Mee eensquote:Op maandag 28 april 2008 10:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'm lekker. Ademt jazz/blues in een rokerige bar in New Orleans
.
Ik had graag iets meer ruimte onder haar hals gezien en ze knijpt een beetjequote:
Wat een ontzettend mooie dame zeg , wowquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:16 schreef dthissen het volgende:
[Showcase]
Dit is het resultaat van mijn allereerste fotoshoot. Ik ben er erg tevreden mee, maar ik heb het idee dat er meer uit deze foto's valt te halen. Zowel technisch als qua nabewerking. Dus graag feedback.![]()
Wanneer je tips hebt in de vorm van nabewerkingen, dan zijn die ook erg welkom zodat ik kan zien wat er nog meer mogelijk is.
Foto 1:
[ afbeelding ]
Foto 2:
[ afbeelding ]
Hele mooie belichting en ook de nabewerking is helemaal naar mijn smaak. Erg fraai. En dat voor een eerste shootquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:16 schreef dthissen het volgende:
[Showcase]
Dit is het resultaat van mijn allereerste fotoshoot. Ik ben er erg tevreden mee, maar ik heb het idee dat er meer uit deze foto's valt te halen. Zowel technisch als qua nabewerking. Dus graag feedback.![]()
Wanneer je tips hebt in de vorm van nabewerkingen, dan zijn die ook erg welkom zodat ik kan zien wat er nog meer mogelijk is.
Foto 1:
[ afbeelding ]
Foto 2:
[ afbeelding ]
Hele mooie foto's! Ik ben het qua commentaar wel eensch met Vliegvrager. Ik vindt het bij foto 2 alleen jammer dat je de ronde hals van haar truitje net niet helemaal ziet, en dat de sluiting van haar kettinkje aan de voorkant zit.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:16 schreef dthissen het volgende:
[Showcase]
Foto 1:
[ afbeelding ]
Foto 2:
[ afbeelding ]
Hee, bedankt voor jullie feedback allemaal. Ik moet zeggen dat jullie met dingen kwamen die mij hiervoor nog helemaal niet op waren gevallen, dus daar ga ik volgende keer zeker op letten!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:16 schreef dthissen het volgende:
[Showcase]
Foto 1:
[ afbeelding ]
Foto 2:
[ afbeelding ]
Wat een schatje!quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:48 schreef Sugar het volgende:
Mooie portretten hier. Ook ik vind die 'onderbelichte' foto van freud juist veel sfeer hebben.![]()
Ik heb ook een bijdrage, mijn zoontje:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |