Yup , is een heel verschil hequote:Op zondag 17 februari 2008 22:34 schreef An24 het volgende:Is dat Ingrid Ingrid dan? Je zou dr haast niet herkennen
Tof!
quote:Op maandag 18 februari 2008 13:13 schreef snopprinses het volgende:
Afgelopen weekend mn broertje op de foto gezet
[ afbeelding ]
dankje!quote:Op maandag 18 februari 2008 14:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]leuke foto Snop.
Het zwart is wel dichtgelopen van het shirt, wat eigenlijk hier in deze foto dan wel weer past.
Aan de bovenkant toch iets te veel ruimte in mijn visie.
Z'n petje zit scheef
Goed gelukt, alleen moet je er op letten dan je bij mensen die naar beneden kijkt, hun kin uit moet laten steken, ivm onderkinnenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:13 schreef snopprinses het volgende:
[ afbeelding ]
Oe...nice...een tikkie aan de donkere kant, maar errug prettig zo moet ik zeggen. Ik zie alleen een ietwat afgekapt handje. Dat is misschien jammer.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:40 schreef Erasmo het volgende:
En terecht, heel mooie plaat!
Van mijn shoot met Limpix een tijdje terug![]()
[ link | afbeelding ]
Leuk !quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:40 schreef Erasmo het volgende:
En terecht, heel mooie plaat!
Van mijn shoot met Limpix een tijdje terug![]()
[ link | afbeelding ]
ik zou hem naar links of rechts hebben laten kijken ...quote:Op maandag 18 februari 2008 13:13 schreef snopprinses het volgende:
[ afbeelding ]
Wel content meequote:Op maandag 10 maart 2008 21:12 schreef limpix het volgende:
[ afbeelding ]
Kweetnie of dit onder de noemer portret valt?
013 Tilburg, 2 speedlights, 1 in een reflecterende paraplu, 1 recht achter het model.
ik was er wel content mee..
Als je een keer in de buurt van Brabant bent, dan moeten wij ook even afsprekenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:37 schreef An24 het volgende:
[..]
Wel content mee![]()
Man![]()
Kan nit wachten tot wij gaan schieten...heb je pm terug gestuurd
Voor jou wil ik best wel een stukje reizen hoor! We pmmen nog/ msnnen nog, eerst werkenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:10 schreef roooosje het volgende:
[..]
Als je een keer in de buurt van Brabant bent, dan moeten wij ook even afspreken.
Tof zeg!! Heb je dan 2x een 580 in slave met een commander op je cam?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:12 schreef limpix het volgende:
[ afbeelding ]
013 Tilburg, 2 speedlights, 1 in een reflecterende paraplu, 1 recht achter het model.
Hmm, klinkt goed. Heb ook net een extra flitser gekocht die ik op slave in kan zetten. Misschien ook zo'n setje voor wireless flitsen op ebay regelen. Met de lage dollar prima te doenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:12 schreef limpix het volgende:
Freud, ik gebruik 2 sb-28's getriggered door een radio wave trigger, geen ttl, alles handmatig.
(eigenlijk zoals je met studioflitsers doet, alleen dan met speedlights..merk maakt niet uit, als het maar handmatig in te stellen is)
Limpix zou je eens de link naar het normalen formaat foto neer willen zetten? Nu is de foto erg rafelig door de verkleining.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:12 schreef limpix het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |