abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55179721
vervolg van
DGK[COS#2992] Lieke versus Huub part zoveel.

Wie gaan het meemaken vannacht:

Amanda - Brian : waarschijnlijk
Huub - Lieke : onmogelijk
Luc Selene : zou kunnen

Meerdere opties: Niet aanwezig.

Zwak OPje, I know, maar we gaan weer verder
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_55179893
Waarom is kut-Flens vanavond boos geworden op Huub? Wat is dat voor achterlijks?
Ik lees er vrij weinig over terug.
pi_55179926
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Mijn reactie was wellicht wat overtroken maar ik baal soms echt van het gezeik

Nieuwe cos is klaar, simpeltje, maar hij is er
[COS#2993] getting laid

Goede aansluiting. Soepele overstap.
pi_55179965

Ik heb het idee dat die rappert een tikkie loenst.
pi_55180005
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
vervolg van

Nog een optie als het aan het hokje ligt:

Jaap - Lieke
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_55180045
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:33 schreef tipsch het volgende:
Waarom is kut-Flens vanavond boos geworden op Huub? Wat is dat voor achterlijks?
Misschien wordt die kut-Flens, wie dat ook mag zijn, die grote bek van Huub ook een keer zat genoeg, is genoeg ook voor kut-Flensjes
pi_55180073
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
vervolg van

Denk niet dat deze iemand op zich laat kruipen in de kooi.
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 22:41:09 #8
135305 beequeen
Lost.
pi_55180140
quote:
Thanx Ruud, niks met je TT.

Er valt niks te vertellen omdat er een SL volgde en Huub er niet meer op teruggekomen is. Flens rulezzzz you know?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_55180149
quote:
Op maandag 10 december 2007 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Ho ho riri, 'dat soort schelden' is wel te verklaren. Ik weet ook wel dat ze veel over zich heen heeft gehad en ik heb vaak genoeg gelezen hoe jij dat , terecht in mijn ogen, verdedigd hebt, maar ze is nu op een puntje aangekomen dat ze de eer aan zichzelf moet houden en met opgeheven hoofd dat hok moet verlaten in plaats van zich op te laten fokken om daar nog gestoorder te worden dan ze nu al is: stress, stressuitslag kotsen enz. Naar huis ermee en alles weer op een rijtje krijgen, dat lijkt mij het beste voor haar.
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik wacht nog op een reactie over 'dat laag gedrag' van riri..........
Sorry Ruud.....was even weg
Hou gewoon niet van dat schelden...irriteer ik me in dat huis ook zo aan...tis zo makkelijk en blijkbaar zo moeilijk om normaal met elkaar een discussie te voeren.
Net zoals vanmiddag dat ik zei...het lijkt wel een spel waar alleen maar domme mensen kunnen winnen.
En...het is net als in de normale wereld...echt luisteren naar elkaar kunnen ze niet.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_55180218
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ? De popo is altijd begin van de maand toch
de vorige popo was voor mijn gevoel nog helemaal niet zo lang geleden... normaal zit er toch 5 weken tussen.. ik ga het zo even uitzoeken in de cossen

Kom erop terug... heb ik gelijk ff wat te doen.
  maandag 10 december 2007 @ 22:43:59 #11
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_55180228
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:37 schreef coldstar het volgende:

[..]

Misschien wordt die kut-Flens, wie dat ook mag zijn, die grote bek van Huub ook een keer zat genoeg, is genoeg ook voor kut-Flensjes
Och die grote bek van Huub heeft anders wel de kassa la doen rinkelen meerdere malen. Kon Flenskut in ieder geval met een gerust hart weer een paar weekies naar d'r werk toe.
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming
pi_55180234
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:38 schreef Py het volgende:

[..]

Denk niet dat deze iemand op zich laat kruipen in de kooi.
[ afbeelding ]
Teveel camerabewust? Nou, ook zij vergeet de camera's wel eens

† In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 22:46:38 #13
135305 beequeen
Lost.
pi_55180300
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:43 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

Och die grote bek van Huub heeft anders wel de kassa la doen rinkelen meerdere malen. Kon Flenskut in ieder geval met een gerust hart weer een paar weekies naar d'r werk toe.
Niks aan toe te voegen N.A.
― Mark Twain
pi_55180337
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
en daar hebben meer dames in meer of mindere mate last van daar.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  maandag 10 december 2007 @ 22:48:34 #15
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_55180355
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Niks aan toe te voegen N.A.
Screw the future...
We're cold now!
pi_55180357
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:43 schreef Desii het volgende:

[..]

de vorige popo was voor mijn gevoel nog helemaal niet zo lang geleden... normaal zit er toch 5 weken tussen.. ik ga het zo even uitzoeken in de cossen

Kom erop terug... heb ik gelijk ff wat te doen.
Morgen of woensdag zou de uitslag wel zijn.
pi_55180367
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:43 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

dat was de vraag niet...de vraag was waarom kut-Flens tegen Huub tekeer was gegaan. Ook dit soort mensen worden het denk ik wel eens zat.
pi_55180393
NOu weer niets gemist volgens mij! Het wordt steeds makkelijker om af te kicken van de kooi.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_55180407
quote:
Het moest trouwens boos zijn, zie hier
pi_55180448
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:41 schreef riri het volgende:

[..]

[..]

Sorry Ruud.....was even weg
Hou gewoon niet van dat schelden...irriteer ik me in dat huis ook zo aan...tis zo makkelijk en blijkbaar zo moeilijk om normaal met elkaar een discussie te voeren.
Net zoals vanmiddag dat ik zei...het lijkt wel een spel waar alleen maar domme mensen kunnen winnen.
En...het is net als in de normale wereld...echt luisteren naar elkaar kunnen ze niet.
Geeft niks riri, Soms komen posts uit een welgemeende opmerking recht uit het hart, wat anderen tegen de borst stuit. Maar ik heb later wel aangegeven waarom, en daar sta ik nog steeds achter. Lieke kan die hut niet winnen en daarom moet ze gaan beseffen dat het beter is te nokken dan daar te blijven. Is het beste voor haar zelf
  maandag 10 december 2007 @ 22:51:29 #21
166258 Inukshuk
Van- 2010-Fan
pi_55180469
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:48 schreef coldstar het volgende:

[..]

dat was de vraag niet...de vraag was waarom kut-Flens tegen Huub tekeer was gegaan. Ook dit soort mensen worden het denk ik wel eens zat.
Omdat Kutflensjes nou eenmaal zo doen, ze kunnen niet anders

Screw the future...
We're cold now!
pi_55180477
Amanda gaat tegenwoordig degelijk gekleed en Lieke loopt in niemandalletjes rond ?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_55180481
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:44 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou vergeten? je gaat toch niet in je blote doos lopen in een doorschijnende nachtjapon in een huis met enorm veel camera's en waar je net een paar dagen (week) bent?
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 22:54:06 #24
135305 beequeen
Lost.
pi_55180535
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:48 schreef coldstar het volgende:

[..]

Om je een beetje op weg te helpen: Huub zei dat Lieke wel de protocollen volgde (lees doen wat Flens zegt).
Daarna volgde een SL dus meer weet ik niet.
cos lezen is wel een vak blijkbaar.
― Mark Twain
pi_55180537
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:51 schreef Inukshuk het volgende:

[..]

Omdat Kutflensjes nou eenmaal zo doen, ze kunnen niet anders

dat geldt dus dan ook voor kut Huubjes
pi_55180566
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:49 schreef coldstar het volgende:

[..]

Het moest trouwens boos zijn, zie hier
Ja, waar heb je het over. Ik zocht meer naar een specifieke aanleiding. Dat hij een grote bek heeft weet domme kut-Flens al een tijdje.
pi_55180573
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:51 schreef itsme het volgende:

[..]

Nou vergeten? je gaat toch niet in je blote doos lopen in een doorschijnende nachtjapon in een huis met enorm veel camera's en waar je net een paar dagen (week) bent?
Iemand die daar een week is beseft niet wat de nightcams vast kunnen leggen, en uit ervaring verklaar ik dat 99% van wat daar binnenkomt niet heeft gestreamd maar alleen TV heeft gekeken.
pi_55180602
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:49 schreef petraa het volgende:
NOu weer niets gemist volgens mij! Het wordt steeds makkelijker om af te kicken van de kooi.
Ik wil ook een kerstpretje, watvoor progje gebruik je daarvoor?
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_55180621
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:54 schreef beequeen het volgende:

[..]

Om je een beetje op weg te helpen: Huub zei dat Lieke wel de protocollen volgde (lees doen wat Flens zegt).
kut-Flens is er dan toch op uit Huub nog voor z'n 8 uur weg te krijgen. Die voelt de bui al hangen als Huub wel die 8 uur meemaakt
pi_55180640
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:51 schreef itsme het volgende:

[..]

Een van haar vriendinnen vertelde Selene tijdens haar feestje dat ze deze cap al op een forum had gezien. En beweerde dat er een youtube van zou bestaan. Selene reageerde niet blij maar ging er niet op door.

PS, was geen doorschijnende nachtjapon maar gewoon naakt met een handdoek om. Ze kwam net uit de douche.
Keep the Sunny Side Up
pi_55180689
quote:

[..]

Ook voor Deborah Pannekoek geldt kennelijk, dat een negatief bericht positief kan zijn
pi_55180693
quote:

[..]

Huub volgt dat ook, anders had hij allang die villa verlaten. Dat geldt trouwens voor alle bewoners. Iedereen volgt de protocolle. De enige die dit niet meer aan kon is volgens mij Nadia als laatste geweest. Die heeft dan ook die villa verlaten. ik heb al verschillende malen gelezen en gehoord als er weer eens iets veranderd werd. Ik doe dit niet en ik doe dat niet en achteraf doen ze het gewoon allemaal wel.
pi_55180730
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:57 schreef tipsch het volgende:

[..]

kut-Flens is er dan toch op uit Huub nog voor z'n 8 uur weg te krijgen. Die voelt de bui al hangen als Huub wel die 8 uur meemaakt
Ik hoop dat Huub er scheit aan heeft en gewoon weer terugwandelt
pi_55180754
Laten we dit nog eens onder de loep nemen, krijgen we dat nu ook nog te zien op TV???
Agressieve Brian, wat zou er gebeurd zijn als er geen camera's waren
http://goudenkooi.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=427&abbr=hlredactie
Hangplek voor vrije gedachten
  maandag 10 december 2007 @ 23:01:48 #35
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_55180765
Waarom heeft niemand het over Huub's toneelhaak as 15 december? Mocht Huub niet weer terugkomen heeft hij dan reglementair de vila verlaten of word Huub dan ook weer vervangen?
Op maandag 10 december 2007 22:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Een van haar vriendinnen vertelde Selene tijdens haar feestje dat ze deze cap al op een forum had gezien. En beweerde dat er een youtube van zou bestaan. Selene reageerde niet blij maar ging er niet op door.

PS, was geen doorschijnende nachtjapon maar gewoon naakt met een handdoek om. Ze kwam net uit de douche.
Als het kalf verdronken is dempt men de pkut.
pi_55180797
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:59 schreef coldstar het volgende:

[..]

Huub volgt dat ook, anders had hij allang die villa verlaten. Dat geldt trouwens voor alle bewoners. Iedereen volgt de protocolle. De enige die dit niet meer aan kon is volgens mij Nadia als laatste geweest. Die heeft dan ook die villa verlaten. ik heb al verschillende malen gelezen en gehoord als er weer eens iets veranderd werd. Ik doe dit niet en ik doe dat niet en achteraf doen ze het gewoon allemaal wel.
en in mijn ogen heeft Huub daar de grootste smoel in,maar ook hij doet vervolgens helmaal niets, als alleen maar roepen mijn huis, mijn huis....
pi_55180803
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:00 schreef Prospera het volgende:

[..]

Ik hoop dat Huub er scheit aan heeft en gewoon weer terugwandelt
Zo'n kunstje gaat laat hij kut-Flens toch niet flikken mag ik hopen. Hij zit er een jaar in en heeft net als Brian het volste recht op 8 uurtjes vrij te besteden.
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 23:03:49 #39
135305 beequeen
Lost.
pi_55180815
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:59 schreef coldstar het volgende:

[..]

Huub volgt dat ook, anders had hij allang die villa verlaten. Dat geldt trouwens voor alle bewoners. Iedereen volgt de protocolle.
Lees eens goed wat ik schrijf, KutFlens is nu op de hand van Lieke , dat is toch duidelijk? Huub moet gewoon moven.
Ze heeft altijd een hekel gehad aan Huub, ze ruikt nu haar kans.
― Mark Twain
  † In Memoriam † maandag 10 december 2007 @ 23:04:15 #40
135305 beequeen
Lost.
pi_55180826
knip, dubbel.
― Mark Twain
pi_55180851
pi_55180867
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:

[..]

Lees eens goed wat ik schrijf, KutFlens is nu op de hand van Lieke , dat is toch duidelijk? Huub moet gewoon moven.
Flens is niet op de hand van Lieke. Lieke wordt gestuurd om Huub te isoleren en dan zelf op te laten stappen dan wel weg te stemmen.
En daarna is Lieke zelf aan de beurt. Tenzij ze beloond gaat worden voor deze actie met een nieuwe bewoner die haar backup wordt. Dan is het exit Jaap.
pi_55180873
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:03 schreef beequeen het volgende:

[..]

Lees eens goed wat ik schrijf, KutFlens is nu op de hand van Lieke , dat is toch duidelijk? Huub mooet gewoon moven.
Het wordt tijd dat ze eens ruikt aan de deur naar buiten, waar Hummie achter staat om het weer leuk te maken.
pi_55180896
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:01 schreef akveor het volgende:
Waarom heeft niemand het over Huub's toneelhaak as 15 december? Mocht Huub niet weer terugkomen heeft hij dan reglementair de vila verlaten of word Huub dan ook weer vervangen?
Volgens mij zou er na een jaar niemand meer vervangen worden voor iemand die vrijwillig vertrokken is. Of dat nog zo is weet ik niet de regels veranderen met de dag daar.
pi_55180912
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:01 schreef akveor het volgende:
- Als hij zondermeer wegblijft is dat zeker niet reglementair - dus vervangen.

Maar Huub is van plan de avond tevoren zijn 24-uur aan te vragen. En dan wordt het twijfelachtig.

Je zou kunnen zeggen dat hij niet is teruggekeerd van de 8-uur verlof, dus de regels zijn overtreden. Maar dan moeten ze hem dus conform reglement een sanctie-exit geven en het vertrek niet verklaren als gevolg van de 24-uur aanvraag.
Keep the Sunny Side Up
pi_55180916
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:04 schreef beequeen het volgende:
knip, dubbel.
Het lijkt me heel gezellig als Huub weer op Fok komt, hij was er hier in februari ook tijdens zn vakantie
pi_55180938
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:03 schreef tipsch het volgende:

[..]

Zo'n kunstje gaat laat hij kut-Flens toch niet flikken mag ik hopen. Hij zit er een jaar in en heeft net als Brian het volste recht op 8 uurtjes vrij te besteden.
Klopt, maar de situatie is behoorlijk veranderd nu. Dat er gestuurd en gescript wordt is nu veel duidelijker op de strems te volgen, bewoners spreken er soms openlijk over. Dus Huub zal, zeker nu hij in een situatie gemaouvreerd wordt door het hokje veel meer spelinformatie kunnen krijgen dan ze vroeger kregen. Omdat het toen nog vaak bij gissen en aannames bleef.
pi_55180979
pi_55180995
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:07 schreef coldstar het volgende:

[..]

Volgens mij zou er na een jaar niemand meer vervangen worden voor iemand die vrijwillig vertrokken is. Of dat nog zo is weet ik niet de regels veranderen met de dag daar.
Dat zal ook aan de kijkcijfers en de plannen van RTL liggen. Als ze lang door willen gaan zullen ze toch weer allerlei regels moeten veranderen om steeds weer nieuwe bewoners toe te laten.
Want feitelijk is het spel met drie spelers al in de eindfase.
pi_55181007
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:07 schreef Prospera het volgende:

[..]

Het lijkt me heel gezellig als Huub weer op Fok komt, hij was er hier in februari ook tijdens zn vakantie
En niet te vergeten de live-verzoekplaten op de streams. Dat waren nog eens tijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')