ik kan gewoon niet lief kijkenquote:Op zondag 16 december 2007 22:14 schreef Ymke het volgende:
prup , je mag best iets liever kijken hoor
quote:Op zondag 16 december 2007 23:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan het niet helpen maar dat ik meteen aan mijn eigen foto moet denken P....
Dat was ook meteen waar ik aan moest denken.quote:Op zondag 16 december 2007 23:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan het niet helpen maar dat ik meteen aan mijn eigen foto moet denken P....
Oke, ik had hem ook wat gecropt. Misschien moet ik dat juist een keertje niet doen. Ik zal de orginele straks even posten, moment...quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:31 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zou hem wat ruimer nemen. En misschien wat vanuit een hoger standpunt. Ik vind hem hier vrij van onderen en dat kan leuk uitpakken, maar hier vind ik van niet.
Mijn blik wordt als eerst naar de mond getrokken... Denk dat 't beter is als dat 't oog zou zijn... Maar denk dat die wegvalt door 't mindere licht erop.quote:
Qua belichting vind ik hem wel tof eigenlijkquote:
Ik vindh et een beetje jammer dat de hele achtergrond zwart is uitgevallen (door het flitsen waarschijnlijk). Waarschijnlijk was hier ook niets aan te doen door wellicht beperkingen, maar vind het niet echt mooi en de foto komt zo nogal snel "doodgeflitst" over.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:23 schreef RonaldV het volgende:
Een portretje van mijn jongste nichtje (14mnd):
[ afbeelding ]
Helaas voor jou: de achtergrond was zwart, ze zit namelijk op een zwarte bank.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik vindh et een beetje jammer dat de hele achtergrond zwart is uitgevallen (door het flitsen waarschijnlijk). Waarschijnlijk was hier ook niets aan te doen door wellicht beperkingen, maar vind het niet echt mooi en de foto komt zo nogal snel "doodgeflitst" over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |