1 van de 3 is een beetje een stumper. De andere 2 zijn vriendelijke jongens.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ok, maar Bart heten is gewoon een eer en tevens tof. Daar zou ik alleen maar jaloers op zijn
Ach joh, komt vanzelf weer in je nieuwe omgevingquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:27 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
Dat zeker, maar wel ver weg van mijn cluppie.
en vrienden zie ik nog maar mondjesmaat
dat dacht jijquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, meer naar het zuiden, ergo meer naar het bewoonde deel van het land
Mmh ok. Naja 2 op3, lang niet slechtquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:28 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
1 van de 3 is een beetje een stumper. De andere 2 zijn vriendelijke jongens.
Wel al gestapt met een paar jongens uit mijn klas afgelopen weekend, maar ik werd ziek en kon dus om 1 uur naar huisquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach joh, komt vanzelf weer in je nieuwe omgeving
Ja! Omdat er zo weinig mensen wonen dat jullie geen wegwijzers hebbenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat dacht jij
Ik kan zelfs in Drenthe verdwalen
Hehequote:Op dinsdag 11 december 2007 13:30 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
Wel al gestapt met een paar jongens uit mijn klas afgelopen weekend, maar ik werd ziek en kon dus om 1 uur naar huis
Inderdaad,quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja! Omdat er zo weinig mensen wonen dat jullie geen wegwijzers hebben
Ja ok, maar dat is nergens meer, alles ten oosten van Amersfoortquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Inderdaad,en straatverlichting
ja, 1 van die jongens was redelijk populair dus ook al direct veel meiden leren kennen in het uurtje dat ik er wasquote:
Mmh, niet slechtquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:33 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
ja, 1 van die jongens was redelijk populair dus ook al direct veel meiden leren kennen in het uurtje dat ik er was
Regelrechte hoeren ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:35 schreef NikosfromBarbados het volgende:
[..]
Goede vooruitzichten als ik zie hoe ze zich hier gedragen
praktijk examen, moest een haarspeldbocht nemen, ging te snel, en volgens meneer de instructeur trok ik te langzaam op op een 80 weg. Zat niemand in mn nek te hijgen dus ik had zoiets van, waarom zou ik snel optrekken.quote:
het was dan ook écht godse donkerquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat dacht jij
Ik kan zelfs in Drenthe verdwalen
jaa, de stallen liggen in drenthe, de bak in frieslandquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Was wel tegen friesland aan maar goed
Jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
het was dan ook écht godse donker
ver van de bewoonde wereldquote:
omgquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
jaa, de stallen liggen in drenthe, de bak in friesland
quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
omg dat van die 80 km wegZelfs op een 60 weg trok ik die bmw vol gas in de 3
Een horrorfilm was er niets bijquote:
zondaggquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omg![]()
Wanneer mag je weer heen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |