaat of benzinetanks) te dichtenquote:Op donderdag 13 december 2007 13:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Met epoxyhars? Succes dan.
Ja want 16pk komt alleen via de cilinder, daar heeft uitlaat, carburateur, luchtfilter + afstelling niets, maar dan ook niets mee te maken.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:09 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Brommer ontgrenst?
Mja, ik wil ook wel weten hoeveel PK ik hier zal maken.
Ik ga eens langs of ze een roller hebben. Natuurlijk ter plekke varioring eruithalen
Ik zal ook geen ok's draaienDaarintegen is een cilindertje met 16pk zo gekocht voor 140 euro rijklaar
.
Wie weet he, misschien gooit hij er wel een 2-liter 1-cilinder onder.quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja want 16pk komt alleen via de cilinder, daar heeft uitlaat, carburateur, luchtfilter + afstelling niets, maar dan ook niets mee te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |