jammer van de achtergrond waar mijn ogen gelijk naar toegaan om te bepalen wat het nou is... (een speaker dus)quote:Op donderdag 27 december 2007 20:54 schreef plipo het volgende:
beginnerspoging.. Tis onderdeel van een serie
[ afbeelding ]
high res versies zijn te vinden op mijn flickr
http://www.flickr.com/photos/14577098@N00/
Probeer het even via een andere imagehost... Imageshack werkt niet op FOK!quote:
ik zeg nergens dat "men" bepaalt dat het het verkeerde oog is, ik vind het gewoon storend, dan kun je nog zo progressief zijn, ik vind het storend blijven, hoe bizar ookquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:12 schreef ..bennie het volgende:
De eerste foto vind ik geweldig, juist vanwege de focus Re, en wie bepaalt dat dat 'het verkeerde' oog is? Vind ik nogal een bizar conservatieve gedachte.
Eens, #2 is erg goed, ik heb alleen wel het idee dat meer licht in de ogen het nog net iets sprekender makenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:30 schreef HMaster-II het volgende:
Op foto #1 stoort die overbelichte hand mij erg![]()
foto #2 en #3 vind ik wel stukken beter![]()
op foto #4 loopt het zwart voor mijn gevoel te dicht. En ik vind de make-up niet mooi uitkomen.![]()
Gewoon blijven proberen
Met kleine test in PS met de Dodge kan ze wel wat naar voren halenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Eens, #2 is erg goed, ik heb alleen wel het idee dat meer licht in de ogen het nog net iets sprekender maken
Ga je gangquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:11 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Met kleine test in PS met de Dodge kan ze wel wat naar voren halen
Dankjewel:)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:30 schreef HMaster-II het volgende:
Op foto #1 stoort die overbelichte hand mij erg![]()
foto #2 en #3 vind ik wel stukken beter![]()
op foto #4 loopt het zwart voor mijn gevoel te dicht. En ik vind de make-up niet mooi uitkomen.![]()
Gewoon blijven proberen
Nee, ik vind het heel goed zoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:51 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Heb even zitten hobbyen:
[ afbeelding ]
(misschien iets overdone)
Hijs fijn, maar dat weet je alquote:Op zondag 17 februari 2008 19:28 schreef freud het volgende:
Net terug van het strand:
Even een teaser:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |