Nee.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kun je hier ook films op kijken?
wil je er nog een?quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:05 schreef LasTeR het volgende:
Goddamn, heb ik toch vorige maand eenzelfde apparaat gekocht van iemand hier op Fok! voor 100 euro in 's Hertogenbosch. Terwijl ik in fucking Arnhem woon!
Neh, ik ga hem denk ik weer verkopen. Luister er toch minder naar dan ik aanvankelijk dacht en die 30GB is ook wel een beetje overdreven. Verder is het uiteraard een fijn apparaatje!quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:20 schreef Sosa het volgende:
[..]
wil je er nog een?![]()
Nee films kijken lukt niet. Maar voor de rest een leuk apparaat. Ook goed te gebruiken als opslagmedia!
wacht daar ff mee danquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:28 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Neh, ik ga hem denk ik weer verkopen.
minstensquote:Op woensdag 12 december 2007 14:39 schreef LasTeR het volgende:
De batterij gaat ongeveer 6 á 7 uur mee, er zit een stekker/usb/mp3-aansluiting-kabel bij.
genoteerdquote:Op woensdag 12 december 2007 17:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Is er al een openingsbod? Zo nee dan wil ik wel beginnen op 50 euro
them's fighting words!quote:
quote:Op maandag 17 december 2007 22:52 schreef Sosa het volgende:
up!
Dat laatste is niet waar.quote:Op woensdag 19 december 2007 22:54 schreef straat_rat het volgende:
Final offer: ¤100. Dan kom ik hem morgen ophalen.
Ik woon zelf 10 minuten van Arnhem af.![]()
Waarom wil ik niet meer bieden:
- Het is een gedateerd (2005) product.
- omdat het product al ouder dan een jaar is, is er geen garantie meer te krijgen.
- synchroniseren werkt niet meer met windows media player 11 als ik de reacties op kieskeurig mag geloven klik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |