abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf maandag 28 april 2008 @ 09:26:28 #176
18921 freud
Who's John Galt?
pi_58353532
Hey thanx voor de feedback.
@PK: ik kan van een blues neger met tuinbroek en enorm karakteristieke kop best een ragscherpe plaat posten, die heb ik ook hoor. Alleen kwam hier door de belichting het allemaal perfect uit met de silhouet werking. De korrel etc zijn expres zo gedaan voor de sfeer. Als je bij een concert schiet, dan doe je het met het licht wat er is, en deze kwam uit imo. Maar smaken verschillen. Ik kan ook nog even een ragscherpe posten, dan kan je het verschil in sfeer zien.
@Ymke; ik zag het later ook. Top van zijn petje pakt nog een plukje licht, en zweeft daardoor een beetje.
@kvdv; zag dat vlekje ook net. Zal het even weghalen in het definitieve resultaat.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  maandag 28 april 2008 @ 10:21:52 #177
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_58354385
Ik vind 'm lekker . Ademt jazz/blues in een rokerige bar in New Orleans .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_58380439
pi_58381389
[Showcase]
Dit is het resultaat van mijn allereerste fotoshoot. Ik ben er erg tevreden mee, maar ik heb het idee dat er meer uit deze foto's valt te halen. Zowel technisch als qua nabewerking. Dus graag feedback.

Wanneer je tips hebt in de vorm van nabewerkingen, dan zijn die ook erg welkom zodat ik kan zien wat er nog meer mogelijk is.

Foto 1:

Foto 2:
pi_58381492
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'm lekker . Ademt jazz/blues in een rokerige bar in New Orleans .
Mee eens
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 29 april 2008 @ 18:39:31 #181
79550 Ymke
your ghost
pi_58385340
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:27 schreef snoezelkok het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had graag iets meer ruimte onder haar hals gezien en ze knijpt een beetje
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  dinsdag 29 april 2008 @ 18:42:27 #182
79550 Ymke
your ghost
pi_58385396
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:16 schreef dthissen het volgende:
[Showcase]
Dit is het resultaat van mijn allereerste fotoshoot. Ik ben er erg tevreden mee, maar ik heb het idee dat er meer uit deze foto's valt te halen. Zowel technisch als qua nabewerking. Dus graag feedback.

Wanneer je tips hebt in de vorm van nabewerkingen, dan zijn die ook erg welkom zodat ik kan zien wat er nog meer mogelijk is.

Foto 1:
[ afbeelding ]

Foto 2:
[ afbeelding ]
Wat een ontzettend mooie dame zeg , wow

Ik zou haar zo clean mogelijk op een foto willen zien , geen oorbellen en ketting, geen onrustige blaadjes

Volgens mij komt ze dan bijzonder krachtig over
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_58385569
quote:
[Showcase]

Foto 1:
[ afbeelding ]

Foto 2:
[ afbeelding ]
Hele mooie belichting en ook de nabewerking is helemaal naar mijn smaak. Erg fraai. En dat voor een eerste shoot Ik ben iets minder gecharmeerd van de blik. Ze kijkt een beetje wazig in de verte, en in combinatie met die open mond geeft dat een beetje een dommige blik. Bovendien lijken de foto's qua blik erg op elkaar.

Qua techniek kan ik je niet zo gek veel leren als ik zo naar die foto's kijk. Waar je wat meer in kunt gaan oefenen is het dirigeren van je model.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  dinsdag 29 april 2008 @ 19:12:02 #184
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_58385925
quote:
[Showcase]

Foto 1:
[ afbeelding ]

Foto 2:
[ afbeelding ]
Hele mooie foto's! Ik ben het qua commentaar wel eensch met Vliegvrager. Ik vindt het bij foto 2 alleen jammer dat je de ronde hals van haar truitje net niet helemaal ziet, en dat de sluiting van haar kettinkje aan de voorkant zit.
pi_58392232
quote:
[Showcase]

Foto 1:
[ afbeelding ]

Foto 2:
[ afbeelding ]
Hee, bedankt voor jullie feedback allemaal. Ik moet zeggen dat jullie met dingen kwamen die mij hiervoor nog helemaal niet op waren gevallen, dus daar ga ik volgende keer zeker op letten!
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:48:11 #186
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_58420642
Mooie portretten hier. Ook ik vind die 'onderbelichte' foto van freud juist veel sfeer hebben.

Ik heb ook een bijdrage, mijn zoontje:
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 1 mei 2008 @ 19:52:31 #187
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_58421916
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 18:48 schreef Sugar het volgende:
Mooie portretten hier. Ook ik vind die 'onderbelichte' foto van freud juist veel sfeer hebben.

Ik heb ook een bijdrage, mijn zoontje:
[ afbeelding ]
Wat een schatje!

Hier nog zo'n dondersteen:

pi_58423199
Mijn monitor is naar zijn grootje en ik zit nu op een antiek exemplaar met modderige kleuren, wat het moeilijk maakt om in te schatten of de kleuren in dit portretje een beetje kloppen:

Mede daarom ook deze veilig in zwartwit. Een toevalstreffer, deze heer zat in een koets die tijdens een koninginnedagevenement voorbij kwam sjezen:
  vrijdag 2 mei 2008 @ 08:26:43 #189
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_58430301
Op mijn laptop lijken de kleuren prima, dvr. Mooie blik ook!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_58433002
@dvr hier lijken de ogen niet helemaal scherp.
pi_58486277
Gisteren even heel wat anders gedaan, qua "portret".

Een avondje met Limpix geschoten en twee modellen met veel mooi rijtuig. Een resultaatje

FOK!fotograaf maandag 5 mei 2008 @ 09:57:00 #192
18921 freud
Who's John Galt?
pi_58486322
@Sugar; is niet te zien dat het een kleine van je is . Erg lekker portretje hoor
@dvr; die eerste doet me een beetje aan die serie Nikita denken ! Die tweede is erg lekker gelukt in z/w!
@An24; lekkere plaat zeg . Altijd leuk om te zien dat mensen nieuwe dingen blijven leren! Ga nu wel zeuren dat je mij deze belichtingstechniek ook gaat leren, dat snap je wel...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  maandag 5 mei 2008 @ 13:20:30 #193
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_58489891
An24...dat is een gave plaat.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  maandag 5 mei 2008 @ 13:21:57 #194
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_58489917
An wat een stoere foto . Zit er niet een showcaseje in ?
Hoogachtend,
Erik.
pi_58490145
Dankjulliewel!

Er zit wel een showcaseje in denk ik. Maar ik wil eerst een zekere bruiloft online gooien en kan al de hele dag niet kiezen welke 10 ik neem. Daarna volgt deze nog wel een keer
  FOK!fotograaf maandag 5 mei 2008 @ 17:17:16 #196
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_58493973
Netjes An! Mis alleen wel even net wat contrast vind ik! Vooral in het gezicht.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_58501548
Toffe foto An!

Ga jij es in dat (achtergelaten) winkelwagentje zitten:

En ze deed het ook nog
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_58501772
Sorry , maar ik vind die schuine fotos echt niet prettig om naar te kijken...
Thank Drunk I'm a Goddess!
  maandag 5 mei 2008 @ 22:58:27 #199
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_58501822
Ik vind het bij de eerste foto jammer dat het een karretje is waar ze in ligt, want de uitdrukking doet het wel voor mij op die foto.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 12 mei 2008 @ 21:45:32 #200
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_58633816

Wat vinden jullie van dit portret?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')